Afgunst. Walging.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:34 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Als je bij de vvd zit, dan komen de hoeren naar je toe. Logisch toch?
Ik zou wel eens een feestje bij de lokale vvdfractie willen vieren hoor. Er zitten een hoop eikels, maar beslist ook een hoop lekkere wijven van het soort 'oud-veronica komt naar je Toe-toe-toe deze zomer'quote:
En bij de SP?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:38 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik zou wel eens een feestje bij de lokale vvdfractie willen vieren hoor. Er zitten een hoop eikels, maar beslist ook een hoop lekkere wijven van het soort 'oud-veronica komt naar je Toe-toe-toe deze zomer'![]()
Ook, maar daar zijn de feestjes altijd erg sober in verhouding tot dat helaas. Het is meer 'we maken er het beste maar van' in een authentiek sfeertje zeg maar. Da's wel jammer.quote:
Authentieke sex met Agnes Kant zou ik anders niet afslaan.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:40 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ook, maar daar zijn de feestjes altijd erg sober in verhouding tot dat helaas. Het is meer 'we maken er het beste maar van' in een authentiek sfeertje zeg maar. Da's wel jammer.
Die is er nooit, wel meestal een hitsige Harry van Bommel die zijn marktwaarde onder de jongere dames probeert te peilenquote:Op maandag 9 mei 2005 11:41 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Authentieke sex met Agnes Kant zou ik anders niet afslaan.
Met de motor?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:46 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
wel meestal een hitsige Harry van Bommel die zijn marktwaarde onder de jongere dames probeert te peilen
Doet Merel het nou nog met Armageddon?quote:Op maandag 9 mei 2005 11:53 schreef Harry_Sack het volgende:
hm, 't valt me op dat er vrijwel geen enkele SC poster in dit lijstje voorkomt: Boe's "wie neukt wie-lijst" - Deel 14
Ik zat ook al vol verbazing te kijkenquote:Op maandag 9 mei 2005 11:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Doet Merel het nou nog met Armageddon?
quote:
quote:Op maandag 9 mei 2005 12:30 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Iemand is vannacht overigens aan de haal geweest met mijn account. Welke proleet was dat?
Dit is nog erger dan de zomertijdquote:..
Of fundamentalistische evangelisten die het getal gebruiken om te verwijzen naar het eind der tijden hun apocalyptische preken gaan aanpassen is niet bekend. Ook numerologen, complotdenkers en satanisten zullen wellicht hun theorieën over de diepere betekenis van het Getal van het Beest in de prullenbak moeten gooien,om over getatoeëerde heavy-metalfans maar te zwijgen. Peter Gilmore, hogepriester van de in New York gevestigde Satanskerk, reageerde onbewogen op de 'openbaring'. "Door te verwijzen naar 666 gebruiken we iets waar christenen bang voor zijn. Als zij het Getal van het Beest wijzigen in 616 dan gaan we simpelweg ook dat getal gebruiken", aldus Gilmore.
Ja, dit is inderdaad gewoon erg.quote:Op maandag 9 mei 2005 13:10 schreef Harry_Sack het volgende:
De Frontpage is zo geweldig he?
stukje over het nummer van het beest, 616 ipv 666
'666 is niet het Getal van het Beest'
[..]
Dit is nog erger dan de zomertijd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |