tel ook even op hoe vaak (britse) machtshebbers hebben besloten over het lot van de pallestijnen en hun landquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
http://www.eo.nl/portals/themes/article.jsp?portal=5254965&theme=5298308&article=5281390
Voor wat er werkelijk gebeurd is. Tel vooral op hoe vaak de arabieren een vredesvoorstel hebben afgewezen. Als je kunt tellen that is.
het is altijd een apart land geweest het heeft alleen nooit een zelfbestuur gehadquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:18 schreef DaveHarris het volgende:
Palestina is een illusie, heeft nooit bestaan, het is de Romeinse benaming voor de Filistijnen en is dus altijd een onderdeel geweest van een groter geheel.
Uhm, Ottomaans rijk?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:35 schreef tha-terrorist het volgende:
het is altijd een apart land geweest het heeft alleen nooit een zelfbestuur gehad
als we nou met joodse geschriften gaan komen, zoek dan gelijk die ene op waarin staat dat het joodse volk naar israel terug geleid zal worden door DE MASSIAS, de afstammeling van koning david, here jezus christus hemzelfquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:14 schreef Kogando het volgende:
Leviticus 20:24
En Ik heb u gezegd: Gij zult hun land erfelijk bezitten, en Ik zal u dat geven, opdat gij hetzelve erfelijk bezit, een land vloeiende van melk en honig; Ik ben de HEERE, uw God, Die u van de volken afgezonderd heb!
En zo ist maar net, opzouten met die palestijnen.
De Flips zijn katholiek, TUFKADW.quote:
ik denk dat er een paar milioen pallestijnen zijn die daar heel anders over denkenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.homepages.hetn(...)%20en%20de%20PLO.htm
[..]
Het ging mij om dat specifieke citaat.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:37 schreef Basp1 het volgende:
Ook deze pagina begint met een leuke religieuze uitspraak, en er volegns er nog meerder in de lap tekst en kunnen we daarm ook meteen al bij de subjectieve bronnen plaatsen.
Bron?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:42 schreef tha-terrorist het volgende:
Het LAND palestina viel onder het BESTUUR van het ottomaanse rijk
nou je toch bezig bent zoek meteen eens op hoe vaak de israeliers VN resoluties genbegeerd hebbenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
http://www.eo.nl/portals/themes/article.jsp?portal=5254965&theme=5298308&article=5281390
Voor wat er werkelijk gebeurd is. Tel vooral op hoe vaak de arabieren een vredesvoorstel hebben afgewezen. Als je kunt tellen that is.
dapper verzet is het zeker niet, rechtschapen ook niet,, maar de mensen daar zitten blijkbaarwel heel diep in de put willen ze tot zon daad overgaan.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:40 schreef schatje het volgende:
Het opblazen van schoolbussen met kinderen valt imo niet onder dapper verzet.
ik zou me idd goed voor kunnen stellen dat dit propaganda van de mossad is jaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:41 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Het ging mij om dat specifieke citaat.
Is dat een leugen, denk je? Heeft betreffende PLO'er dat niet gezegd?
Ja, dat krijg je als je met je holbewonersbewapening tegen een moderne tank gaat vechten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:46 schreef tha-terrorist het volgende:
er zijn overgens aan pallestijnse zijde 30 keer zoveel doden gevallen dan aan de israelische, dat je het even weet...
Is de VN heilig of zo? Lullen die geen onzin?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:43 schreef tha-terrorist het volgende:
nou je toch bezig bent zoek meteen eens op hoe vaak de israeliers VN resoluties genbegeerd hebben
jaaaaaaren lang opgedanen kennis, als je een bron wil zoek je die er zelf maar bij.quote:
Je gelooft ook in kaboutertjes?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:47 schreef tha-terrorist het volgende:
ik zou me idd goed voor kunnen stellen dat dit propaganda van de mossad is ja
wat doet die tank daar dan, owja huizen van onschuldigen mensen slopen, of de kolonisten in de nederzettingen beschermen tegen mensen die in hun volste recht komen opeisen wat van hun isquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ja, dat krijg je als je met je holbewonersbewapening tegen een moderne tank gaat vechten.![]()
En mijn jaaaaaren lang opgedane kennis zegt dat Palestina nooit een land is geweest.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:48 schreef tha-terrorist het volgende:
jaaaaaaren lang opgedanen kennis, als je een bron wil zoek je die er zelf maar bij.
heilig nee, onzin niet dat ik weetquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:48 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Is de VN heilig of zo? Lullen die geen onzin?
Heb je het over de huizen van terroristen?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:50 schreef tha-terrorist het volgende:
wat doet die tank daar dan, owja huizen van onschuldigen mensen slopen
Wie zegt dat die nederzettingen niet van hun zijn?quote:of de kolonisten in de nederzettingen beschermen tegen mensen die in hun volste recht komen opeisen wat van hun is![]()
![]()
![]()
dat is het mooie van propaganda, dat doorzie je niet directquote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:49 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Je gelooft ook in kaboutertjes?
Een interview met dagblad Trouw is propaganda van de Mossad?.
Dat je de corrupte kliek van Koffie als betrouwbaar beschouwt zegt eik genoeg...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:51 schreef tha-terrorist het volgende:
heilig nee, onzin niet dat ik weet
9/11 was zeker ook door de "joden"?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 21:52 schreef tha-terrorist het volgende:
dat is het mooie van propaganda, dat doorzie je niet direct
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |