abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 mei 2005 @ 10:11:43 #1
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26818815
Deel 8 alweer. :')
  zondag 8 mei 2005 @ 10:13:55 #2
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26818841
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:09 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Tekenend voor iemand die selectief reageert als iemand, passend, reageert wanneer hij voor een nazi wordt uitgemaakt. Als ik het een "kleine nazi".
Het interesseert mij weinig wat je er over denkt, ik had niet verwacht dat je het er mee eens zou zijn. Mijn doelstelling is om dit forum voor iedereen leuk te houden. Wat ik de laatste tijd zie is dat je allerlei religieuze topics om zeep helpt door onaangename reacties te plaatsen. Wanneer je zelf vervolgens een keer iets terugkrijgt wat minder leuk is zit je in Feedback te janken. Op deze manier verziek je het een beetje voor iedereen, en vandaar dus dat ik je nu reeds in kennis stel dat er een ban op kan volgen wanneer het zo doorgaat.

Een ban moet je niet zien als straf, maar als een maatregel om het forum leuk te houden voor iedereen wanneer de forumbezoeker in kwestie zelf er niet in slaagt om hiervoor het nodige aan te passen in zijn of haar gedrag.
  zondag 8 mei 2005 @ 10:21:56 #3
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_26818925
Ik maak bezwaar tegen Het Grote WFL Feedback Topic Deel 7 waarin ik in 1 post word uitgemaakt voor 'fascist' en 'nazi'.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 8 mei 2005 @ 10:23:53 #4
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26818939
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik maak bezwaar tegen Het Grote WFL Feedback Topic Deel 7 waarin ik in 1 post word uitgemaakt voor 'fascist' en 'nazi'.
En wat wil je dat ik daarmee doe?
  zondag 8 mei 2005 @ 10:36:54 #5
66444 Lord_Vetinari
pi_26819080
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:23 schreef Alicey het volgende:

[..]

En wat wil je dat ik daarmee doe?
Wat dacht je van 'editten'? Rare gedachte?

En als mod zou het je sieren als je users die anderen die het niet met hen eens zijn, uitmaken voor dit soort termen en continu roepen dat ze 'hun bek moeten houden' onder de vriendelijke aandacht van FA's bracht, ter afvoering naar de Goelag.
  zondag 8 mei 2005 @ 10:40:29 #6
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_26819137
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wil je dan twee aparte posts ?

Gezien je achter de wet op de smalende godslastering staat, sta je dus achter een fascistische wet en ben je dus een fascist en nazi. Simpel.

Jank toch niet zo. Gezien hoe vaak jij mij voor het veelvuldig schrijven van "profeet" voor fascist hebt uitgemaakt.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_26819157
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:40 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Wil je dan twee aparte posts ?

Gezien je achter de wet op de smalende godslastering staat, sta je dus achter een fascistische wet en ben je dus een fascist en nazi. Simpel.

Jank toch niet zo. Gezien hoe vaak jij mij voor het veelvuldig schrijven van "profeet" voor fascist hebt uitgemaakt.
*tvp*
  zondag 8 mei 2005 @ 10:44:37 #8
60090 Akkersloot
pi_26819198
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En als mod zou het je sieren als je users die anderen die het niet met hen eens zijn, uitmaken voor dit soort termen en continu roepen dat ze 'hun bek moeten houden' onder de vriendelijke aandacht van FA's bracht, ter afvoering naar de Goelag.
Die zelfde mods, in de schorpioen tijd, hadden het over de koran lezen "in de context". Waarom kan dat dan niet met de posts van de gewone sterveling Akkersloot ?

Als je iemand onterecht uitmaakt voor een nazi, al is het een kleine, (omdat ik Mohammed een temporaalkwab epilepsie patient noem) reageer ik gewoon toepasselijk. Gezien ik je termen als fascist en racist heb aangevocht uitmonden in een maandban (van mij) hoef ik van de mods ook niets te verwachten (en mijn reacties waren toen ook een stuk diplomatieker).
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  zondag 8 mei 2005 @ 10:49:00 #9
60090 Akkersloot
pi_26819227
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:13 schreef Alicey het volgende:
Een ban moet je niet zien als straf, maar als een maatregel om het forum leuk te houden voor iedereen wanneer de forumbezoeker in kwestie zelf er niet in slaagt om hiervoor het nodige aan te passen in zijn of haar gedrag.
OK. Ik moet mij dan maar uit laten maken voor een moslimhater of een kleine nazi.
  zondag 8 mei 2005 @ 10:49:50 #10
66444 Lord_Vetinari
pi_26819237
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:49 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

OK. Ik moet mij dan maar uit laten maken voor een moslimhater of een kleine nazi.
If it walks like a duck, quacks like a duck, swims like a duck, chances are it is a duck...
  zondag 8 mei 2005 @ 10:51:54 #11
60090 Akkersloot
pi_26819272
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
If it walks like a duck, quacks like a duck, swims like a duck, chances are it is a duck...
Dus een nazi vanwege het schrijven van "profeet" Mohammed.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:23:30 #12
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26819696
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Is dit een banaanvraag?
  zondag 8 mei 2005 @ 11:25:04 #13
66444 Lord_Vetinari
pi_26819725
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:23 schreef Alicey het volgende:

[..]

Is dit een banaanvraag?
Nee, want die mogen niet. Laten we het een 'welgemeend advies van een buitenstaander' noemen
  zondag 8 mei 2005 @ 11:25:41 #14
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26819744
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:49 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Blijkbaar geef je mensen aanleiding daartoe om je zo te noemen. Een constructieve oplossing is om na te gaan waarom mensen dat doen, eventueel die mensen op een normale manier uitleggen waarom dat niet zo is, en zo nodig je gedrag aanpassen.
pi_26819916
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, want die mogen niet. Laten we het een 'welgemeend advies van een buitenstaander' noemen
Het is in mijn ogen wel een aanvraag. Kunnen we daar even mee ophouden? Ik had toch echt gehoopt dat dat gezanik van gister voorbij was. Bij voorbaat dank.
pi_26819934
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:44 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Die zelfde mods, in de schorpioen tijd, hadden het over de koran lezen "in de context". Waarom kan dat dan niet met de posts van de gewone sterveling Akkersloot ?

Als je iemand onterecht uitmaakt voor een nazi, al is het een kleine, (omdat ik Mohammed een temporaalkwab epilepsie patient noem) reageer ik gewoon toepasselijk. Gezien ik je termen als fascist en racist heb aangevocht uitmonden in een maandban (van mij) hoef ik van de mods ook niets te verwachten (en mijn reacties waren toen ook een stuk diplomatieker).
Nog een keertje, en tevens de laatste: hou op met zeiken, post normaal en constructief mee in topics, en ga niet de helft van je dag verspillen in de FB om je gelijk te krijgen.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:37:08 #17
66444 Lord_Vetinari
pi_26819957
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:34 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Het is in mijn ogen wel een aanvraag. Kunnen we daar even mee ophouden? Ik had toch echt gehoopt dat dat gezanik van gister voorbij was. Bij voorbaat dank.
Ik word in 1 post uitgemaakt voor fascist en nazi. En als ik daar in FB iets van zeg, krijg ik van een mod als reactie 'wat moet ik daar aan doen?' Is dat de normale gang van zaken dan?
  zondag 8 mei 2005 @ 11:40:28 #18
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26820013
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik word in 1 post uitgemaakt voor fascist en nazi. En als ik daar in FB iets van zeg, krijg ik van een mod als reactie 'wat moet ik daar aan doen?' Is dat de normale gang van zaken dan?
Ik zie niet in waarom je er zelf niet op in zou gaan (Wat je volgens mij ook gedaan hebt). Het is een Feedback-discussie, dus er kan niet gesteld worden dat het een discussie doodt of een verkeerde richting opstuurt.
pi_26820047
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Jullie zijn allebei bezig met zaniken om niks; je lokt zelf zulke uitspraken uit met je getreiter, net als Akkersloot met zijn manier van discusseren bepaalde reacties uitlokt. Zoals ik zei, ik hoop dat dit gezeik ophoudt.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:43:37 #20
66444 Lord_Vetinari
pi_26820075
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:42 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Jullie zijn allebei bezig met zaniken om niks; je lokt zelf zulke uitspraken uit met je getreiter, net als Akkersloot met zijn manier van discusseren bepaalde reacties uitlokt. Zoals ik zei, ik hoop dat dit gezeik ophoudt.
Prima, als je het zo ziet, laat je me geen keus dan een reactie te vragen van een FA of een A. Ik accepteer dit namelijk niet. Temeer daar ik al weken totaal niet direct op Akkersloot reageer.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:45:03 #21
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26820101
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Prima, als je het zo ziet, laat je me geen keus dan een reactie te vragen van een FA of een A. Ik accepteer dit namelijk niet. Temeer daar ik al weken totaal niet direct op Akkersloot reageer.
Als je mailt gaarne Cc aan haushofer@fok.nl en alicey@fok.nl.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:45:41 #22
66444 Lord_Vetinari
pi_26820110
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:45 schreef Alicey het volgende:

[..]

Als je mailt gaarne Cc aan haushofer@fok.nl en alicey@fok.nl.
Te laat, mail is al weg. Die was al klaar namelijk.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:47:07 #23
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26820128
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Te laat, mail is al weg. Die was al klaar namelijk.
Dan hoor ik het wel van een FA, hoewel ik het vreemd vind dat je klachten over iemand niet aan diegene zelf kenbaar maakt.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:53:45 #24
66444 Lord_Vetinari
pi_26820234
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:47 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dan hoor ik het wel van een FA, hoewel ik het vreemd vind dat je klachten over iemand niet aan diegene zelf kenbaar maakt.
Par-don? Moet ik je even verwijzen naar de diverse FB-posts over deze zaak? Of het topic-report wat ik er vanochtend over heb gemaakt? Of bedoel je Akkersloot? Ja, dag. Ik heb betere dingen te doen met mijn zondag dan vechten tegen de bierkaai. En zonder een paar ton dynamiet kom je toch niet door die plaat voor zijn kop heen.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:55:43 #25
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26820276
Een Cc sturen van een klachten-mail vind ik anders heel normaal. Maargoed, ik heb een FA gevraagd om de mail te forwarden en heb hem reeds gelezen. In de loop van de dag zal een FA er naar kijken en zonodig actie ondernemen.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:58:33 #26
66444 Lord_Vetinari
pi_26820343
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:55 schreef Alicey het volgende:
Een Cc sturen van een klachten-mail vind ik anders heel normaal. Maargoed, ik heb een FA gevraagd om de mail te forwarden en heb hem reeds gelezen. In de loop van de dag zal een FA er naar kijken en zonodig actie ondernemen.
Oh, bedoel je dat? Nee, ik vond (en vind) dat niet nodig. Voor kritiek op jullie is tenslotte FB en daar heb ik gebruik van gemaakt. Als jullie daarin onbevredigend reageren, heb ik als user de mogelijkheid over jullie hoofd te gaan naar een hogere satteliet. Daarin geef ik gewoon dezelfde elementen, waarmee ik ook in FB ben geweest, dus die mail voegt verder niks toe. Ik stuur heus geen mail met daarin allerlei persoonlijke op- en aanmerkingen op jullie wijze van modden in het algemeen. Het gaat puur om deze zaak.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:59:27 #27
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26820366
We zien het wel.
pi_26820425
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:58 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Oh, bedoel je dat? Nee, ik vond (en vind) dat niet nodig. Voor kritiek op jullie is tenslotte FB en daar heb ik gebruik van gemaakt. Als jullie daarin onbevredigend reageren, heb ik als user de mogelijkheid over jullie hoofd te gaan naar een hogere satteliet. Daarin geef ik gewoon dezelfde elementen, waarmee ik ook in FB ben geweest, dus die mail voegt verder niks toe. Ik stuur heus geen mail met daarin allerlei persoonlijke op- en aanmerkingen op jullie wijze van modden in het algemeen. Het gaat puur om deze zaak.
Niet om het even, maar je zit gewoon de confrontatie op te zoeken. Ik zie jou hier in WFL bijna alleen maar reageren in de FB-topics met betrekking tot Akkersloot. Jullie zijn beiden kinderachtig bezig, en dat jij dat mailtje zo snel gestuurd hebt zegt voor mij genoeg. Valt me van je tegen.

We wachten idd de actie van de FA even af.
  zondag 8 mei 2005 @ 12:09:26 #29
66444 Lord_Vetinari
pi_26820603
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:02 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Niet om het even, maar je zit gewoon de confrontatie op te zoeken. Ik zie jou hier in WFL bijna alleen maar reageren in de FB-topics met betrekking tot Akkersloot. Jullie zijn beiden kinderachtig bezig, en dat jij dat mailtje zo snel gestuurd hebt zegt voor mij genoeg. Valt me van je tegen.

We wachten idd de actie van de FA even af.
Wil ik graag even op reageren. Ik lees alle WFL topics. Omdat ik echter een niet-exacte opleiding heb, kan ik er weinig constructiefs aan toevoegen, dus lees ik wel, maar zeg niks. Ook L-topics vind ik leuk om te lezen, maar elk L-topic wordt verkloot door Akkersloot. Ik ben van mening, dat Akkersloot geen toevoeging doet aan welke discussie dan ook en dat hij bovendien zielig loopt te doen als hij een keer wordt tegengesproken.

Dit is overigens mijn eerste keer dat ik heb gemaild naar aanleiding van een FB topic of mod-beslissing. En de reden ervoor is erg simpel. Ik heb vanaf het moment dat meneer Akkersloot in een topic Donner voor nazi-leider uitmaakte hiertegen geprotesteerd in FB. de tekst staat er nog steeds. Ik bhen zelf voor nazi en fascist uitgemaakt en heb hier keurig in FB bezwaar tegen gemaakt, verwachtende, dat deze kwalificaties zouden worden verwijderd. In plaats daarvan wordt er gevraags 'Wat moet ik er dan aan doen?' en blijft d etekst gewoon staan. Vevrolgens word ik door de mods ervan beschuldigd dat ik de boel loop uit te lokken, terwijl ik doelbewust totaal niet meer op Akkersloot heb gereageerd.

Dat gaat me net een stapje te ver. En voordat je nou verder gaat huilen: de structuur van Fok geeft users het recht om over mod-beslissingen waar ze het niet mee eens zijn een reactie te vragen van een hogere rang. Er staat nergens in de regeld dat er 3 maanden tussen moet zitten. Ik vind dit een zwaar genoeg onderwerp om van mijn recht gebruik te maken. Ik heb jullie als mods alle kans gegeven een voor mij persoonlijk grievende en lasterlijke tekst te verwijderen en jullie weigeren dat. Prima, dat is jullie recht. Maar dan is het mijn recht om daar een second opinion over te vragen. En ik heb sinds mijn eerste reactie in dit FB topic hierover een paar uur gewacht met mailen, dus zo snel was dat nu ook weer niet.
pi_26820726
quote:
Ik vind dit een zwaar genoeg onderwerp om van mijn recht gebruik te maken.
Da's je goed recht
  † In Memoriam † zondag 8 mei 2005 @ 12:21:06 #31
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_26820940
Akkersloot en L_V kunnen hier helaas (voor henzelf) enkele dagen niet meer reageren.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Moderator zondag 8 mei 2005 @ 13:18:30 #32
8781 crew  Frutsel
pi_26822292
quote:
Haushofer (Moderator) - zaterdag 7 mei 2005 @ 16:01

===============================================
Op zaterdag 7 mei 2005 15:29 schreef Frutsel het volgende:
Ik wilde eigenlijk mijn oude topic van 2004 weer oppakken over Hurricane Season 2004
Kan um niet vinden, zowel hier niet als in Google niet... Is hij weg?
Of is hij nog ergens bewaard gebleven?
===============================================

Wou em een schop geven, maar hij zit vol (300 posts) en dus blijft ie gesloten. Je kunt natuurlijk gewoon een nieuw topic openen, en linken naar je vorige topic:

Hurricane season 2004

Er moet daar ook een deel 2 van zijn Die zou nog wel open zijn, maar wilde eigenlijk voor 2005 een nieuwe maken.
  zondag 8 mei 2005 @ 13:28:01 #33
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26840204
quote:
Op zondag 8 mei 2005 12:21 schreef Cynix ® het volgende:
Akkersloot en L_V kunnen hier helaas (voor henzelf) enkele dagen niet meer reageren.
Ik heb wat gemist dit weekend geloof ik.
Blijft het '' Het Centrale Akkersloot Feedback Topic '' nu dicht?
Zou graag een wat bruuske post van mij als reaktie op een post van DionysuZ nuanceren.

Verder meen ik Akkersloot wel te begrijpen, het is niet zozeer haat als wel wanhoop, dat voel ik in ieder geval wel. Wanhoop over het onvermogen van veel users om Mohammed als een mens te zien. Het feit dat deze man 1400 jaar geleden leefde maakt hem niet onaantastbaar. Het is om het even of iemand 1400 jaar geleden roept een boodschapper van God te zijn of anno 2005. Weinigen hebben moeite om iemand die in deze tijd dergelijke claims maakt als verward of als charlatan te beschouwen, maar blijkbaar wel als zo iemand lang geleden leefde. ER IS GÉÉN VERSCHIL!!!
Dit soort mensen hebben psychische problemen, ongeacht het jaar waarin ze leefden, waaronder inderdaad ook temporaal kwab epilepsie, een fascinerende kwaal waaraan hele interessante conclusies of theorieën verbonden kunnen worden:
quote:
......research into temporal lobe epilepsy. A number of sufferers of this brain disorder have experienced what appear to be religious hallucinations, and some scientists now think that this form of epilepsy could explain how people experience religious feelings and account for incidences of divine revelation........
http://www.findarticles.c(...)_200304/ai_n12737568
quote:
Religion: is it all in your head? - Vilayanur Ramashandran's research on the temporal lobe's neural circuitry and its link to epilepsy patients' obsession with religion - Brief Article
http://www.findarticles.c(...)s_n2_v31/ai_21280041
quote:
Seizures associated with temporal lobe tumors may rarely manifest as episodic aggressive behavior. We describe 2 cases involving pediatric patients who presented with histories of unusually aggressive and antisocial behavior. Magnetic resonance imaging identified right mesial temporal lobe masses in both patients. After craniotomy for tumor removal, both patients were seizure-free and had marked reductions in their aggressive behavior. Tumors in the temporal lobe may be associated with behavioral problems, including aggression and rage attacks,.......
Improvement of Aggressive and Antisocial Behavior After Resection of Temporal Lobe Tumors
En verder, er is een verschil tussen het respecteren van een mens, en het respecteren van de opvattingen van deze persoon.
Salman Rushdie:
quote:
...
The idea that any kind of free society can be constructed in which people will never be offended or insulted, have the right to call on the law to defend them against being offended or insulted, is absurd. In the end a fundamental decision needs to be made: do we want to live in a free society or not? Democracy is not a tea party where people sit around making polite conversation. In democracies people get extremely upset with each other. They argue vehemently against each other's positions. (But they don't shoot.)

At Cambridge I was taught a laudable method of argument: you never personalise, but you have absolutely no respect for people's opinions. You are never rude to the person, but you can be savagely rude about what the person thinks. That seems to me a crucial distinction: people must be protected from discrimination by virtue of their race, but you cannot ring-fence their ideas. The moment you say that any idea system is sacred, whether it's a belief system or a secular ideology, the moment you declare a set of ideas to be immune from criticism, satire, derision, or contempt, freedom of thought becomes impossible............
.
.
...........It does matter that people have the right to take an argument to the point where somebody is offended by what they say. It's no trick to support the free speech of somebody you agree with or to whose opinion you are indifferent. The defence of free speech begins at the point when people say something you can't stand. If you can't defend their right to say it, then you don't believe in free speech. You only believe in free speech as long as it doesn't get up your nose. But free speech does get up people's noses. Nietzche - as Matthew Parris recently reminded us - called Christianity "the one great curse" and "the one immortal blemish on mankind". Would Nietzsche now be prosecuted?..............
http://comment.independen(...)ory.jsp?story=603426

[ Bericht 0% gewijzigd door Godslasteraar op 09-05-2005 00:02:23 ]
  maandag 9 mei 2005 @ 07:30:47 #35
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26844064
quote:
Op zondag 8 mei 2005 23:44 schreef Godslasteraar het volgende:

[..]

Ik heb wat gemist dit weekend geloof ik.
Blijft het '' Het Centrale Akkersloot Feedback Topic '' nu dicht?
In ieder geval zolang Akkersloot geband is wel. Ik hoop eigenlijk dat het daarna niet meer nodig is om hem te heropenen.
quote:
Zou graag een wat bruuske post van mij als reaktie op een post van DionysuZ nuanceren.
Ok.
  donderdag 12 mei 2005 @ 16:19:59 #36
27698 Doffy
Eigenlijk allang vertrokken
pi_26948464
*bijzonder inhoudelijke tvp*

[ Bericht 69% gewijzigd door Doffy op 12-05-2005 16:34:59 (meer inhoud gegeven aan tvp 8)) ]
'Nuff said
  donderdag 12 mei 2005 @ 16:43:37 #37
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26949293
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 16:38 schreef Integrity het volgende:
Ik heb hier helemaal geen zin in trouwens, Alicey. Je bent moderater en hebt een stapje voor, gedraag je dan ook er naar. Jouw taak is om orde te handhaven hierin, die objectiviteit moet je dan ook blijven houden.
Pasgeleden is er een topic in Feedback geweest over de vraag in hoeverre crew anders is. Ik heb zelf de indruk dat ik slechts in moderatie objectief hoef te zijn, als in : Ik mag geen onderscheid maken tussen users op grond van hun mening. Dat neemt echter niet weg dat ik niet zelf een mening heb, en die als user ook mag uiten.
quote:
Dit is dubbele bodem gelul en dat weet je!
Ik weet even niet wat je hier precies mee bedoelt.. Wat bedoel je precies met een dubbele bodem?
quote:
Ik ben geen moderator, maar als ik ergens mee zit geef ik dat wel degelijk aan. Ik kom ook niet met slap gelul, maar met een aangetekende brief mocht het me echt dwars zitten.
In dit topic kun je dus rechtstreeks moderators aanspreken op hun houding, gedrag of waar dan ook op. Dat aanspreken hoort niet thuis in een topic. Je post richting mij was nogal suggestief, maar erg onduidelijk. Op dat moment mag ik, lijkt mij, om opheldering vragen wat je precies bedoelt. Dat je vervolgens er niet op in wilt gaan vind ik dan vreemd, want ik neem aan dat je een bepaald doel beoogt met je op- en aanmerkingen, en in de eerste plaats ook wilt dat degene tegen wie je dit richt begrijpt wat je bedoelt.
quote:
Hou het maar gewoon bij moderaten, dan zoek ik wel uit wat dat inhoud.
?
  donderdag 12 mei 2005 @ 16:46:59 #38
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26949411
Als het je trouwens echt dwars zit is het niet nodig om een aangetekende brief te sturen. Het zou echter wel origineel zijn, dus je mag mailen voor mijn adres als je een aangetekende brief wilt sturen.
pi_26949589
Alicey, het zit mij behoorlijk dwars dat ik in alle moeilijkheid op het vorige topic gevraagd heb om het ontopic te houden. Zodra ik merk bij mezelf dat ik overal op ga reageren, betekend dit dat mijn borderline de kop op steekt. Volgens mij weet je ook dat ik dit heb, maar als je het niet wist dan weet je het nu. Zodra ik me druk maak, heb ik dat in 1e instantie niet door en blijf ik reageren totdat ik het door heb.

Toen ik vroeg om ontopic te gaan, was jouw reactie direct (offtopic). Ik vat dat persoonlijk op en nadat je meerdere malen gereageerd hebt op wat ik zei (tussen alle teksten door), is het ook iets dat persoonlijk speelt bij jou. Als laatste komt er een 2e moderator bij die eigenlijk net zo persoonlijk wordt.

Het is niet zo dat ik er heel erg mee zit, omdat ik het nu gelukkig kan relativeren. Er zijn momenten dat ik het niet kan en dan ben ik de pineut. In het gewoon Nederlands heet het pesten en als jij als moderator daaraan meedoet, ben je erg kinderachtig bezig. Als je niet in staat bent om objectief naar mijn gevoelens te kijken, vind ik dat je ook geen moderator mag zijn. Ik zou je willen vragen om van je stoel af te stappen en horizontaal tegenover me te staan, voordat je hierop reageert.

Iemand de waarheid zeggen is welkom. Een stevige discussie is ook welkom. Stomweg iemand belachelijk maken die toch al in een moeilijke(re) positie zit dan de meesten van ons is niet welkom. Misbruik van ziektes etc om zelf ongegeneerd je gang te gaan natuurlijk ook niet. Dat wordt eveneens afgestraft.
pi_26949706
Ik heb de kennis om er heel veel werk van te maken, maar dat is ook een bedreiging. Dat wil ik niet, het mag niet gebaseerd zijn op mijn aannames. Ik ben in staat om meer gevoelens en gedachten uit teksten te halen dan een gemiddeld ander, het is voor mij alleen maar lastig om ermee om te gaan. Ik wil niet handelen uit achterdocht, maar ik pik het niet wanneer iemand mij wil "pesten". Dan is het conflict zo hoog opgelopen, dat je er wel een leidinggevende bij moet halen (om in die termen te praten). In dat geval zou dat de jouwe zijn
  donderdag 12 mei 2005 @ 16:57:57 #41
27698 Doffy
pi_26949766
Mijn god zeg... blijf dan van een discussieforum weg, als er niemand op jouw posts mag reageren zonder dat je door het lint gaat
'Nuff said
pi_26949794
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 16:57 schreef Doffy het volgende:
Mijn god zeg... blijf dan van een discussieforum weg, als er niemand op jouw posts mag reageren zonder dat je door het lint gaat
Dat zei ik helemaal niet, dus dat is ook niet zo. Ik blijf dus ook niet weg. Waarom reageerde je eigenlijk hierop?
  donderdag 12 mei 2005 @ 16:59:34 #43
27698 Doffy
pi_26949821
Dat is eigenlijk een hele goeie vraag
'Nuff said
  donderdag 12 mei 2005 @ 16:59:43 #44
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26949833
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 16:52 schreef Integrity het volgende:
Alicey, het zit mij behoorlijk dwars dat ik in alle moeilijkheid op het vorige topic gevraagd heb om het ontopic te houden. Zodra ik merk bij mezelf dat ik overal op ga reageren, betekend dit dat mijn borderline de kop op steekt. Volgens mij weet je ook dat ik dit heb, maar als je het niet wist dan weet je het nu. Zodra ik me druk maak, heb ik dat in 1e instantie niet door en blijf ik reageren totdat ik het door heb.

Toen ik vroeg om ontopic te gaan, was jouw reactie direct (offtopic). Ik vat dat persoonlijk op en nadat je meerdere malen gereageerd hebt op wat ik zei (tussen alle teksten door), is het ook iets dat persoonlijk speelt bij jou.
Het is mij zelf eigenlijk niet opgevallen dat die post van mij volgde op een oproep om on-topic te blijven. Het was niet mijn intentie om tegen wie dan ook persoonlijk te worden. Voor zover ik kan nagaan ben ik dat ook niet geweest voor de ophef om die post. Hopelijk is hiermee dan een misverstand uit de wereld.
quote:
Als laatste komt er een 2e moderator bij die eigenlijk net zo persoonlijk wordt.
Ik neem aan dat je doelt op speknek. speknek modereert andere subfora. Moderators van andere subfora treden alleen als moderator op bij afwezigheid van subfora-gebonden moderators, en dan ook alleen als excessen. Zijn reacties moet je in WFL dan ook niet zien als een reactie van een moderator.
quote:
Het is niet zo dat ik er heel erg mee zit, omdat ik het nu gelukkig kan relativeren. Er zijn momenten dat ik het niet kan en dan ben ik de pineut. In het gewoon Nederlands heet het pesten en als jij als moderator daaraan meedoet, ben je erg kinderachtig bezig.
Als ik dat met die intentie doe wel. Ik had echter niet die intentie, en het wordt me ook nu pas duidelijk waar precies jouw probleem ligt t.a.v. mijn acties.
quote:
Als je niet in staat bent om objectief naar mijn gevoelens te kijken, vind ik dat je ook geen moderator mag zijn.
Ik weet niet precies hoe ik objectief naar gevoelens kan kijken.. Je ziet toch altijd alles door een eigen bril, en wanneer niet duidelijk is wat er precies aan de hand is, vind ik niet dat dit mij voor de voeten geworpen kan worden.
quote:
Ik zou je willen vragen om van je stoel af te stappen en horizontaal tegenover me te staan, voordat je hierop reageert.
Eh.. liggend dus? Maar verticaal bedoel je waarschijnlijk. Ik ben wel een uk hoor.
quote:
Iemand de waarheid zeggen is welkom. Een stevige discussie is ook welkom. Stomweg iemand belachelijk maken die toch al in een moeilijke(re) positie zit dan de meesten van ons is niet welkom.
Op welke manier heb ik je belachelijk gemaakt?
quote:
Misbruik van ziektes etc om zelf ongegeneerd je gang te gaan natuurlijk ook niet. Dat wordt eveneens afgestraft.
Ik maak nooit bewust misbruik van iemands ziektes of stoornissen. Ik mankeer alleen zelf al teveel om me daar aan te wagen.
pi_26949895
Dank je wel voor je reactie Alicey, ik vond het heel tof dat je zo reageerde. Sorry dat ik zo achterdochtig deed, je spreekt met waarheid. Ik was bang dat jij een dubbele bodem had, ik had het gelukkig fout.
  donderdag 12 mei 2005 @ 17:03:28 #46
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26949955
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 16:55 schreef Integrity het volgende:
Ik heb de kennis om er heel veel werk van te maken, maar dat is ook een bedreiging.
Met de kennis die ik heb zeg ik dat je praktisch gezien niet ver zult komen. Je mag echter een dagvaarding laten betekenen aan mijn adres als je er heil in ziet en het nodig acht.
quote:
Dat wil ik niet, het mag niet gebaseerd zijn op mijn aannames. Ik ben in staat om meer gevoelens en gedachten uit teksten te halen dan een gemiddeld ander, het is voor mij alleen maar lastig om ermee om te gaan. Ik wil niet handelen uit achterdocht, maar ik pik het niet wanneer iemand mij wil "pesten". Dan is het conflict zo hoog opgelopen, dat je er wel een leidinggevende bij moet halen (om in die termen te praten). In dat geval zou dat de jouwe zijn
Ik denk dat je het nogal overtrekt.. Probeer om te kijken naar de inhoud van de tekst, en probeer het niet te persoonlijk op te vatten. Het is in jouw positie allicht veel moeilijker dan voor iemand die geen borderline-stoornis heeft, maar ik ben wel van mening dat rekening houden daarmee iets is wat van 2 kanten moet werken.

Mocht je mijn leidinggevende willen spreken kun je een topic openen in het Feedback forum, of een e-mail sturen naar forum@fok.nl (In dat geval graag cc naar mij en Haushofer).
  donderdag 12 mei 2005 @ 17:04:13 #47
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26949980
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 17:01 schreef Integrity het volgende:
Dank je wel voor je reactie Alicey, ik vond het heel tof dat je zo reageerde. Sorry dat ik zo achterdochtig deed, je spreekt met waarheid. Ik was bang dat jij een dubbele bodem had, ik had het gelukkig fout.
Het lijkt er op dat er sprake was van een misverstand.. Nouja, als het verder uitgepraat is maar gewoon verder gaan.
pi_26950033
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 17:04 schreef Alicey het volgende:

[..]

Het lijkt er op dat er sprake was van een misverstand.. Nouja, als het verder uitgepraat is maar gewoon verder gaan.
Ja nu schaam ik me dat ik al zover op de zaken vooruit ging
  donderdag 12 mei 2005 @ 17:09:22 #49
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26950147
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 17:06 schreef Integrity het volgende:

[..]

Ja nu schaam ik me dat ik al zover op de zaken vooruit ging
Probeer het in je voordeel te gebruiken door na te gaan waarom het gebeurde.
pi_26950365
quote:
Op donderdag 12 mei 2005 17:09 schreef Alicey het volgende:

[..]

Probeer het in je voordeel te gebruiken door na te gaan waarom het gebeurde.
Had ik al gedaan, ik vertrouwde je niet en daarom kwam ik niet op het topic om het te vragen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')