vinden die mensen dat heel erg denk je?quote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:24 schreef Mister_Slide het volgende:
Mensen kunnen wel tegen mij praten op MSN, maar ik niet tegen hun
Frustrerend he? Een niet werkende MSNquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:16 schreef GhostMan84 het volgende:
[..]
ja dankje, daar heb ik echt onwijs veel aan
nou inderdaad ... buiten msn heb ik nietsquote:Op dinsdag 7 juni 2005 17:31 schreef Thieske het volgende:
[..]
Frustrerend he? Een niet werkende MSN![]()
Daar gaat je leven.![]()
Dat is bijna altijd wel zo tijdens een storing.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:27 schreef H.M.Murdock het volgende:
Zomaar mijn msn! Status service alle systemen werken stabiel en draaien GVD!!!![]()
ja de search mag idd ook wel weer een keer werken. Postgeschiedenis werkt toch wel?quote:(BTW: En wanneer doet die 'Search' en de 'Postgeschiedenis' van FOK! het weer eens normaal!)
Hier (Friesland) heb ik er niets van gemerktquote:Op vrijdag 10 juni 2005 23:40 schreef pieter_pontiac het volgende:
Loopt Chello overal zo te kloten de afgelopen middag/avond?
Hij ligt er hier telkens uit.
gebeurd bij mij ook wel is. F5'en helpt bij mij er wel tegen.quote:Op zaterdag 11 juni 2005 14:09 schreef SqueaK het volgende:
is gmail down ?
als ik naar www.gmail.com ga dan staat er loading, en dan verbind ie de hele tijd door naar sites zoals deze
http://gmail.google.com/gmail?auth=DQAAAG8AAAANC8-j2lMBMcEjRvDvflFGm_LdcypaDEiLZxN2XJnZyoP_HOXZmctyMyvFF6R6QmC7GD5bj8X5p-4hlf4mZOjT2yIenA52MBJZvSrjRgAxOHVwqsMSQX1aKnAisqo7g9hAW5jGyDwUuafQ23Q5idVF&zx=c5esbl2oewps
dan staat er weer loading en binnen 1 sec. verbind ie weer door naar weer zo'n rare link waar weer loading staat....weer binnen 1 sec. verbind ie door naar zo;n rare link etc. etc. etc.
Gebeurt wel vaker. Blijven proberen, het komt goedquote:Op donderdag 16 juni 2005 18:45 schreef TinToR het volgende:
De update van AVG, de gratis virusscanner, doet het hier niet.
Iemand anders ook last van ?
Hij ziet de updates wel staan, maar krijg geen verbindi ng naar de downloads![]()
't gooi, het is nog steeds niet verholpenquote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:20 schreef thatsme het volgende:
hier ook een tiscali klant die er last van heeft, msn enzo doen het ook al niet,
dit is in regio meppel, ik weet niet waar jij er last van hebt?
ik heb net gebeld, ze weten niet hoe lang het nog gaat duren, ze zijn samen met de KPN opzoek naar de oplossing (het gaat dus om tiscali connected by KPN).quote:Op vrijdag 17 juni 2005 12:45 schreef Majar het volgende:
[..]
't gooi, het is nog steeds niet verholpen![]()
Beetje jammer want ik kan nu ook niet bij mijn e-mail, terwijl ik dat vandaag juist nodig heb om een verslag af te maken![]()
Oke, bedanktquote:Op vrijdag 17 juni 2005 13:06 schreef thatsme het volgende:
[..]
ik heb net gebeld, ze weten niet hoe lang het nog gaat duren, ze zijn samen met de KPN opzoek naar de oplossing (het gaat dus om tiscali connected by KPN).
Doet het hier ook niet...quote:Op zondag 19 juni 2005 17:00 schreef wokje het volgende:
www.studentenkoor.nl
Vanavond is hun concert...maar hoe laat..
lekkere service
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |