Hoe komt Koekepan aan die foto?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:28 schreef lucida het volgende:
@ Alicy of Haushofer,
k wil de jullie erop wijzen dat de user Koekepan mijn foto als zijn avatar gebruikt. Is zulks niet in strijd met de policy? En zo ja, kan iemand van de crew er dan voor zorgen dat dit ongedaan wordt gemaakt. Het moet niet veel doller worden.![]()
Gegroet lucida,
Via mijn persoonlijke gegevens heeft hij gegoogled en dan kom je een artikel van 2001 tegen in het maandblad voor uitkeringsgerechtigden MUG. Daarin staat een interview met mij en een foto. Zoals de policy van Fok al aangeeft is het niet toegestaan foto's van users (zonder toestemming) op fok te plaatsen. Ik heb inderdaad al een klacht in FB gedeponeerd, maar ik vind het wel zo correct dat ook jullie als verantwoordelijke mods van WFL dit dienen te weten. Maar goed alvorens hij het weer weghaalt hebben jullie alvast kunnen constateren dat hij met een persoonlijke foto van mij als zijn avatar post.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:30 schreef Alicey het volgende:
[..]
Hoe komt Koekepan aan die foto?
Moderators gaan echter niet over user icons. Je zou met een topic in FB of een mailtje naar forum@fok.nl een FA er naar kunnen laten kijken. Die gaan daar over.
Ik weet niet waar je het over hebt maar als je weet wie je vijanden zijn heb je geen vrienden meer nodig.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:30 schreef Koekepan het volgende:
Ik dacht dat wij zulke goeie vrienden waren Lucida, ook in verband met die links die ik je gestuurd heb en zo.
Ik daas? Mocht het je interesseren, ik bén KP. Dus als iemand zich voor mij uitgegeven heeft vind ik dat minstens zo kwalijk als het gebruiken van andermans beeltenis. En dat jij niet de scherpzinnigheid bezit om mij te linken aan KP (lijkt me erg duidelijk eigenlijk) en me dientengevolge in de ogen van derden het verstrekken van links in de schoenen lijkt te schuiven, dat is wel helemaal van de zotte natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:43 schreef lucida het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt maar als je weet wie je vijanden zijn heb je geen vrienden meer nodig.
Ter informatie ik heb het niet over jouw gehad toen ik die links stuurde maar over KP. Dat jij je hierdoor aangesproken voelt kan ik niet helpen. Welke links heb jij mij trouwens gestuurd volgens mij ben jij een beetje daas!...![]()
Dus jij bent in navolging van OllieA en Ryan3 nu al gegrepen door een stiekeme bewondering voor Lucida. Ik heb nimmer kunnen bevroeden dat jullie fascinatie zo ver gaat (want jullie=OllieA=Ryan3=Koekepan) dat jullie zich nu zelfs geheel met deze entiteit vereenzelvigen.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:41 schreef Koekepan het volgende:
Nee hoor lucida, het is een foto van mezelf. Ik lijk toevallig heel erg op jou, en hoewel dat natuurlijk verschrikkelijk voor me is is dat nog geen reden om me te bannen.
Ik??? Volgens mij heb ik nog nooit iemand een ban aangesmeerd.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:51 schreef lucida het volgende:
Overigens is het verre van mij jullie een ban aan te willen smeren, dat beste Koekepan kunnen jullie veel beter.![]()
Voor de goede orde Koekepan KP is een afkorting en staat voor Karl Popper. Je deelt je zelf te veel eer toe en dat verklaart waarom jij je ten onrechte aangesproken voelt. Dus je tegenbetoog heeft zoals ik al eerder vermelde geen poot om op te staan. Als ik jou zou hebben bedoeld zou ik wel Koekepan hebben gschreven. Dus de paranoia heeft een loopje met jou genomen. Grootheidswaan Koekepan anders kan ik jouw kronkelgedachten niet duiden.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:46 schreef Koekepan het volgende:
[..]
Ik daas? Mocht het je interesseren, ik bén KP. Dus als iemand zich voor mij uitgegeven heeft vind ik dat minstens zo kwalijk als het gebruiken van andermans beeltenis. En dat jij niet de scherpzinnigheid bezit om mij te linken aan KP (lijkt me erg duidelijk eigenlijk) en me dientengevolge in de ogen van derden het verstrekken van links in de schoenen lijkt te schuiven, dat is wel helemaal van de zotte natuurlijk.
Meestal als ik een topic open doe ik dat spontaan, en vervolgens gaat er dus van alles mis. Mijn post hiet was bedoeld als topic. Dat krijg je als je in Firefox 20 tabs hebt openstaan. Je vind mijn post dus terug als topic. Zo onbescheiden ben ik welquote:Op dinsdag 24 mei 2005 14:43 schreef lucida het volgende:
[..]
Jammer dat je het nodig vond om je post meteen ook weer te verwijderen. Ik heb net genoeg tijd gehad om jouw reactie te lezen, en toen ik erop wilde reageren was alweer alles verwijderd???
.........
O, dus je hebt links gekregen van Karl Popper?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:57 schreef lucida het volgende:
[..]
Voor de goede orde Koekepan KP is een afkorting en staat voor Karl Popper. Je deelt je zelf te veel eer toe en dat verklaart waarom jij je ten onrechte aangesproken voelt.
Dus eigenlijk beweer je nu glashard dat jij mailtjes van Karl Popper ontvangt met oude Fok!links en dan schrijf je iemand anders zomaar even de ziekte grootheidswaanzin toe?quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:57 schreef lucida het volgende:
[..]
Voor de goede orde Koekepan KP is een afkorting en staat voor Karl Popper. Je deelt je zelf te veel eer toe en dat verklaart waarom jij je ten onrechte aangesproken voelt. Dus je tegenbetoog heeft zoals ik al eerder vermelde geen poot om op te staan. Als ik jou zou hebben bedoeld zou ik wel Koekepan hebben gschreven. Dus de paranoia heeft een loopje met jou genomen. Grootheidswaan Koekepan anders kan ik jouw kronkelgedachten niet duiden.![]()
O jee, Alicey gaat ook eens optreden. We hebben een primeur hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:07 schreef Alicey het volgende:
Genoeg hier. Open er een topic over zou ik zeggen. Reacties n.a.v. Lucida/Koekepan onder deze verwijder ik.
Agree. Het vloeit er echter wel uit voort.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 16:12 schreef Koekepan het volgende:
Dat was niet nav lucida Alicey maar kritiek op je moderatie, dus laat dat eens staan.
Ik denk dat dit een zeer verstandig besluit is, al betreur ik het voor die users die wel degelijk zinvolle dingen in het topic aandroegen. Maar zoals zo vaak. de goeden moeten onder de kwaden lijden - het zij zo...quote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:08 schreef Alicey het volgende:
Na overleg is besloten om het Creationisme FAQ topic dicht te laten. Het topic is voor meer dan de helft off-topic, en waarschijnlijk gaat het direct na het heropenen weer off-topic.
Nu heeft pmba een excuus om zijn langverwachte (20 eeuwen..?) FAQ niet te postenquote:Op dinsdag 24 mei 2005 20:08 schreef Alicey het volgende:
Na overleg is besloten om het Creationisme FAQ topic dicht te laten. Het topic is voor meer dan de helft off-topic, en waarschijnlijk gaat het direct na het heropenen weer off-topic.
Natuurlijk wel, dan mag ie mooi een nieuw topic openen. Wat dan hoop ik niet weer verzand in offtopic gezanik. Dus pmba heeft zeker geen excuusquote:Op dinsdag 24 mei 2005 23:53 schreef Doffy het volgende:
[..]
Nu heeft pmba een excuus om zijn langverwachte (20 eeuwen..?) FAQ niet te posten
Btw mail ligt eruit hoor.quote:Op dinsdag 24 mei 2005 15:30 schreef Koekepan het volgende:
Ik dacht dat wij zulke goeie vrienden waren Lucida, ook in verband met die links die ik je gestuurd heb en zo.
Offtopic gezanik verwijderdquote:Op woensdag 25 mei 2005 19:16 schreef McCarthy het volgende:
Kanibalen zijn we, allemaal!
in het begin een aantal nietszeggende reacties (zoals zwaaiend smiletje bijvoorbeeld)
kunnen die gewist worden. Ik erger me er zo aan als het meteen bij het begin al fout gaat in een verder goed topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |