abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 8 mei 2005 @ 14:10:21 #151
17596 Makster
Tell them Brother Beavis !!!
pi_26823594
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:35 schreef Patrick281 het volgende:

[afbeelding]
Heel relaxed

Goed werk !!
Lake Titikaka, where people are bred without a bunghole....
Whats a bunghole? You're a bunghole! Bunghole!
  zondag 8 mei 2005 @ 14:15:32 #152
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_26823707
quote:
Op zondag 8 mei 2005 13:35 schreef Patrick281 het volgende:

[afbeelding]
U heeft het zeeuwse meisje gekocht?

Meet was wel geinig, altijd leuk zoveel motoren bij elkaar maarre dat weer.......... Hagel, regen, koud. Geen stunts ook daar, redelijk wat blauw op de been en een McDrive die vol stond met halfverregende mensen.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  zondag 8 mei 2005 @ 14:17:53 #153
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26823765
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:10 schreef Makster het volgende:
Heel relaxed

Goed werk !!
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:15 schreef hollander172 het volgende:
Meet was wel geinig, altijd leuk zoveel motoren bij elkaar maarre dat weer.......... Hagel, regen, koud. Geen stunts ook daar, redelijk wat blauw op de been en een McDrive die vol stond met halfverregende mensen.
Zo vroeg alweer terug..

Hier is het gewoon erg mooi weer al de hele dag..
  zondag 8 mei 2005 @ 14:19:16 #154
17709 hollander172
pi_26823797
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:17 schreef Patrick281 het volgende:
Zo vroeg alweer terug..

Hier is het gewoon erg mooi weer al de hele dag..
Yep, twee schoonmoeders he?

We hebben onderweg alles gehad behalve sneeuw, do I need to say more?
  zondag 8 mei 2005 @ 14:26:46 #155
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26823955

Zeer toffe verkoper die jongen.

Hij rijdt zelf een Mitsubishi Lancer evo nog wat van maar 3 weken oud.
Zijn vrouw heeft een Jeep Wrangler en ze hebben ook nog een Camaro en een Kever die tot hotrod omgebouwd wordt.
Verder was hij ook nog bezig met het bouwen van een Cafe racer op basis van een Honda CB-550.

De KLX vond ik er redelijk netjes uitzien, had al een half jaar niet meer gelopen.
Hij heeft er maar 3 keer mee gereden naar eigen zeggen, noemt zichzelf geen echte motorrijder, en het ding is gewoon te rap voor zijn doen .. zit ook nog een cross vertanding op.
Verder hij er zelf een mega mooie supertrapp uitlaat op gezet en nieuwe Kawa handvaten.
Alleen lekt er wat olie bij het versnellingspookje, maar dat kan ik zelf wel verhelpen denk ik.
Valt meer onder het kader van wat onderhandelingsruimte creeren.

We waren het binnen 5 minuten al eens over de prijs, voor ¤ 1550,00 een koopje volgens mij.
Daarna nog even een proefrit gemaakt en dat liep allemaal, weinig lawaai van het blok, alleen bij de eerste bocht had ik een soort tankslapper idee, maar dat komt door de slappe vering, de 21'maat banden en grove noppen -op een landweggetje nog even lopen slingeren aan het geheel en dat wende allemaal snel.

Pics:

Oogt zo allemaal een stuk kleiner en smaller dan het is, want hij is echt megaveel hoger dan de CR.
  zondag 8 mei 2005 @ 14:29:57 #156
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26824038
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:19 schreef hollander172 het volgende:
Yep, twee schoonmoeders he?

We hebben onderweg alles gehad behalve sneeuw, do I need to say more?
De rest is nog aan het toeren momenteel?

Jammer dat weer, maar jullie zijn niet gesmolten zo te merken.
In het beste geval is je vriendin morgen ziek en kunnen jullie lekker de hele dag kroelen in bed.
Altijd maar de hond moeten nemen overdag is ook zo wat.

DISCLAIMER: tekst niet verkeerd intepreteren.
  zondag 8 mei 2005 @ 14:37:56 #157
17709 hollander172
pi_26824250
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:29 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

De rest is nog aan het toeren momenteel?

Jammer dat weer, maar jullie zijn niet gesmolten zo te merken.
In het beste geval is je vriendin morgen ziek en kunnen jullie lekker de hele dag kroelen in bed.
Altijd maar de hond moeten nemen overdag is ook zo wat.

DISCLAIMER: tekst niet verkeerd intepreteren.
De rest is aan het toeren inderdaad, al ving ik nog wel iets op over maar voor de helft rijden etc.

Zit wel een erg ielig schijfje op die KLX? Is het trouwens de aanduw/trapautoversie of heb je elektrische start?
  zondag 8 mei 2005 @ 14:40:42 #158
17596 Makster
pi_26824324
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:26 schreef Patrick281 het volgende:

Zijn vrouw heeft een Jeep Wrangler en ze hebben ook nog een Camaro en een Kever die tot hotrod omgebouwd wordt.
Verder was hij ook nog bezig met het bouwen van een Cafe racer op basis van een Honda CB-550.

De KLX vond ik er redelijk netjes uitzien, had al een half jaar niet meer gelopen.
Hij heeft er maar 3 keer mee gereden naar eigen zeggen, noemt zichzelf geen echte motorrijder, en het ding is gewoon te rap voor zijn doen .. zit ook nog een cross vertanding op.
Verder hij er zelf een mega mooie supertrapp uitlaat op gezet en nieuwe Kawa handvaten.
Alleen lekt er wat olie bij het versnellingspookje, maar dat kan ik zelf wel verhelpen denk ik.

We waren het binnen 5 minuten al eens over de prijs, voor ¤ 1550,00 een koopje volgens mij.
Daarna nog even een proefrit gemaakt en dat liep allemaal, weinig lawaai van het blok, alleen bij de eerste bocht had ik een soort tankslapper idee, maar dat komt door de slappe vering, de 21'maat banden en grove noppen -op een landweggetje nog even lopen slingeren aan het geheel en dat wende allemaal snel.

Pics:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Oogt zo allemaal een stuk kleiner en smaller dan het is, want hij is echt megaveel hoger dan de CR.
Hahaha super tof man

Ziet er nog leuk uit toch, wel een beetje een kleurencircus maar hee dan heb ej weer wat te klussen

270 mm remschij en klauwkopen
  zondag 8 mei 2005 @ 14:54:38 #159
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26824657
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:37 schreef hollander172 het volgende:

[..]

De rest is aan het toeren inderdaad, al ving ik nog wel iets op over maar voor de helft rijden etc.

Zit wel een erg ielig schijfje op die KLX? Is het trouwens de aanduw/trapautoversie of heb je elektrische start?
Oke. Klaar nu wel op misschien.

Check de foto van het blok, t'is de hardcore versie.
Maar ik heb Mark zien trappen, dus een goed afgestelde KLX is geen probleem.
Deze liep ook gelijk overigens.

Schijfje hoort zo, want in het terrein is de remverdeling heel anders dan op asfalt.
Als je 70% voor remt dan lig je gelijk onderuit.
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:40 schreef Makster het volgende:

[..]

Hahaha super tof man

Ziet er nog leuk uit toch, wel een beetje een kleurencircus maar hee dan heb ej weer wat te klussen

270 mm remschij en klauwkopen
Haaaaaha, en wat kost dat incl montage.

Remde overigens best goed, al ging nu wel automatisch mijn hele hand op het handle inplaats van alleen mijn middelvinger. Dacht er niet echt bij na...zal andersom wel oppassen worden op de CR.

[ Bericht 5% gewijzigd door Patrick281 op 08-05-2005 15:01:19 ]
  zondag 8 mei 2005 @ 14:59:47 #160
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26824813
Nog wat piccie's van de EVO III van 3 weken oud. (of is het al een hoger nummer in de serie )
En omdat Hicham nog goede pics vroeg van de Fiero.

Nog even een haventje opgezocht, de visafslag in ... ehm..

.. vergeten .. Spakenburg ofzo ik sta hier 500 meter illegaal op de steiger.

Maar er was toch geen hond te bekennen. Nog ff de achterkant.
  zondag 8 mei 2005 @ 15:03:14 #161
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26824905
Mark, ging jij nog dat kleine voorspatbordje bestellen in Duitsland?
Maak er dan ff 2 van.

Voorlopig doe ik ff niets aan de motor denk ik.
Bandjes zouden wel snel moeten, met regen is hier niet mee te rijden.
Misschien volgende maand, of de maand erop BT-45's scoren.
Mooiste zou zijn andere velgen, maar ga niet teveel zelf klussen en spenderen voorlopig.

Alleen als er iets op mijn pad komt wat ik niet kan laten lopen ......
Misschien je remschijf.
  zondag 8 mei 2005 @ 15:07:27 #162
17596 Makster
pi_26825045
Zo een fiero is ook best relaxed !!

Leuk speelgoed heb je trouwens als ik er over nadenk

Die schijf en remklauw mogen uiteraard voor een vriendenprij van de hand

In het begin moest ik ook ff wennen met trappen, maar je moet hem net ff door de compressie halen en dan de kick erop laten komen en GAAAN. Peace of cake nu, was de 1ste keer wel anders

Ik ga waarschijnlijk het originele voorspatbord met een dremel bewerken, zelfde resultaat en scheelt je 40 euro

Maar anders kunnen we heus wel ergens SM voorspatbordjes voor weinig scoren
  zondag 8 mei 2005 @ 15:10:48 #163
17596 Makster
pi_26825139
Ow ja is dat een ECHTE EVO? Dan is het waarschijnlijk de EVO IV. En dat ding is ZIEK geloof mij. 2 liter turbo blok met 400 !!!! Pk.

Heb toen een test gezien bij Top Gear, en dat ding bleef met gemak een Lamborgini Murcielago bij op een circuit. Met 1 vinger driftend door de bocht en dan ook echt HARD door de bocht !!
Jay K (van Jamiroqua, heeft alle geke auto's en is Brits Tourwagen kampieon) reedt in de Lambo en die dikke van Top Gear in de Evo en die EVO bleef er netjs achter in de bochten. Sterker nog hij overtroefde de LAmbo in de bochten, echt gek

En ook 400 PK uit een 2 liter blok, denk er is over na, das echt GEK
  zondag 8 mei 2005 @ 15:19:12 #164
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26825344
Hmm, ik wist dat het een hele bijzondere auto was, maar zo gek.

Hij zei nog dat hij niet zoveel geld had en alleen maar spullen.
Nou deze auto schatte ik ook wel op een mille'tje of 70, maar zal nog wel meer wezen dan.
Hij is ondernemer in Belgie, ik zei zelf al dat hij zeker een eigen zaak had.
Zal ook wel een leuk vrouwtje hebben met al die poen.
  zondag 8 mei 2005 @ 15:22:31 #165
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26825433
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:07 schreef Makster het volgende:
Zo een fiero is ook best relaxed !!

Leuk speelgoed heb je trouwens als ik er over nadenk
Rij amper 100 kilometer per maand.

Hij moet deze week eigenlijk naar de APK.
Maandag maar'es afspraak maken.

Wilde er ook van alles aan gaan verbouwen, maar voor dit jaar zijn nieuwe remblokken en olie wel even genoeg.
quote:
Die schijf en remklauw mogen uiteraard voor een vriendenprij van de hand
quote:
In het begin moest ik ook ff wennen met trappen, maar je moet hem net ff door de compressie halen en dan de kick erop laten komen en GAAAN. Peace of cake nu, was de 1ste keer wel anders

Ik ga waarschijnlijk het originele voorspatbord met een dremel bewerken, zelfde resultaat en scheelt je 40 euro

Maar anders kunnen we heus wel ergens SM voorspatbordjes voor weinig scoren
Ik vond dat spatbordje echt uber hoor op de foto.

Maar als je die remschijf eraf haalt, kan je hem beter gelijk op die van mij zetten.
Is amper meer werk.
  zondag 8 mei 2005 @ 15:36:25 #166
17596 Makster
pi_26825791
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:22 schreef Patrick281 het volgende:

[..]

Rij amper 100 kilometer per maand.

Hij moet deze week eigenlijk naar de APK.
Maandag maar'es afspraak maken.

Wilde er ook van alles aan gaan verbouwen, maar voor dit jaar zijn nieuwe remblokken en olie wel even genoeg.
[..]

[..]

Ik vond dat spatbordje echt uber hoor op de foto.

Maar als je die remschijf eraf haalt, kan je hem beter gelijk op die van mij zetten.
Is amper meer werk.
Spatbordje is idd niks mis mee, maar eerst maar is kijken wat ik er zelf van kan bakken. Anders ga ik ze idd wel bestellen. Maar volgens mij kunnen we er ook gewoon universele onderknallen, scheelt je goed in de pegels

Probleem waar ik een beetje mee zit is welke kleur ik de KLX ga spuiten, zat eerst te twijfelen over matzwart met groen. Toen had ik besloten dat het groen ging worden met wat zwart en wit, en nu zie i kdie zwarte kappen op die van jou en ben ik weer gaan twijfelen

Als ik trouwens die schijf er bij afknutsel kan die er bij die van jouw wel gelijk opgezet worden ja, moet alleen wel zeker weten dat ik dan ook al de adapter klaar heb voor de nieuwe klauw, anders wordt het zo lastig remmen
  zondag 8 mei 2005 @ 15:49:30 #167
17596 Makster
pi_26826165
Ben ff naar moeders toe, kan i kgelijk ff de tondeuse op die apekop van me zetten

Laters
  zondag 8 mei 2005 @ 15:52:56 #168
56000 Patrick281
Oldskool fokker!
pi_26826262
quote:
Op zondag 8 mei 2005 15:36 schreef Makster het volgende:
Spatbordje is idd niks mis mee, maar eerst maar is kijken wat ik er zelf van kan bakken. Anders ga ik ze idd wel bestellen. Maar volgens mij kunnen we er ook gewoon universele onderknallen, scheelt je goed in de pegels

Probleem waar ik een beetje mee zit is welke kleur ik de KLX ga spuiten, zat eerst te twijfelen over matzwart met groen. Toen had ik besloten dat het groen ging worden met wat zwart en wit, en nu zie i kdie zwarte kappen op die van jou en ben ik weer gaan twijfelen

Als ik trouwens die schijf er bij afknutsel kan die er bij die van jouw wel gelijk opgezet worden ja, moet alleen wel zeker weten dat ik dan ook al de adapter klaar heb voor de nieuwe klauw, anders wordt het zo lastig remmen
Aan alleen de achterrem heb je wel genoeg joh. Die schijf voor heb je helemaal niet nodig.

Ja die matzwarte kappen vallen mij ook enorm mee op het ding. Vandaar ik het voorlopig wel ff aankijk met veranderen. Dat spatbordje uit Duitsland blijft wel in mijn hoofd zitten.

Nou ik ga idd ook ff moeders knuffelen, maar dan in Rozenburg.
  zondag 8 mei 2005 @ 19:08:42 #169
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26831038
Ik heb moeders vanmorgen al geknuffeld.

Ik kom nu net van een verjaardag en vanavond heb ik een logeetje
Nu even gauw besluiten óf ik ga eten en zo ja......wat

And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
  zondag 8 mei 2005 @ 19:09:09 #170
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_26831051
Ey
  zondag 8 mei 2005 @ 19:09:40 #171
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_26831064
Oi
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_26831081

(net thuis, even douchen )
quote:
Op zondag 8 mei 2005 19:09 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
  zondag 8 mei 2005 @ 19:24:22 #173
21094 hicham
hiesjam
pi_26831382
nog een ey hiero

Heb me meteen bijgelezen. Pepijn dus volgende week hebben we een stuntelmeet?
Zo blijven we wel aan de gang. Alleen iets beter weer graag ipv regen zon regen hagel zon

En ik schrijf deze keer niet het verslag

Ga ff pics checke nu

Fiero ziet er strak uit Die EVO top gear aflevering had ik ook gezien Maar je hebt het nog niet over de nadelen gehad Makster, die ze erna gingen bespreken Waarom schrijf ik dit in sub
  zondag 8 mei 2005 @ 19:26:50 #174
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_26831439
natuurlijk zijn we door MF-ers geknipt

zondag 8 mei 2005 @ 19:42:11 #175
67807 One_Punch_Mickey
Cheeky Bastard
pi_26831921
quote:
Op zondag 8 mei 2005 14:26 schreef Patrick281 het volgende:

Pics:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

feli pepijn ziet er netjes uit zo op de pics
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')