Geen idee.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:54 schreef Ruis het volgende:
[..]
waarom heeft zo'n site een webradio d'rin verwerkt?
Hier kan je over twisten... Bij mijn ouders op de vereniging hebben ze een paar banen waar juist wel wat stenen en dingen in de baan liggen. Boulen op een biljart-laken is niet echt spannend. En als je dan een toernooi wil spelen in Frankrijk kom je snel in de problemen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:51 schreef Tinkerbell het volgende:
In elk geval moet er geen grote oneffenheden in de onderlaag zitten anders wordt het spel onbetrouwbaar.
Nou, ik vinnut ook leuk hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:16 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, mijn ouders zitten op een Jeu de Boules vereniging.
Toch niet bij die kneuzenkermis bij de Goejanverwelledijk he?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:42 schreef Brighteyes het volgende:
Gouda en jij?
quote:Op zondag 8 mei 2005 14:47 schreef DJ-Maurits het volgende:
Toch niet bij die kneuzenkermis bij de Goejanverwelledijk he?.
Ja... ik ken het...quote:Op zondag 8 mei 2005 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Toen ik lid was zaten ze nog op het oude terrein. Mijn ouders spelen idd nog daar. En het valt nog wel mee met die kneuzenkermis. Ze hebben het iig goed voor elkaar met de binnenhal enzo.
Ik zit tegenwoordig bij de buren, de Braves.
Maarreh... verklaar je nader? Je kent het?
Ja, een jaar of 10-15 denk ik wel... Geen idee eigenlijk.quote:Op zondag 8 mei 2005 14:55 schreef DJ-Maurits het volgende:
Ja... ik ken het....
Maar volgens mij zitten ze daar al een flinke tijd, toch?.
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:58 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik voel een buzzer-reply aankomen, vandaag of morgen
quote:Het buitenterrein werd gevlakt en direct daarop werd een laag opgebracht van circa 10 cm met gebroken puin, 0-50 (dat wil zeggen afmeting puin van 0 - 5 cm dik). Er werd gevlakt en getrild en als afdeklaag werd een laagje van fijn gebroken puin (0-10) ingewaterd en daarna afgetrild. En als toplaag afgestrooid met split 3/8 (kleinste maat 3 mm / grootste maat 8 mm) Gekozen werd voor het 'betere' split - omdat grint veel van het effect van de boule wegneemt omdat het rond is. Split is scherp.
Jij zit ook op jdb ?quote:Op zondag 8 mei 2005 14:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Toen ik lid was zaten ze nog op het oude terrein. Mijn ouders spelen idd nog daar. En het valt nog wel mee met die kneuzenkermis. Ze hebben het iig goed voor elkaar met de binnenhal enzo.
Ik zit tegenwoordig bij de buren, de Braves.
Maarreh... verklaar je nader? Je kent het?
Rijswijk, mijn vader is daar nog steeds voorzitterquote:Op zondag 8 mei 2005 14:42 schreef Brighteyes het volgende:
Gouda en jij?
mijn vader is ook lid van een club en doet zeer veel wedstrijden. Hij is verlaafdquote:Op zondag 8 mei 2005 21:57 schreef m@x het volgende:
[..]
Rijswijk, mijn vader is daar nog steeds voorzitter
Ja, of gewoon een Fok! Jeu de Boules Meet!quote:Op zondag 8 mei 2005 21:08 schreef buzzer het volgende:
[..]
Jij zit ook op jdb ?
Ik voel een crew tournooi aankomen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |