abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_28377730
Als je in de supermarkt twee flessen cola koopt, en er staat 20 euro op het display van de kassa, dan betaal je dat ook?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_28378260
Bedankt spooky. Het rare is alleen dat als ik gebeld word terwijl ik thuis ben, en dus niet onderweg, ik hetzelfde probleem heb. Ik kreeg van mensen te horen dat ze me niet te pakken kregen en heb vervolgens mezelf gebeld, en meerdere keren kreeg ik mezelf niet te pakken. Bij de citypoint ontkende ze ook niet dat het umts netwerk problemen gaf bij het bellen. Zij adviseerden me ook om aan te melden bij het gsm/gprs netwerk.
En dat ie warm wordt was idd ff zeiken van mij omdat ik het gewoon ff zat was.
pi_28378268
quote:
Op vrijdag 1 juli 2005 04:27 schreef heiden6 het volgende:
Als je in de supermarkt twee flessen cola koopt, en er staat 20 euro op het display van de kassa, dan betaal je dat ook?
Ik begrijp niet wat je bedoelt...
  vrijdag 1 juli 2005 @ 14:46:29 #29
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_28389141
heb je bij jou thuis goeie umts dekking of slechts 1 a 2 strepen?
Want verchil tussen UMTS en GSM netwerk is dat GSM netwerk min of meer vast is dwz dat als je ergens 3 streepjes GSM dekking hebt dat je altijd daar 3 streepjes GSM dekking heb.
Met UMTS kan je op 1 plek soms 3 streepjes UMTS dekking hebben en soms op zelfde plek slechts 1 streepje hebben. Dat is omdat UMTS dekking als het ware 'ademt', variabel zendvermogen. Als er veel gebruikers in de buurt zijn dan wordt zendvermogen van zo een UMTS mast aangepast en reikt het niet meer 3 km ver maar bijvoorbeeld slechts 2 km ver en is het in de 2 km krachtiger.. zodat de users binnen de 2 km goeie snelheid hebben... Als gebruik weer daalt dan ademt mast weer uit en is er weer 3km ver bereik.
Dat kan reden zijn dat je op 1 zelfde plek soms wel bereikt kan worden en soms niet, als zo een UMTS veld net te klein wordt en je die niet meer kan pakken.. en hij schakelt niet in 1 seconde soepel over op gsm heb je dat.

En heiden6 lult maar wat joh.. zal wel dronken zijn geweest toen hij het typte.. vergelijkt appels met olifanten.
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_34154235
He GoTyce, ik heb nu ongeveer hetzelfde probleem. Ik heb sinds half december een 25 UMTS abonnement bij vodafone. Af en toe kijk ik op My Vodafone via www.vodafone.nl naar mijn tegoed enzo en een aantal dagen geleden stond er bij extra kosten buiten de bundel ineens ¤2,25. Ik had geen idee waar het vandaan kwam maar dacht, oke, zal wel. Nu keek ik een paar dagen later weer en toen stond er ineens dat mijn extra kosten 7,50 waren! Dat vond ik toch wel wat vreemd omdat ik geen idee had hoe ik die gemaakt moest hebben. Ik zat alleen wel op Live! Site maar die zijn gratis omdat ik UMTS abbo heb. Dus ik klantenservice bellen en uiteindelijk iemand gesproken die mij vertelde dat het data kosten zijn en dat ik buiten de Live! Portal gesurft moet hebben. Welke sites ik dan bezocht zou moeten hebben konden zij ook niet zeggen. Ik weet echter zeker dat dit niet het geval is. Ik dacht nog ff misschien iemand anders met mijn telefoon maar dat kan ook haast niet en in mijn logboek op mijn telefoon (waarin staat naar wie ik bel en wat ik op internet doe) staat ook niets over andere sites. Ik ben een dag goed gaan opletten wat ik met mijn telefoon deed en heb alleen dinge gedaan waarvan ik zeker weet dat het gratis is en toch waren mijn kosten na die dag 9 Euro.

Ik denk zelf dat vodafone mij datakosten in rekening brengt die ik eigenlijk niet hoor te krijgen omdat ik een UMTS abbo heb. Ik hoop dat je mij een tip kan geven dit probleem op te lossen. Hoe is dit bij jou gegaan? Klantenserice vertelde mij dat ik factuur moet afwachten en dan brief moet sturen dat ik niet eens ben met de rekening. Maar ik ben er niet echt voor om dat nou af te wachten en ondertussen de rekening omhoog te zien gaan wanneer ik niet zeker weet dat ik dat geld niet hoef te betalen of terugkrijg net als jij…
  dinsdag 17 januari 2006 @ 14:56:45 #31
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_34160374
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:54 schreef Coldplayer het volgende:
He GoTyce, ik heb nu ongeveer hetzelfde probleem. Ik heb sinds half december een 25 UMTS abonnement bij vodafone. Af en toe kijk ik op My Vodafone via www.vodafone.nl naar mijn tegoed enzo en een aantal dagen geleden stond er bij extra kosten buiten de bundel ineens ¤2,25. Ik had geen idee waar het vandaan kwam maar dacht, oke, zal wel. Nu keek ik een paar dagen later weer en toen stond er ineens dat mijn extra kosten 7,50 waren! Dat vond ik toch wel wat vreemd omdat ik geen idee had hoe ik die gemaakt moest hebben. Ik zat alleen wel op Live! Site maar die zijn gratis omdat ik UMTS abbo heb. Dus ik klantenservice bellen en uiteindelijk iemand gesproken die mij vertelde dat het data kosten zijn en dat ik buiten de Live! Portal gesurft moet hebben. Welke sites ik dan bezocht zou moeten hebben konden zij ook niet zeggen. Ik weet echter zeker dat dit niet het geval is. Ik dacht nog ff misschien iemand anders met mijn telefoon maar dat kan ook haast niet en in mijn logboek op mijn telefoon (waarin staat naar wie ik bel en wat ik op internet doe) staat ook niets over andere sites. Ik ben een dag goed gaan opletten wat ik met mijn telefoon deed en heb alleen dinge gedaan waarvan ik zeker weet dat het gratis is en toch waren mijn kosten na die dag 9 Euro.

Ik denk zelf dat vodafone mij datakosten in rekening brengt die ik eigenlijk niet hoor te krijgen omdat ik een UMTS abbo heb. Ik hoop dat je mij een tip kan geven dit probleem op te lossen. Hoe is dit bij jou gegaan? Klantenserice vertelde mij dat ik factuur moet afwachten en dan brief moet sturen dat ik niet eens ben met de rekening. Maar ik ben er niet echt voor om dat nou af te wachten en ondertussen de rekening omhoog te zien gaan wanneer ik niet zeker weet dat ik dat geld niet hoef te betalen of terugkrijg net als jij…
Hier dus ook sinds 28-12 een vodafone UMTS ¤ 35 abonnement en ook zo'n bedrag nu staat er in eens ¤ 0,75 dus of de rekening komt eraan of ze hebben het zelf veranderd ik weet het niet meer als ik de rekening hebt ga ik in ieder geval bellen ofzo
pi_34164597
Vodafone rekeningen zijn een crime. Ik heb sinds bijna 2 jaar een vodafone abonnement.

Had dit eigenlijk niet nodig maar mijn telefoon was kapot en aangezien ik er een gratis toestel bij kreeg dat een veelvoud kost van wat het abonnement zou kosten heb ik het toch maar genomen. Een extra 60 belminuten per maand vond ik ook niet erg.

Toen ik na een maand de eerste factuur kreeg ben ik meteen gestopt met bellen met vodafone. Bleek dat ik geen belminuten had en dat er meteen een teller begon te lopen.

Nu is een nichtje van mij gaan werken bij vodafone en toen ik haar mijn verhaal vertelde zou zij het uitzoeken voor me. Na 3 maanden (!) zoeken was ze erachter wat er aan de hand was. Mijn beltegoed gold alleen voor andere vodafone nummers. Volgens haar was dat voor mijn (toch standaard abo) normaal maar zij wist dat ook niet. Dus ze zou dat ook nog voor haar eigen nummer uitzoeken.

Meer informatie kreeg zij niet. Wou ik meer weten moest ik contact opnemen met Vodafone en een onderzoek aanvragen. Dat heb ik gedaan maar tot nu nog steeds geen reactie op gehad. We zijn inmiddels 2 maanden verder en ik laat het er maar bij want over anderhalve maand verloopt het abonnement toch (ja is al opgezegd).

Vodafone
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
  dinsdag 17 januari 2006 @ 17:20:23 #33
61288 Duna
Still Going Strong
pi_34165777
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 19:11 schreef indahnesia.com het volgende:

[..]

leuke knopjes voor Vodafone, 30 euro per maand.
Yep bij sommige toestellen hoef je alleen al per ongeluk over het logootje heen te gaan en je zit al te surfen.
Met mijn gedachten ergens anders ben ik altijd overal.
pi_34175290
Vandaag kreeg ik mijn eerste Vodafone rekening. Ik heb een sim only abbo voor 6,95 per maand en geen aansluitkosten. Wat staat er op de 1e rekening? ==> 44 euro ex btw aan aansluitkosten.
Uiteraard direct met Vodafone gebeld en iemand was waarschijnlijk een vinkje vergeten aan te vinken... ze zullen het bedrag niet incasseren.
Ik heb hiervoor 2 jaar met Orange gebeld, maar daar heb ik in die tijd nooit problemen met de factuur gehad.

Ik ben erg benieuwd naar de volgende rekening.
  woensdag 18 januari 2006 @ 17:42:53 #35
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_34208491
coldplayer:
heb je toevallig een sonyericsson telefoon?

FrankV34:
op wat voor afdeling werkt je nichtje dat ze 3 maanden nodig had om iets uit te vinden wat je zelf ook had kunnen doen door op internet te kijken, je contractvoorwaarden te lezen, bellen naar de klantenservice of een vodafone winkel in te lopen...
Je verhaal klinkt ontzettend vaag en als ik het zo lees dan krijg ik de indruk dat je geen zak van begrijpt.. wat staat er nou precies op je contract of factuur als abo type en wat betaal je per maand?

Duna:
Alle providers hebben in de customized toestellen een hoop links staan naar internet.. en als je bang bent per ongeluk knopjes in te drukken dan kan je instellingen aanpassen waardoor er niets zal gebeuren als je die knopjes indrukt. Trouwens vodafone umts is enige abo waarbij je niets extra betaalt voor surfen op live dus je kan het zovaak per ongeluk indrukken als je wil... bij meeste andere providers kan je met een paar euro ook je internet afkopen.

fortunate_son:
waar heb je je simonly abo afgesloten? Als je supervoordelige abos afsluit via internetshops loop je altijd risico op gezeik.. vaak beloven ze gratis maanden en geen aansluitkosten en of hoge cashback en dan worden er vaak 'fouten' gemaakt.. het is dan ook een hoop gezeik om je geld te krijgen. Maar in 99% van de gevallen ligt het aan de internetshops die mooie prijzen beloven en dan niet uitkeren. Daarom is het beter een abo van 8 euro via een betrouwbare internetshop te nemen ipv zelfde abo voor 6 euro via een beetje shady internetshop.
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_34233995
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:42 schreef spooky1234 het volgende:
coldplayer:
heb je toevallig een sonyericsson telefoon?
Nope, kheb een Nokia N70...
  donderdag 19 januari 2006 @ 11:45:40 #37
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_34234957
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:10 schreef Coldplayer het volgende:

[..]

Nope, kheb een Nokia N70...
Heej die heb ik ook het ging bij mij maar om 5 euro dus zit nog even te twijfelen wat ik doe..
pi_34244078
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:42 schreef spooky1234 het volgende:
FrankV34:
op wat voor afdeling werkt je nichtje dat ze 3 maanden nodig had om iets uit te vinden wat je zelf ook had kunnen doen door op internet te kijken, je contractvoorwaarden te lezen, bellen naar de klantenservice of een vodafone winkel in te lopen...
Je verhaal klinkt ontzettend vaag en als ik het zo lees dan krijg ik de indruk dat je geen zak van begrijpt.. wat staat er nou precies op je contract of factuur als abo type en wat betaal je per maand?
Nichtje werkt voor de klantenservice.

Dat is het hem net. Het is ook een heel vaag verhaal. En nee het staat niet in de voorwaarden, tenminste niet dat het mij ooit bekend gemaakt is. En nee ik snap niets van Vodafone abonnementen omdat ik me daar niet in heb verdiept. Ik ben een gewone gebruiker die er van uit gaat dat als ik iets bestel ook krijg. En de algemene voorwaarden.. heb jij die van jou telecom provider doorgelezen? Als mij verteld wordt dat ik voor, uit mijn hoofd, 17 euro 60 belminuten krijg (en dat ook zo gefactureerd wordt) dan ga ik ervan uit dat ik dat ook krijg. Dat er dan blijkbaar ergens in de kleine letters staat dat dat alleen voor vodafone nummers geld ja dan had ik beter moeten opletten. MAAR: dit was zelfs bij het vodafone personeel niet bekend!

Er is ooit bij het omzetten van het abonnement iets mis gegaan. Je mocht na 3 maanden 1 stap omlaag in je abo. Dat heb ik toen gedaan maar tegen die tijd had vodafone net hun hele abonnementen veranderd. Dus werd het voor mij op dat moment goedkoopste abo toegezegd. Omdat dat dus niet werkte zoals verwacht heb ik klantenservice gebeld maar kreeg daar een vaag verhaal waar ik op dat moment geen zin en tijd voor had. Aangezien ik ook bijna nooit belde met Vodafone heb ik het gewoon niet meer gebruikt. Daardoor was het voor mijn nichtje ook niet meer mogelijk om het na te gaan. Zij heeft het door moeten geven aan een andere afdeling die ging uitzoeken waarom er bij mij in het verleden alleen maar kosten gefactureerd werden zonder rekening te houden met de belminuten. Daar is die tijd in gaan zitten.

Nogmaals het was voor mij gewoon een abonnement waar ik een gratis telefoon bij kreeg.

Maar het valt me gewoon (ook zakelijk) op dat Vodafone facturen totaal ondoorzichtig zijn. Ik gebruik al 5 jaar T-mobile en ik vind hun website met de factuurinfo een voorbeeld van gebruikersgemak.

[ Bericht 3% gewijzigd door FrankV34 op 19-01-2006 16:09:54 ]
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
pi_34246298
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 11:45 schreef -Bubseltje- het volgende:

[..]

Heej die heb ik ook het ging bij mij maar om 5 euro dus zit nog even te twijfelen wat ik doe..
Misschien loopt het nog wel op? Bij mij nog steeds 9 euro, maar ben sindsdien niet meer op Vodafone Live! geweest. 5 Euro is misschien niet super veel geld maar ik vind elke euro die mij onterecht afgenomen wordt eigenlijk wel de moeite waard om achteraan te gaan...

Ik ben nog steeds wel benieuwd hoe Gotyce er nou voor gezorgd heeft dat het geld gecrediteerd werd... Misschien dat dat kan helpen hoe vodafone te benaderen...
pi_34251727
ik had laatst met mijn sonyericsson (eerder beschreven probleem) iets van 3 euro onterechte kosten gehad.. gewoon gebeld en teruggekregen.. het gaat niet om hoe weinig het is.. als het onterecht is wil het gewoon terug.

hm..N70 zeg je? Zou het niet kunnen dat je af en toe je mail ophaalt via mailclient in je toestel? Want als je op live je mail checkt is dat gratis maar als je vanuit je toestel met een pop3 server verbindt ben je met een umts abo 75 cent kwijt per sessie (buiten live per 15 minuten 75 cent)

Frank:
je hoeft je ook niet te verdiepen in abonnementen maar het lijkt mij dat je wel even informeert naar wat je koopt. Even vragen naar tarieven voor bellen, voor sms, voor binnen en buitenland, voor up en downgrademogelijkheden, voor eventuele garantievoorwaarden voor je phone, eventuele starttarief, additionele bundels en eventuele geldigheid van minuten (binnen of ook buitenland, piek en dal of altijd zelfde, oneindig doorsparen of slechts 2 maanden etc)

Even nog ontopic.. een abo van 17 euro waarbij je 60 minuten krijgt die alleen gelden voor vodafone bestaat niet!
Wat wel bestaat is een vodafone 60 = 60 minuten (voor ALLE nl nrs, mobiel of vast) en kost 16.50
(is een abo van voor 2004 ofzo)
Tegenwoordig heb je vodafone 100 = 100 min of sms voor ALLE nl nrs, mobiel of vast) en kost 17.50
Wat jij beschrijft is mogelijk iets van debitel ofzo?
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
  donderdag 19 januari 2006 @ 19:53:49 #41
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_34252002
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:47 schreef spooky1234 het volgende:

hm..N70 zeg je? Zou het niet kunnen dat je af en toe je mail ophaalt via mailclient in je toestel? Want als je op live je mail checkt is dat gratis maar als je vanuit je toestel met een pop3 server verbindt ben je met een umts abo 75 cent kwijt per sessie (buiten live per 15 minuten 75 cent)
Ik heb in ieder geval geen email op mijn mobiel gekeken dus dat is het in ieder gavel niet.
pi_34252875
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 19:47 schreef spooky1234 het volgende:
Frank:
je hoeft je ook niet te verdiepen in abonnementen maar het lijkt mij dat je wel even informeert naar wat je koopt. Even vragen naar tarieven voor bellen, voor sms, voor binnen en buitenland, voor up en downgrademogelijkheden, voor eventuele garantievoorwaarden voor je phone, eventuele starttarief, additionele bundels en eventuele geldigheid van minuten (binnen of ook buitenland, piek en dal of altijd zelfde, oneindig doorsparen of slechts 2 maanden etc)

Even nog ontopic.. een abo van 17 euro waarbij je 60 minuten krijgt die alleen gelden voor vodafone bestaat niet!
Wat wel bestaat is een vodafone 60 = 60 minuten (voor ALLE nl nrs, mobiel of vast) en kost 16.50
(is een abo van voor 2004 ofzo)
Tegenwoordig heb je vodafone 100 = 100 min of sms voor ALLE nl nrs, mobiel of vast) en kost 17.50
Wat jij beschrijft is mogelijk iets van debitel ofzo?
Je hebt gelijk (was niet thuis toen ik dat over die 17 euro typte), het is 16,50 per maand. Mooi om te horen dat het dus overal voor gold. Werk jij bij hun of zo dat je deze oude abonnementen kent?

Ik heb hun tot het eind van deze maand gegeven om uitleg te geven dus zolang moet ik wachten. En per 1 mei ben ik toch van hun verlost.

PS ja ik had me er in verdiept. Ik had eerst zo'n 120 minuten abo. Dat mocht je na 3 maanden terug zetten naar een lager tarief (bij dat hogere kreeg je de telefoon die ik wou gratis). Toen ik dus na 2 maanden belde waren de abonnementen verander en kreeg ik te horen dat ik kon kiezen voor een Vodafone 100. Toen ik aangaf dat dit niet klopt want toen ik mijn abonnement afsloot was een stap lager 75 minuten. Toen hebben ze het naar 60 minuten gezet.

[ Bericht 18% gewijzigd door FrankV34 op 19-01-2006 20:24:15 ]
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
pi_34258014
volgens mij ben jij gewoon een beetje in de war want eerst was t probleem dat je je minuten niet geldig waren en nu is het weer iets anders.. het is een beetje krom om te gaan k*nk*ren op een provider terwijl je zelf eigenlijk geen idee hebt waar je over praat.

Die 3 maanden moet 4 maanden zijn en 75 abo heeft bij vodafone nooit bestaan..

Oude abos waren:
60 = 16.50
120 = 23,50
180 = 29.50
etc

nieuwe zijn:
50 = 12,50
100 = 17,50
150 = 21,50
etc

in de oude abos mocht je na 4 (en niet zoals je zegt 3) maanden je abo 1 stap verlagen.. en dat hebben ze je ook laten doen dus wat is het probleem?

In de nieuwe abos mag je pas na 6 maanden 1 stap omlaag en dat kost 20 euro. Dit is ingevoerd om te voorkomen dat mensen systeem misbruiken zoals jij hebt gedaan met gratis toestel en dan na 4 maanden je abo verlagen.

Overigens als je een oud abotje hebt bestaat er zelfs een coulance regeling om over te stappen naar nieuwe abo systeem (dat zoals je kan zien goedkoper is). Enige wat je daarvoor hoeft te doen is bellen met gratis klantenservice (1200) of naar een winkel gaan.

Wat ik denk dat er aan de hand is:
- jij wilde een leuk toestel maar wilde die zo goedkoop mogelijk, een verkoper heeft je verteld dat er een truukje is om eerst hoger af te sluiten en daarna te verlagen. Echter paar maanden later waren er alweer nieuwe abo's ingevoerd en iemand die je hebt gesproken van de klantenservice was niet goed op de hoogte en had je aangeboden om over te gaan naar nieuwe abo vorm. Toen je dat niet wilde heeft iemand anders naar gekeken en die heeft je gewoon in oude systeem 1 stap lager gezet zoals het daar mogelijk is. Probleem opgelost..

oftewel.. je hebt geen flauw idee waar je het over hebt maar iedereen is fout en iedereen is dom en niets klopt en het is allemaal list en bedrog.. sure..
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_34258290
quote:
Op woensdag 18 januari 2006 17:42 schreef spooky1234 het volgende:


fortunate_son:
waar heb je je simonly abo afgesloten? Als je supervoordelige abos afsluit via internetshops loop je altijd risico op gezeik.. vaak beloven ze gratis maanden en geen aansluitkosten en of hoge cashback en dan worden er vaak 'fouten' gemaakt.. het is dan ook een hoop gezeik om je geld te krijgen. Maar in 99% van de gevallen ligt het aan de internetshops die mooie prijzen beloven en dan niet uitkeren. Daarom is het beter een abo van 8 euro via een betrouwbare internetshop te nemen ipv zelfde abo voor 6 euro via een beetje shady internetshop.
gsmexpress.nl , maar vodafone heeft alles netjes opgelost hoor!
pi_34258796
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:24 schreef fortunate_son het volgende:

[..]

gsmexpress.nl , maar vodafone heeft alles netjes opgelost hoor!
ik had laatst iets soortgelijks dat uiteindelijk dubbel werd gecompenseerd.. door zowel vodafone als gsmbox .. hehe
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
  donderdag 19 januari 2006 @ 22:38:24 #46
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_34259003
Ik heb al twee jaar een Vodafone abbo, net verlengd met nieuw toestel enzo. Ik heb eigenlijk nooit problemen gehad met Vodafone, ook de gasten die ik aan de telefoon heb gehad over het nieuwe abonnement: vriendelijk, beleefd en zeer behulpzaam.

Maar ik ga toch straks even naar de facturen kijken als mijn nieuwe abbo ingaat, je weet maar nooit. En als ik er niet uitkom, dan hebben we hier altijd Spooky nog!!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_34263034
quote:
Op dinsdag 17 januari 2006 11:54 schreef Coldplayer het volgende:
He GoTyce, ik heb nu ongeveer hetzelfde probleem. Ik heb sinds half december een 25 UMTS abonnement bij vodafone. Af en toe kijk ik op My Vodafone via www.vodafone.nl naar mijn tegoed enzo en een aantal dagen geleden stond er bij extra kosten buiten de bundel ineens ¤2,25. Ik had geen idee waar het vandaan kwam maar dacht, oke, zal wel. Nu keek ik een paar dagen later weer en toen stond er ineens dat mijn extra kosten 7,50 waren! Dat vond ik toch wel wat vreemd omdat ik geen idee had hoe ik die gemaakt moest hebben. Ik zat alleen wel op Live! Site maar die zijn gratis omdat ik UMTS abbo heb. Dus ik klantenservice bellen en uiteindelijk iemand gesproken die mij vertelde dat het data kosten zijn en dat ik buiten de Live! Portal gesurft moet hebben. Welke sites ik dan bezocht zou moeten hebben konden zij ook niet zeggen. Ik weet echter zeker dat dit niet het geval is. Ik dacht nog ff misschien iemand anders met mijn telefoon maar dat kan ook haast niet en in mijn logboek op mijn telefoon (waarin staat naar wie ik bel en wat ik op internet doe) staat ook niets over andere sites. Ik ben een dag goed gaan opletten wat ik met mijn telefoon deed en heb alleen dinge gedaan waarvan ik zeker weet dat het gratis is en toch waren mijn kosten na die dag 9 Euro.

Ik denk zelf dat vodafone mij datakosten in rekening brengt die ik eigenlijk niet hoor te krijgen omdat ik een UMTS abbo heb. Ik hoop dat je mij een tip kan geven dit probleem op te lossen. Hoe is dit bij jou gegaan? Klantenserice vertelde mij dat ik factuur moet afwachten en dan brief moet sturen dat ik niet eens ben met de rekening. Maar ik ben er niet echt voor om dat nou af te wachten en ondertussen de rekening omhoog te zien gaan wanneer ik niet zeker weet dat ik dat geld niet hoef te betalen of terugkrijg net als jij…
Ik heb precies hetzelfde als jij! Bij Gebruikskosten buiten je TeGoed staat: 7,56euro. WTF dacht ik, oke ik heb wat ge-msned en buiten Vodafone Live Portal gesurft. Maar echt paar minuutjes en klaar.!! Ik heb ze gemailed, kijken wat de reactie is.

De mensen die ervaring hiermee hebben, wat was de reactie van Vodafone?

Ik heb trouwens Bel en SMS 22.50 - Nokia N70
pi_34268332
quote:
Op donderdag 19 januari 2006 22:18 schreef spooky1234 het volgende:

volgens mij ben jij gewoon een beetje in de war want eerst was t probleem dat je je minuten niet geldig waren en nu is het weer iets anders.. het is een beetje krom om te gaan k*nk*ren op een provider terwijl je zelf eigenlijk geen idee hebt waar je over praat.
Het probleem is nog steeds dat mijn minuten niet geldig zijn. Waar zie jij een ander probleem?
quote:
Wat ik denk dat er aan de hand is:
- jij wilde een leuk toestel maar wilde die zo goedkoop mogelijk, een verkoper heeft je verteld dat er een truukje is om eerst hoger af te sluiten en daarna te verlagen. Echter paar maanden later waren er alweer nieuwe abo's ingevoerd en iemand die je hebt gesproken van de klantenservice was niet goed op de hoogte en had je aangeboden om over te gaan naar nieuwe abo vorm. Toen je dat niet wilde heeft iemand anders naar gekeken en die heeft je gewoon in oude systeem 1 stap lager gezet zoals het daar mogelijk is. Probleem opgelost..
MIJN ervaringen met Vodafone klantenservice zowel particulier als ook zakelijk zijn echter bar slecht (en zeker in vergelijking met de klantenservice van T-Mobile). Maar goed dat geef je ook al aan, het komt wel eens voor dat de klantenservice niet goed op de hoogte is. Alleen zijn MIJN ervaringen met de Vodafone klantenservice dat ze nooit goed op de hoogte zijn en zich ook geen moeite doen om er wel achter te komen er wordt dan gewoon iets geroepen.

En wat dat abo verhaal betreft. Het is bijna 2 jaar geleden dat ik daar mee heb zitten rommelen. Dus de exacte details kan ik me ook niet meer zo voor de geest halen. Vodafone heeft gewoon hun geld gekregen en dat is mooi voor hun. Enige dat ik niet gekregen heb van hun is een goede dienst terug. De telefoon is prima en wordt nog steeds gebruikt door mijn vriendin.
quote:
oftewel.. je hebt geen flauw idee waar je het over hebt maar iedereen is fout en iedereen is dom en niets klopt en het is allemaal list en bedrog.. sure..
Goh het lijkt wel alsof je je persoonlijk aangesproken voelt...

Nou ik heb nooit gezegd dat het allemaal list en bedrog is. Volgens mij heb ik vanaf het begin gezegd dat er waarschijnlijk een fout gemaakt is. Maar goed jij weet het allemaal zo goed. Laat ook maar.
¡sdnʞɔnɟ ןןɐ ɟo ɹǝɥʇoɯ ǝɥʇ sı uoıʇdɯnssɐ
  vrijdag 20 januari 2006 @ 17:26:06 #49
17637 spooky1234
Whaazzuuuuup!!
pi_34284436
ik vind het maar een raar verhaal. Het is gewoon onmogelijk wat je zegt want minuten zijn altijd geldig voor alle NL nummers van alle providers.. dus ik vermoed nog steeds dat jij iets verkeerd hebt begrepen.. maar goed laat maar inderdaad.
I see dumb people! They are everywhere, walking around, not even knowing they are dumb!
pi_34304655
Vodafone reactie:

'Hartelijk dank voor uw e-mail.

Met het Vodafone live! Voordeel kunt u alleen binnen de vodafone live!
portal onbeperkt browsen. Vodafone biedt geen mogelijkheid om op een
voordeligere manier te browsen buiten Vodafone Live!

Voor het browsen op WAP- of internet sites die buiten de Vodafone live!
portal staan (b.v. wanneer u rechtstreeks op de telefoon een
internetadres intikt of bookmarks buiten Vodafone live!) betaalt u (voor
maximaal 1 MB dataverkeer) EUR 0,75 per 15 minuten. Verbruikt u meer dan
1 MB per 15 minuten met surfen buiten Vodafone live!, dan betaalt u EUR
1,75 extra voor dat kwartier (is dus EUR 2,50 voor die 15 minuten).'

Wow, alleen binnen Vodafone live, gare kutsite is dat....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')