kost extra dat je een uitgebreide fractuur krijgtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:07 schreef Lucille het volgende:
Kunnen ze geen specificatie geven van die rekening? Een overzicht waar precies de kosten mee gemaakt zijn?
leuke knopjes voor Vodafone, 30 euro per maand.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
kost extra dat je een uitgebreide fractuur krijgt
Excuus is trouwens, heb ik van een vriend, ja je komt af en toe wel eens tegen het knopje aan, de kans is daar groot op.
Door blijven zeuren en hopen op een gratis uitgebreide factuur. Anders maar accepterenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
kost extra dat je een uitgebreide fractuur krijgt
online gespecificeerde factuur kan je altijd gratis downloaden maar alleen vanaf het moment dat je je daarvoor aanmeldt niet voor de maanden die reeds voorbij zijn.quote:Op maandag 9 mei 2005 18:04 schreef hilliebillie het volgende:
volgens mij kun je een of twee keer gratis een gespecificeerde rekening aanvragen bij vodafone
is mij een jaar geleden verteld toen ik een (normaal) abbo afsloot bij vodafone.
dus misschien heb je geluk en is dat gratis..
Bij Orange kun je die gewoon gratis op internet opvragenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:07 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Door blijven zeuren en hopen op een gratis uitgebreide factuur. Anders maar accepterenZal wel iets van 2,50 euro zijn.
De toetsenbordblokkering moet nog uitgevonden worden?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:08 schreef Renesite het volgende:
[..]
kost extra dat je een uitgebreide fractuur krijgt
Excuus is trouwens, heb ik van een vriend, ja je komt af en toe wel eens tegen het knopje aan, de kans is daar groot op.
Oh okee kijk da's toch netjes danquote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:08 schreef GoTyce het volgende:
Ze zijn eruit! Er was een software fout waardoor in de maanden maart en april er aan mensen onterecht kosten werden doorberekend. Ik krijg het op mijn volgende factuur gecrediteerd! Bedankt iedereen!
Jij betaalt gewoon dertig euro voor helemaal niets, omdat Vodafone dat graag wil? Als T-Mobile dat bij mij zou doen werd de hele boel teruggeboekt.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:08 schreef GoTyce het volgende:
Ze zijn eruit! Er was een software fout waardoor in de maanden maart en april er aan mensen onterecht kosten werden doorberekend. Ik krijg het op mijn volgende factuur gecrediteerd! Bedankt iedereen!
Ik begrijp niet wat je bedoelt...quote:Op vrijdag 1 juli 2005 04:27 schreef heiden6 het volgende:
Als je in de supermarkt twee flessen cola koopt, en er staat 20 euro op het display van de kassa, dan betaal je dat ook?
Hier dus ook sinds 28-12 een vodafone UMTS ¤ 35 abonnement en ook zo'n bedrag nu staat er in eens ¤ 0,75 dus of de rekening komt eraan of ze hebben het zelf veranderd ik weet het niet meerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:54 schreef Coldplayer het volgende:
He GoTyce, ik heb nu ongeveer hetzelfde probleem. Ik heb sinds half december een 25 UMTS abonnement bij vodafone. Af en toe kijk ik op My Vodafone via www.vodafone.nl naar mijn tegoed enzo en een aantal dagen geleden stond er bij extra kosten buiten de bundel ineens ¤2,25. Ik had geen idee waar het vandaan kwam maar dacht, oke, zal wel. Nu keek ik een paar dagen later weer en toen stond er ineens dat mijn extra kosten 7,50 waren! Dat vond ik toch wel wat vreemd omdat ik geen idee had hoe ik die gemaakt moest hebben. Ik zat alleen wel op Live! Site maar die zijn gratis omdat ik UMTS abbo heb. Dus ik klantenservice bellen en uiteindelijk iemand gesproken die mij vertelde dat het data kosten zijn en dat ik buiten de Live! Portal gesurft moet hebben. Welke sites ik dan bezocht zou moeten hebben konden zij ook niet zeggen. Ik weet echter zeker dat dit niet het geval is. Ik dacht nog ff misschien iemand anders met mijn telefoon maar dat kan ook haast niet en in mijn logboek op mijn telefoon (waarin staat naar wie ik bel en wat ik op internet doe) staat ook niets over andere sites. Ik ben een dag goed gaan opletten wat ik met mijn telefoon deed en heb alleen dinge gedaan waarvan ik zeker weet dat het gratis is en toch waren mijn kosten na die dag 9 Euro.
Ik denk zelf dat vodafone mij datakosten in rekening brengt die ik eigenlijk niet hoor te krijgen omdat ik een UMTS abbo heb. Ik hoop dat je mij een tip kan geven dit probleem op te lossen. Hoe is dit bij jou gegaan? Klantenserice vertelde mij dat ik factuur moet afwachten en dan brief moet sturen dat ik niet eens ben met de rekening. Maar ik ben er niet echt voor om dat nou af te wachten en ondertussen de rekening omhoog te zien gaan wanneer ik niet zeker weet dat ik dat geld niet hoef te betalen of terugkrijg net als jij…
Yep bij sommige toestellen hoef je alleen al per ongeluk over het logootje heen te gaan en je zit al te surfen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:11 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
leuke knopjes voor Vodafone, 30 euro per maand.
Nope, kheb een Nokia N70...quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:42 schreef spooky1234 het volgende:
coldplayer:
heb je toevallig een sonyericsson telefoon?
Heej die heb ik ook het ging bij mij maar om 5 euro dus zit nog even te twijfelen wat ik doe..quote:
Nichtje werkt voor de klantenservice.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:42 schreef spooky1234 het volgende:
FrankV34:
op wat voor afdeling werkt je nichtje dat ze 3 maanden nodig had om iets uit te vinden wat je zelf ook had kunnen doen door op internet te kijken, je contractvoorwaarden te lezen, bellen naar de klantenservice of een vodafone winkel in te lopen...
Je verhaal klinkt ontzettend vaag en als ik het zo lees dan krijg ik de indruk dat je geen zak van begrijpt.. wat staat er nou precies op je contract of factuur als abo type en wat betaal je per maand?
Misschien loopt het nog wel op? Bij mij nog steeds 9 euro, maar ben sindsdien niet meer op Vodafone Live! geweest. 5 Euro is misschien niet super veel geld maar ik vind elke euro die mij onterecht afgenomen wordt eigenlijk wel de moeite waard om achteraan te gaan...quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:45 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Heej die heb ik ook het ging bij mij maar om 5 euro dus zit nog even te twijfelen wat ik doe..
Ik heb in ieder geval geen email op mijn mobiel gekeken dus dat is het in ieder gavel niet.quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:47 schreef spooky1234 het volgende:
hm..N70 zeg je? Zou het niet kunnen dat je af en toe je mail ophaalt via mailclient in je toestel? Want als je op live je mail checkt is dat gratis maar als je vanuit je toestel met een pop3 server verbindt ben je met een umts abo 75 cent kwijt per sessie (buiten live per 15 minuten 75 cent)
Je hebt gelijk (was niet thuis toen ik dat over die 17 euro typte), het is 16,50 per maand. Mooi om te horen dat het dus overal voor gold. Werk jij bij hun of zo dat je deze oude abonnementen kent?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:47 schreef spooky1234 het volgende:
Frank:
je hoeft je ook niet te verdiepen in abonnementen maar het lijkt mij dat je wel even informeert naar wat je koopt. Even vragen naar tarieven voor bellen, voor sms, voor binnen en buitenland, voor up en downgrademogelijkheden, voor eventuele garantievoorwaarden voor je phone, eventuele starttarief, additionele bundels en eventuele geldigheid van minuten (binnen of ook buitenland, piek en dal of altijd zelfde, oneindig doorsparen of slechts 2 maanden etc)
Even nog ontopic.. een abo van 17 euro waarbij je 60 minuten krijgt die alleen gelden voor vodafone bestaat niet!
Wat wel bestaat is een vodafone 60 = 60 minuten (voor ALLE nl nrs, mobiel of vast) en kost 16.50
(is een abo van voor 2004 ofzo)
Tegenwoordig heb je vodafone 100 = 100 min of sms voor ALLE nl nrs, mobiel of vast) en kost 17.50
Wat jij beschrijft is mogelijk iets van debitel ofzo?
gsmexpress.nl , maar vodafone heeft alles netjes opgelost hoor!quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:42 schreef spooky1234 het volgende:
fortunate_son:
waar heb je je simonly abo afgesloten? Als je supervoordelige abos afsluit via internetshops loop je altijd risico op gezeik.. vaak beloven ze gratis maanden en geen aansluitkosten en of hoge cashback en dan worden er vaak 'fouten' gemaakt.. het is dan ook een hoop gezeik om je geld te krijgen. Maar in 99% van de gevallen ligt het aan de internetshops die mooie prijzen beloven en dan niet uitkeren. Daarom is het beter een abo van 8 euro via een betrouwbare internetshop te nemen ipv zelfde abo voor 6 euro via een beetje shady internetshop.
ik had laatst iets soortgelijks dat uiteindelijk dubbel werd gecompenseerd.. door zowel vodafone als gsmbox .. hehequote:Op donderdag 19 januari 2006 22:24 schreef fortunate_son het volgende:
[..]
gsmexpress.nl , maar vodafone heeft alles netjes opgelost hoor!
Ik heb precies hetzelfde als jij! Bij Gebruikskosten buiten je TeGoed staat: 7,56euro. WTF dacht ik, oke ik heb wat ge-msned en buiten Vodafone Live Portal gesurft. Maar echt paar minuutjes en klaar.!!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:54 schreef Coldplayer het volgende:
He GoTyce, ik heb nu ongeveer hetzelfde probleem. Ik heb sinds half december een 25 UMTS abonnement bij vodafone. Af en toe kijk ik op My Vodafone via www.vodafone.nl naar mijn tegoed enzo en een aantal dagen geleden stond er bij extra kosten buiten de bundel ineens ¤2,25. Ik had geen idee waar het vandaan kwam maar dacht, oke, zal wel. Nu keek ik een paar dagen later weer en toen stond er ineens dat mijn extra kosten 7,50 waren! Dat vond ik toch wel wat vreemd omdat ik geen idee had hoe ik die gemaakt moest hebben. Ik zat alleen wel op Live! Site maar die zijn gratis omdat ik UMTS abbo heb. Dus ik klantenservice bellen en uiteindelijk iemand gesproken die mij vertelde dat het data kosten zijn en dat ik buiten de Live! Portal gesurft moet hebben. Welke sites ik dan bezocht zou moeten hebben konden zij ook niet zeggen. Ik weet echter zeker dat dit niet het geval is. Ik dacht nog ff misschien iemand anders met mijn telefoon maar dat kan ook haast niet en in mijn logboek op mijn telefoon (waarin staat naar wie ik bel en wat ik op internet doe) staat ook niets over andere sites. Ik ben een dag goed gaan opletten wat ik met mijn telefoon deed en heb alleen dinge gedaan waarvan ik zeker weet dat het gratis is en toch waren mijn kosten na die dag 9 Euro.
Ik denk zelf dat vodafone mij datakosten in rekening brengt die ik eigenlijk niet hoor te krijgen omdat ik een UMTS abbo heb. Ik hoop dat je mij een tip kan geven dit probleem op te lossen. Hoe is dit bij jou gegaan? Klantenserice vertelde mij dat ik factuur moet afwachten en dan brief moet sturen dat ik niet eens ben met de rekening. Maar ik ben er niet echt voor om dat nou af te wachten en ondertussen de rekening omhoog te zien gaan wanneer ik niet zeker weet dat ik dat geld niet hoef te betalen of terugkrijg net als jij…
Het probleem is nog steeds dat mijn minuten niet geldig zijn. Waar zie jij een ander probleem?quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:18 schreef spooky1234 het volgende:
volgens mij ben jij gewoon een beetje in de war want eerst was t probleem dat je je minuten niet geldig waren en nu is het weer iets anders.. het is een beetje krom om te gaan k*nk*ren op een provider terwijl je zelf eigenlijk geen idee hebt waar je over praat.
MIJN ervaringen met Vodafone klantenservice zowel particulier als ook zakelijk zijn echter bar slecht (en zeker in vergelijking met de klantenservice van T-Mobile). Maar goed dat geef je ook al aan, het komt wel eens voor dat de klantenservice niet goed op de hoogte is. Alleen zijn MIJN ervaringen met de Vodafone klantenservice dat ze nooit goed op de hoogte zijn en zich ook geen moeite doen om er wel achter te komen er wordt dan gewoon iets geroepen.quote:Wat ik denk dat er aan de hand is:
- jij wilde een leuk toestel maar wilde die zo goedkoop mogelijk, een verkoper heeft je verteld dat er een truukje is om eerst hoger af te sluiten en daarna te verlagen. Echter paar maanden later waren er alweer nieuwe abo's ingevoerd en iemand die je hebt gesproken van de klantenservice was niet goed op de hoogte en had je aangeboden om over te gaan naar nieuwe abo vorm. Toen je dat niet wilde heeft iemand anders naar gekeken en die heeft je gewoon in oude systeem 1 stap lager gezet zoals het daar mogelijk is. Probleem opgelost..
Goh het lijkt wel alsof je je persoonlijk aangesproken voelt...quote:oftewel.. je hebt geen flauw idee waar je het over hebt maar iedereen is fout en iedereen is dom en niets klopt en het is allemaal list en bedrog.. sure..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |