quote:Op zaterdag 7 mei 2005 22:35 schreef easy-going het volgende:
Is dit het nieuwe triviatopic?
jij komt altijd zo leuk uit de hoek hequote:quote van shaolin in het vorig topic:
Nergens. Je moet gewoon je bek houden. Een dictatuur zeg ik je.
quote:Op woensdag 11 mei 2005 21:55 schreef knofje het volgende:
Weet iemand of er een apart topic is over keizersnee ervaringen?
Keizersnee-ervaringenquote:Op woensdag 11 mei 2005 21:55 schreef knofje het volgende:
Weet iemand of er een apart topic is over keizersnee ervaringen?
OK! Dank je wel voor je uitleg !quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:19 schreef moussy het volgende:
Tis in overleg geaan met de modjes en het topic gaat over iets minder dan 24 uur weer dicht
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:26 schreef dutchie het volgende:
Moussy hartstikke leuk voor je, maar dan nog. Morgen or whenever is er weer een moeder 6 of 5 of 4 of 10 of 20 enz. jaar moeder. Gaan we daar ook aparte topics voor openen?
Als je het mij vraagt behoort dit gewoon in Hoe gaat het met de moeders, deel 16 en het verjaardagstopic.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 00:19 schreef moussy het volgende:
Tis in overleg geaan met de modjes en het topic gaat over iets minder dan 24 uur weer dicht
Klopt, maar een verjaardagstopic ergens anders neerzetten gaat daarbij niet helpen, en echt leuk is het ook niet, leuker is hier. Andere fora schoppen de verjaardagstopics meestal wel naar GC, wij niet.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:35 schreef Sugar het volgende:
Maar dat laatste wou je toch juist niet stimuleren?![]()
Ik snap je, hoor. En vind het nog een mooi topic ook!quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:39 schreef Brighteyes het volgende:
Mous is een OUD user, René haar kindje. Die is vandaag 6 geworden. Mous heeft gevraagd of ze een topic mocht openenen en wij hebben ja gezegd. Topic blijft 24 uur open.
quote:Op vrijdag 13 mei 2005 09:44 schreef Sugar het volgende:
[..]
Ik snap je, hoor. En vind het nog een mooi topic ook!![]()
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:24 schreef Spindizzy het volgende:
Ik vind het al heel wat dat er nog niemand gezeikt heeft dat de 24 uur om zijn en dat het NU dicht moet.
Eenschquote:Op zaterdag 14 mei 2005 00:30 schreef clauwheee het volgende:
[..]![]()
Niks geen gezeik nodig volgens mij, hartstikke leuk zoiets
Ik heb onlangs een (onvrijwillige)format c moeten draaien en ben dus nog druk bezig met alles weer goed te krijgen qua instellingen, dus dacht dat er daar ergens iets mis gegaan was!quote:Op maandag 16 mei 2005 19:48 schreef E.T. het volgende:
Ik zie ook geen banners, Luckepuck. Zou me dus maar niet druk maken als ik jou was (en zowieso niet.. zo lang je maar niet uitgebreid loopt te vertellen hoe jij nou precies die banners blockt, als je dat doet)
Ik was bezigquote:Op donderdag 19 mei 2005 11:29 schreef miss_dynastie het volgende:
17 mei 2004: Faith Cathryn, dochter van Psyche2003 (papa)
Staat nog bij de babietjes
quote:Op donderdag 19 mei 2005 11:34 schreef E.T. het volgende:
en mijn datumtelling loopt 2 dagen achter![]()
Ik dacht dat 't vandaag de 17e was!
Nou... je mag hier niet doorposten, dacht ikquote:Op maandag 23 mei 2005 20:50 schreef Smirre het volgende:
Help me effe, svp. In dit topic mag je je beklag doen over andere een topic dat zojuist op slot gedaan is?
ja maar bij mij is al een cyste en een te grote vreemde baarmoeder gevonden, en ik ga naar de gynquote:Op maandag 23 mei 2005 20:46 schreef jessie het volgende:
Ehhh moet er in t hoe gaat t met de moeders topic dan ook een slotje? Daar geef ik op een vraag van Moussy een heel endometriose verhaal
ja maar jij bent toch ook vreemdquote:Op maandag 23 mei 2005 20:54 schreef moussy het volgende:
[..]
ja maar bij mij is al een cyste en een te grote vreemde baarmoeder gevonden, en ik ga naar de gyn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |