Ja, ik.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die eerst 7 pagina's doorlezen voordat ze zelf een post plaatsen?.
Meestal lees ik de OP niet eens (helemaal)quote:Op zondag 8 mei 2005 17:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die eerst 7 pagina's doorlezen voordat ze zelf een post plaatsen?.
Er zijn mensen die zelfs totaal niet posten, maar alleen lurken. Bij sommige topics heb ik dat ook. is toch niet zo vreemd?quote:Op zondag 8 mei 2005 17:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ik daar heb gepost. Daar lustten zelfs de honden blijkbaar geen brood vanquote:Op zondag 8 mei 2005 17:08 schreef 2drunk2horny het volgende:
[..]
hehehehe, tja ze zullen wel bevooroordeeld zijn.
in sex krijg ik trouwens nooit een ban terwijl ik daar de meest ranzige posts heb gemaakt
Ja. Ik wilde bijvoorbeeld net gaan reageren nadat ik de rest (voor mij 1 blz.) had gelezen.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
nou vertel eens...quote:Op zondag 8 mei 2005 17:09 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ik daar heb gepost. Daar lustten zelfs de honden blijkbaar geen brood van.
Volgens mij is dat iets van de laatste tijd, het compleet opschonen van vele pagina's topic.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:08 schreef Sidekick het volgende:
Er zijn mensen die zelfs totaal niet posten, maar alleen lurken. Bij sommige topics heb ik dat ook. is toch niet zo vreemd?
Van mij mag er best wat rotzooi tussen staan. Tenminste, zolang het niet over boerenkool gaat in een topic over Bush. Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
En wens je dan 7 opgeschoonde pagina's te lezen?.
Mwah. Ik keur het niet af ofzo, moet je lekker zelf weten. Ik weet dat er zelfs mensen zijn die alleen maar lurken en helemaal nooit posten, ws niet eens een account hebben.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zelfs totaal niet posten, maar alleen lurken. Bij sommige topics heb ik dat ook. is toch niet zo vreemd?
quote:
LOLquote:Op zondag 8 mei 2005 17:10 schreef 2drunk2horny het volgende:
[..]
nou vertel eens...
mijn toppunt was wel:
een zwangere vrouw neuken kan incest zijn wanneer het ongeboren kind in de juiste positie ligt![]()
quote:Op zondag 8 mei 2005 17:30 schreef Thariframmer het volgende:
[..]
bedankt voor de tip.
hij was iig nog niet bezet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |