Goed dat je het zegt...had ik nog niet doorquote:
Idd!quote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:32 schreef Vieske het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt...had ik nog niet door
Maar vrouwen zijn idd zeldzaam bij CS.
Lol, brandoefeningen slaan sowieso nergens op. Iedereen gaat rustig z'n spullen pakken (je laat je laptop, jas, boeken etc echt niet in het gebouw liggen) en loopt rustig naar buiten. Mooie simulatie van de werkelijkheidquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:51 schreef Jegorex het volgende:
Om 13:00 een brandoevening
Goed dat ze even gewaarschuwd hebben, moeten ze bij een echte brand ook een dag van tevoren doen vind ik.
quote:Op woensdag 8 juni 2005 12:51 schreef Jegorex het volgende:
Goed dat ze even gewaarschuwd hebben, moeten ze bij een echte brand ook een dag van tevoren doen vind ik.
Och jee.quote:Op woensdag 8 juni 2005 13:38 schreef Jegorex het volgende:
Ben nu doof![]()
Ik zat natuurlijk weer net onder zo'n herrieding.
TJa, wat een oefeningquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:51 schreef Jegorex het volgende:
ja dat was geweldig vanmiddagquote:Op woensdag 8 juni 2005 12:51 schreef Jegorex het volgende:
ow, die heb ik niet gezien:)quote:
Whehehehe...quote:Op woensdag 8 juni 2005 22:04 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ow, die heb ik niet gezien:)
wat me meteen opviel is dat er toch een aardig potje mensen uit de Fac. Techniek kwam zetten. tzag in 1x zwart van de mensen...... en grijs van de sigaretten rook![]()
Vrouwen zijn ook best zeldzaam bij BIquote:Op dinsdag 7 juni 2005 14:32 schreef Vieske het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt...had ik nog niet door
Maar vrouwen zijn idd zeldzaam bij CS.
Mij hoor je niet klagenquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:37 schreef ictgirl het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook best zeldzaam bij BI![]()
idd, die 2 die nu bij PiV1B zitten zijn ook niet allesquote:Op dinsdag 14 juni 2005 12:37 schreef ictgirl het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook best zeldzaam bij BI![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:22 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
idd, die 2 die nu bij PiV1B zitten zijn ook niet alles![]()
jah en bedankt hequote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:22 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 14:22 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Dan vind ik het best knap dat je je als meisje zijnde durft te wagen tussen alle jongens.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:14 schreef ictgirl het volgende:
zeker
sometimes I wonder....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan vind ik het best knap dat je je als meisje zijnde durft te wagen tussen alle jongens.![]()
![]()
dank je, het is ook erg zwaar om door de kantine te lopen en niet nagefloten te worden...quote:Op dinsdag 14 juni 2005 22:57 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dan vind ik het best knap dat je je als meisje zijnde durft te wagen tussen alle jongens.![]()
![]()
Ik ken het....quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:07 schreef ictgirl het volgende:
[..]
dank je, het is ook erg zwaar om door de kantine te lopen en niet nagefloten te worden...![]()
jullie zitten in dat luxe E gebouw. met ge-airco -de computer lokalenquote:
Goed, als we gebouwen gaan vergelijken dan ken ik er ook nog wel een paar.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:26 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
jullie zitten in dat luxe E gebouw. met ge-airco -de computer lokalen
wij zitten te zweten in kleine klote lokaaltjes terwijl jullie zowat kunne loungen in die luxe tent van jullie.
dan heb ik het nog niet eens over die kantine...MET rook hok...wij moeten godverdomme buiten zitten
dat uitzicht en die plee's kunne mij gestolen worden. gimme airco!quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:43 schreef Jaguarized het volgende:
- Jullie hebben 100mbit lijnen zonder firewall, wij slechts 10mbit.
- Jullie kantine is goedkoper dan onze alhoewel bij ons het aanbod vele malen groter is.
- Jullie hebben een balkon om "lekker uit te waaien" en voor een beter uitzicht.
- Op Techniek zijn de wc's redelijk dichtbij net als de kantine. Bij ons is het een halve marathon.
Dat is zo, het stikt er van de heerlijke blonde communicatie trutjes op betere bureaustoelen op die zachte vloerbedekking in kleurrijk motief gelegd in blokjes met een zestal (volgens mij) verschillende kleuren.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:50 schreef Het_Biertje het volgende:
en al die lekkere meiden in dat computer lounge gedeelte van jullie, ik kwam de eerste keer gewoon niet aan werken toe toen ik daar zat
![]()
op zich wel een strak plan, waar ben je te bereiken?quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:40 schreef Me784 het volgende:
[..]
Als je een x een rondleiding wil hebben moet je het maar zeggen![]()
en ik heb em inmiddels in mn brievenbus, samen met een acceptgiro voor het collegegeld en een aanmeldingsformulier + acceptgiro van 1 of et ander ACLO?quote:Op zondag 5 juni 2005 17:56 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik ben het formulier kwijt met de bedragen.![]()
ja daar ja, zwijmel.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:53 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat is zo, het stikt er van de heerlijke blonde communicatie trutjes op betere bureaustoelen op die zachte vloerbedekking in kleurrijk motief gelegd in blokjes met een zestal (volgens mij) verschillende kleuren.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:50 schreef Het_Biertje het volgende:
ik zit de hele tijd in zo'n klas waar nerds de de hele tijd het hebben over de systeem specificaties van hun 'bak' ( computer)
ik zeg al niets meer. je weet het allemaal alquote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
![]()
![]()
Waarschijnlijk hebben ze dan ook een hoog "Ik woon in 1 van de Selwerd studentenflats maar woon er echt niet vanwege de 10mbit verbinding" gehalte...
![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:53 schreef lovegrrl het volgende:
[..]
op zich wel een strak plan, waar ben je te bereiken?
[..]
en ik heb em inmiddels in mn brievenbus, samen met een acceptgiro voor het collegegeld en een aanmeldingsformulier + acceptgiro van 1 of et ander ACLO?
ik zit er nog niet eens en ze willen meteen al geld zien
aangezien ik donderdag examen uitslag krijg komt de Hanze nu gevaarlijk dichtbij![]()
Ik zit regelmatig nog op Techniek voor de 100mbit verbinding.quote:Op dinsdag 14 juni 2005 23:55 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ik zeg al niets meer. je weet het allemaal al![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |