Maar alsjeblieft niet m'n lange verhaal deletenquote:Op zondag 8 mei 2005 16:51 schreef Dagonet het volgende:
Ga nog even verder, ik ben nog even bezig in dat topic. En nee, het ging niet om de gaypride opmerking, 2drunk2horny is als het goed is straks even weg, topic gaat heus nog wel weer open, met de massdelete is een heleboel zo weg door het aan te vinken en op een knopje te drukken maar notes enz wil ik wel nog even binnen context kunnen plaatsen.
Tuurlijk niet.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:52 schreef Lemmeb het volgende:
Maar alsjeblieft niet m'n lange verhaal deleten
Waarom ga je niet met je oude verder?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:53 schreef 2drunk2horny het volgende:
tering kan ik weer een nieuwe kloon aanmaken zeg.
omdat die kennelijk zo weer word gebanned...quote:
Zonder een POL/NWS-clown lopen topics niet hard genoeg.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:53 schreef 2drunk2horny het volgende:
tering kan ik weer een nieuwe kloon aanmaken zeg.
gaat bsb ook weg of meten jullie nog steeds met 2 maten?
kheb net voor de zekerheid maar ff snel een kopietje in notepad gemaaktquote:Op zondag 8 mei 2005 16:55 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.
Dat is proza en dat delete je niet.
één van de beste posts uit dat topic.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:52 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Maar alsjeblieft niet m'n lange verhaal deleten
begin jij nu maar gewoon een nieuwe kloonquote:Op zondag 8 mei 2005 17:00 schreef 2drunk2horny het volgende:
dat facistische blijkt ook wel weer uit het feit dat je geen XXX mag hebben lopen als je fok bezoekt. volgens mij ben je er vrij in om zoiets te hebben lopen...
het is trouwens heel makkelijk zo'n ding. gewoon ff XXX downen en via XXX en shit van forum.fok.nl uitschakelen
Je gaat toch niet over banners lullen als je al een ban aan je broek hebt?quote:Op zondag 8 mei 2005 17:00 schreef 2drunk2horny het volgende:
mag dus niet
woot!quote:
Waarom zou niemand het topic meer van het begin af lezen als het zo weer open gaat?quote:Op zondag 8 mei 2005 16:56 schreef DennisMoore het volgende:
Wat is het nut van het opschonen van oude pagina's die geen hond ooit meer leest?
Kost alleen maar veel tijd en moeite.
Er staan nog steeds 153 posts in dat topic.quote:Op zondag 8 mei 2005 16:51 schreef Dagonet het volgende:
Ga nog even verder, ik ben nog even bezig in dat topic. En nee, het ging niet om de gaypride opmerking, 2drunk2horny is als het goed is straks even weg, topic gaat heus nog wel weer open, met de massdelete is een heleboel zo weg door het aan te vinken en op een knopje te drukken maar notes enz wil ik wel nog even binnen context kunnen plaatsen.
als uitkeringstrekker met een low budget internet connectie en een aldi pc duurt het inladen en het modden van topics een tijdje ...quote:Op zondag 8 mei 2005 17:04 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Er staan nog steeds 153 posts in dat topic.
*voorzichtige kan-het-niet-wat-sneller opmerking*
Ik weet niet wie je bent, maar toch raar dat jij het blijkbaar elke keer voor mekaar krijgt om geband te worden, terwijl dat bij mij maar zelden gebeurt (behalve in SEX, B&H en R&P danquote:Op zondag 8 mei 2005 17:03 schreef 2drunk2horny het volgende:
ach waarom wachten op unban als je binnen 2 minuten een nieuw accountje hebt.
doe dat al jaren
Zijn er echt mensen die eerst 7 pagina's doorlezen voordat ze zelf een post plaatsen?quote:Op zondag 8 mei 2005 17:04 schreef NiNi het volgende:
Waarom zou niemand het topic meer van het begin af lezen als het zo weer open gaat?
Wel zo handig als je ergens inhoudelijk op wilt reageren niet.
hehehehe, tja ze zullen wel bevooroordeeld zijn.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:06 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Ik weet niet wie je bent, maar toch raar dat jij het blijkbaar elke keer voor mekaar krijgt om geband te worden, terwijl dat bij mij maar zelden gebeurt (behalve in SEX en R&P dan). Ik post toch ook verre van politiek-correct.
Ja, ik.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die eerst 7 pagina's doorlezen voordat ze zelf een post plaatsen?.
Meestal lees ik de OP niet eens (helemaal)quote:Op zondag 8 mei 2005 17:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Zijn er echt mensen die eerst 7 pagina's doorlezen voordat ze zelf een post plaatsen?.
Er zijn mensen die zelfs totaal niet posten, maar alleen lurken. Bij sommige topics heb ik dat ook. is toch niet zo vreemd?quote:Op zondag 8 mei 2005 17:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ik daar heb gepost. Daar lustten zelfs de honden blijkbaar geen brood vanquote:Op zondag 8 mei 2005 17:08 schreef 2drunk2horny het volgende:
[..]
hehehehe, tja ze zullen wel bevooroordeeld zijn.
in sex krijg ik trouwens nooit een ban terwijl ik daar de meest ranzige posts heb gemaakt
Ja. Ik wilde bijvoorbeeld net gaan reageren nadat ik de rest (voor mij 1 blz.) had gelezen.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:07 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
nou vertel eens...quote:Op zondag 8 mei 2005 17:09 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Kun je nagaan wat ik daar heb gepost. Daar lustten zelfs de honden blijkbaar geen brood van.
Volgens mij is dat iets van de laatste tijd, het compleet opschonen van vele pagina's topic.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:08 schreef Sidekick het volgende:
Er zijn mensen die zelfs totaal niet posten, maar alleen lurken. Bij sommige topics heb ik dat ook. is toch niet zo vreemd?
Van mij mag er best wat rotzooi tussen staan. Tenminste, zolang het niet over boerenkool gaat in een topic over Bush. Bijvoorbeeld.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:09 schreef DennisMoore het volgende:
[..].
En wens je dan 7 opgeschoonde pagina's te lezen?.
Mwah. Ik keur het niet af ofzo, moet je lekker zelf weten. Ik weet dat er zelfs mensen zijn die alleen maar lurken en helemaal nooit posten, ws niet eens een account hebben.quote:Op zondag 8 mei 2005 17:08 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Er zijn mensen die zelfs totaal niet posten, maar alleen lurken. Bij sommige topics heb ik dat ook. is toch niet zo vreemd?
quote:
LOLquote:Op zondag 8 mei 2005 17:10 schreef 2drunk2horny het volgende:
[..]
nou vertel eens...
mijn toppunt was wel:
een zwangere vrouw neuken kan incest zijn wanneer het ongeboren kind in de juiste positie ligt![]()
quote:Op zondag 8 mei 2005 17:30 schreef Thariframmer het volgende:
[..]
bedankt voor de tip.
hij was iig nog niet bezet![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |