abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 mei 2005 @ 10:11:43 #1
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26818815
Deel 8 alweer. :')
  zondag 8 mei 2005 @ 10:13:55 #2
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26818841
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:09 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Tekenend voor iemand die selectief reageert als iemand, passend, reageert wanneer hij voor een nazi wordt uitgemaakt. Als ik het een "kleine nazi".
Het interesseert mij weinig wat je er over denkt, ik had niet verwacht dat je het er mee eens zou zijn. Mijn doelstelling is om dit forum voor iedereen leuk te houden. Wat ik de laatste tijd zie is dat je allerlei religieuze topics om zeep helpt door onaangename reacties te plaatsen. Wanneer je zelf vervolgens een keer iets terugkrijgt wat minder leuk is zit je in Feedback te janken. Op deze manier verziek je het een beetje voor iedereen, en vandaar dus dat ik je nu reeds in kennis stel dat er een ban op kan volgen wanneer het zo doorgaat.

Een ban moet je niet zien als straf, maar als een maatregel om het forum leuk te houden voor iedereen wanneer de forumbezoeker in kwestie zelf er niet in slaagt om hiervoor het nodige aan te passen in zijn of haar gedrag.
  zondag 8 mei 2005 @ 10:21:56 #3
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_26818925
Ik maak bezwaar tegen Het Grote WFL Feedback Topic Deel 7 waarin ik in 1 post word uitgemaakt voor 'fascist' en 'nazi'.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  zondag 8 mei 2005 @ 10:23:53 #4
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26818939
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik maak bezwaar tegen Het Grote WFL Feedback Topic Deel 7 waarin ik in 1 post word uitgemaakt voor 'fascist' en 'nazi'.
En wat wil je dat ik daarmee doe?
  zondag 8 mei 2005 @ 10:36:54 #5
66444 Lord_Vetinari
pi_26819080
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:23 schreef Alicey het volgende:

[..]

En wat wil je dat ik daarmee doe?
Wat dacht je van 'editten'? Rare gedachte?

En als mod zou het je sieren als je users die anderen die het niet met hen eens zijn, uitmaken voor dit soort termen en continu roepen dat ze 'hun bek moeten houden' onder de vriendelijke aandacht van FA's bracht, ter afvoering naar de Goelag.
  zondag 8 mei 2005 @ 10:40:29 #6
60090 Akkersloot
pro-islam is extreem-rechts !
pi_26819137
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Wil je dan twee aparte posts ?

Gezien je achter de wet op de smalende godslastering staat, sta je dus achter een fascistische wet en ben je dus een fascist en nazi. Simpel.

Jank toch niet zo. Gezien hoe vaak jij mij voor het veelvuldig schrijven van "profeet" voor fascist hebt uitgemaakt.
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
Mein Koran 3:23.
pi_26819157
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:40 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Wil je dan twee aparte posts ?

Gezien je achter de wet op de smalende godslastering staat, sta je dus achter een fascistische wet en ben je dus een fascist en nazi. Simpel.

Jank toch niet zo. Gezien hoe vaak jij mij voor het veelvuldig schrijven van "profeet" voor fascist hebt uitgemaakt.
*tvp*
  zondag 8 mei 2005 @ 10:44:37 #8
60090 Akkersloot
pi_26819198
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

En als mod zou het je sieren als je users die anderen die het niet met hen eens zijn, uitmaken voor dit soort termen en continu roepen dat ze 'hun bek moeten houden' onder de vriendelijke aandacht van FA's bracht, ter afvoering naar de Goelag.
Die zelfde mods, in de schorpioen tijd, hadden het over de koran lezen "in de context". Waarom kan dat dan niet met de posts van de gewone sterveling Akkersloot ?

Als je iemand onterecht uitmaakt voor een nazi, al is het een kleine, (omdat ik Mohammed een temporaalkwab epilepsie patient noem) reageer ik gewoon toepasselijk. Gezien ik je termen als fascist en racist heb aangevocht uitmonden in een maandban (van mij) hoef ik van de mods ook niets te verwachten (en mijn reacties waren toen ook een stuk diplomatieker).
"Christenen en joden zijn ongelovig geworden omdat ze verzonnen hebben dat ze maar een paar dagen zullen branden in de hel" .
  zondag 8 mei 2005 @ 10:49:00 #9
60090 Akkersloot
pi_26819227
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:13 schreef Alicey het volgende:
Een ban moet je niet zien als straf, maar als een maatregel om het forum leuk te houden voor iedereen wanneer de forumbezoeker in kwestie zelf er niet in slaagt om hiervoor het nodige aan te passen in zijn of haar gedrag.
OK. Ik moet mij dan maar uit laten maken voor een moslimhater of een kleine nazi.
  zondag 8 mei 2005 @ 10:49:50 #10
66444 Lord_Vetinari
pi_26819237
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:49 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

OK. Ik moet mij dan maar uit laten maken voor een moslimhater of een kleine nazi.
If it walks like a duck, quacks like a duck, swims like a duck, chances are it is a duck...
  zondag 8 mei 2005 @ 10:51:54 #11
60090 Akkersloot
pi_26819272
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:49 schreef Lord_Vetinari het volgende:
If it walks like a duck, quacks like a duck, swims like a duck, chances are it is a duck...
Dus een nazi vanwege het schrijven van "profeet" Mohammed.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:23:30 #12
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26819696
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Is dit een banaanvraag?
  zondag 8 mei 2005 @ 11:25:04 #13
66444 Lord_Vetinari
pi_26819725
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:23 schreef Alicey het volgende:

[..]

Is dit een banaanvraag?
Nee, want die mogen niet. Laten we het een 'welgemeend advies van een buitenstaander' noemen
  zondag 8 mei 2005 @ 11:25:41 #14
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26819744
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:49 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Blijkbaar geef je mensen aanleiding daartoe om je zo te noemen. Een constructieve oplossing is om na te gaan waarom mensen dat doen, eventueel die mensen op een normale manier uitleggen waarom dat niet zo is, en zo nodig je gedrag aanpassen.
pi_26819916
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nee, want die mogen niet. Laten we het een 'welgemeend advies van een buitenstaander' noemen
Het is in mijn ogen wel een aanvraag. Kunnen we daar even mee ophouden? Ik had toch echt gehoopt dat dat gezanik van gister voorbij was. Bij voorbaat dank.
pi_26819934
quote:
Op zondag 8 mei 2005 10:44 schreef Akkersloot het volgende:

[..]

Die zelfde mods, in de schorpioen tijd, hadden het over de koran lezen "in de context". Waarom kan dat dan niet met de posts van de gewone sterveling Akkersloot ?

Als je iemand onterecht uitmaakt voor een nazi, al is het een kleine, (omdat ik Mohammed een temporaalkwab epilepsie patient noem) reageer ik gewoon toepasselijk. Gezien ik je termen als fascist en racist heb aangevocht uitmonden in een maandban (van mij) hoef ik van de mods ook niets te verwachten (en mijn reacties waren toen ook een stuk diplomatieker).
Nog een keertje, en tevens de laatste: hou op met zeiken, post normaal en constructief mee in topics, en ga niet de helft van je dag verspillen in de FB om je gelijk te krijgen.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:37:08 #17
66444 Lord_Vetinari
pi_26819957
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:34 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Het is in mijn ogen wel een aanvraag. Kunnen we daar even mee ophouden? Ik had toch echt gehoopt dat dat gezanik van gister voorbij was. Bij voorbaat dank.
Ik word in 1 post uitgemaakt voor fascist en nazi. En als ik daar in FB iets van zeg, krijg ik van een mod als reactie 'wat moet ik daar aan doen?' Is dat de normale gang van zaken dan?
  zondag 8 mei 2005 @ 11:40:28 #18
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26820013
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik word in 1 post uitgemaakt voor fascist en nazi. En als ik daar in FB iets van zeg, krijg ik van een mod als reactie 'wat moet ik daar aan doen?' Is dat de normale gang van zaken dan?
Ik zie niet in waarom je er zelf niet op in zou gaan (Wat je volgens mij ook gedaan hebt). Het is een Feedback-discussie, dus er kan niet gesteld worden dat het een discussie doodt of een verkeerde richting opstuurt.
pi_26820047
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Jullie zijn allebei bezig met zaniken om niks; je lokt zelf zulke uitspraken uit met je getreiter, net als Akkersloot met zijn manier van discusseren bepaalde reacties uitlokt. Zoals ik zei, ik hoop dat dit gezeik ophoudt.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:43:37 #20
66444 Lord_Vetinari
pi_26820075
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:42 schreef Haushofer het volgende:

[..]

Jullie zijn allebei bezig met zaniken om niks; je lokt zelf zulke uitspraken uit met je getreiter, net als Akkersloot met zijn manier van discusseren bepaalde reacties uitlokt. Zoals ik zei, ik hoop dat dit gezeik ophoudt.
Prima, als je het zo ziet, laat je me geen keus dan een reactie te vragen van een FA of een A. Ik accepteer dit namelijk niet. Temeer daar ik al weken totaal niet direct op Akkersloot reageer.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:45:03 #21
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26820101
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:43 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Prima, als je het zo ziet, laat je me geen keus dan een reactie te vragen van een FA of een A. Ik accepteer dit namelijk niet. Temeer daar ik al weken totaal niet direct op Akkersloot reageer.
Als je mailt gaarne Cc aan haushofer@fok.nl en alicey@fok.nl.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:45:41 #22
66444 Lord_Vetinari
pi_26820110
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:45 schreef Alicey het volgende:

[..]

Als je mailt gaarne Cc aan haushofer@fok.nl en alicey@fok.nl.
Te laat, mail is al weg. Die was al klaar namelijk.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:47:07 #23
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26820128
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:45 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Te laat, mail is al weg. Die was al klaar namelijk.
Dan hoor ik het wel van een FA, hoewel ik het vreemd vind dat je klachten over iemand niet aan diegene zelf kenbaar maakt.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:53:45 #24
66444 Lord_Vetinari
pi_26820234
quote:
Op zondag 8 mei 2005 11:47 schreef Alicey het volgende:

[..]

Dan hoor ik het wel van een FA, hoewel ik het vreemd vind dat je klachten over iemand niet aan diegene zelf kenbaar maakt.
Par-don? Moet ik je even verwijzen naar de diverse FB-posts over deze zaak? Of het topic-report wat ik er vanochtend over heb gemaakt? Of bedoel je Akkersloot? Ja, dag. Ik heb betere dingen te doen met mijn zondag dan vechten tegen de bierkaai. En zonder een paar ton dynamiet kom je toch niet door die plaat voor zijn kop heen.
  zondag 8 mei 2005 @ 11:55:43 #25
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_26820276
Een Cc sturen van een klachten-mail vind ik anders heel normaal. Maargoed, ik heb een FA gevraagd om de mail te forwarden en heb hem reeds gelezen. In de loop van de dag zal een FA er naar kijken en zonodig actie ondernemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')