Palestina heeft nooit bestaan.quote:[b]Op zaterdag 7 mei 2005 17:37 schreef tha-terrorist het volgende:[/b
Kortom Voor 1947 was het gewoon nog Palestina.
1917 De Britse Buitenland-minister Lord Balfour belooft de zionistische organisatie op 2 november "een joodse thuis in Palestina" (dat op dat ogenblik nog deel uitmaakt van het Ottomaanse rijkquote:Toen de Jodenvervolging in Europa bekendheid kreeg, werden de Palestijnen daar de Dupe van.
Gezien deze kolderquote:Ik vind het volkomen logisch dat er aanslagen worden gepleegd.
De door Nederlanders opgeblazen stadsbussen zijn inderdaad talloos.quote:Dat gebeurde in Nederland tenslotte ook toen de Duitser hier waren?
Het enige verschil is dat het Nederlandse verzet niet bestond uit kindermoordenaars en hufters die onderhandelingen verstierden door aanslagen te plegen. Het Nederlands verzet wilde ook niet de Duitsers de zee in drijven en werd niet bezield door een absolutistische ideologie.quote:Het enige verschil is dat de onderdukking hier een jaar of 5 duurde. In Palestina duurt ie al meer dan 50 jaar
ik zeg niet dat ik het goed kuur alleen dat ik het lochis vind dat het gebeurd.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:43 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Palestina heeft nooit bestaan.
pallestina bestond wel degelijk, de pallestijnen hadden alleen geen democratie, ze vielen onder het ottomaanse rijk, dat neemt nog niet weg dat er nu duizenden,zoniet miljoenenpallestijnen zijn vermoord/ verdreven
[..]
1917 De Britse Buitenland-minister Lord Balfour belooft de zionistische organisatie op 2 november "een joodse thuis in Palestina" (dat op dat ogenblik nog deel uitmaakt van het Ottomaanse rijk
dat staat er ja, maar de echte massale instroom van joden kwam pas opgang in 1948
[..]
Gezien deze kolder
1967. Juni-oorlog. Israël bezet nu heel historisch Palestina.
verbaast dat mij niets. Ik verdom het om daar begrip voor op te brengen.
[..]
De door Nederlanders opgeblazen stadsbussen zijn inderdaad talloos.
nee daar waren wij te laf voor.
[..]
Het enige verschil is dat het Nederlandse verzet niet bestond uit kindermoordenaars en hufters die onderhandelingen verstierden door aanslagen te plegen. Het Nederlands verzet wilde ook niet de Duitsers de zee in drijven en werd niet bezield door een absolutistische ideologie.
Met spelling van die orde is elke discussie zinloos. Ik zoek even een zionistische powerpointpresentatie om je te laten zien wat er werkelijk gebeurd is.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:54 schreef tha-terrorist het volgende:
[..]
ik zeg niet dat ik het goed kuur alleen dat ik het lochis vind dat het gebeurd.
en elke keer dat er onderhandelt word verliezen de palleestijnen land.
het zijn overgens vrijheidsstrijders ipv terroristen.
Palestina heeft toch nooit bestaan?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:43 schreef Johan_de_With het volgende:
1917 De Britse Buitenland-minister Lord Balfour belooft de zionistische organisatie op 2 november "een joodse thuis in Palestina" (dat op dat ogenblik nog deel uitmaakt van het Ottomaanse rijk
het is nofiquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:08 schreef DennisMoore het volgende:
Geboortedatum: 1989-07-16
Opleiding: vmbo-t
nfi..
Palestina is een naam voor een geografische aanduiding. Deze geografische aanduiding is nooit een land geweest. Net zoals de geografische aanduidingen met de naam "Gelderland" of "Noord-Holland" ook nooit een land zullen worden.quote:
Schriftplaatsen horen niet in de politiek.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:14 schreef Kogando het volgende:
Leviticus 20:24
En Ik heb u gezegd: Gij zult hun land erfelijk bezitten, en Ik zal u dat geven, opdat gij hetzelve erfelijk bezit, een land vloeiende van melk en honig; Ik ben de HEERE, uw God, Die u van de volken afgezonderd heb!
En zo ist maar net, opzouten met die palestijnen.
quote:In een interview van 31 maart 1977 met de Nederlandse krant Trouw , zei Zahir Muhsein, lid van het uitvoerend comité van de PLO:
"Het Palestijnse volk bestaat niet. De oprichting van een Palestijnse staat is slechts een middel ter voortzetting van onze strijd tegen de staat Israël voor onze Arabische eenheid. In werkelijkheid is er heden geen verschil tussen Jordaniërs, Palestijnen, Syriërs en Libanezen. Alleen om politieke en tactische redenen spreken we heden over het bestaan van een Palestijns volk, daar de nationale Arabische belangen vereisen dat we het bestaan poneren van een afzonderlijk "Palestijns volk" om het Zionisme tegen te gaan.Om tactische redenen kan Jordanië , dat een soevereine staat is met vastgelegde grenzen, Haifa en Jaffa niet opeisen, terwijl ik als Palestijn, zonder twijfel Haifa, Jaffa, Beer-Sheva en Jeruzalem kan eisen. Maar vanaf het moment dat wij ons recht op geheel Palestina laten gelden, zullen we zelfs geen minuut wachten om Paestina en Jordanië te verenigen.
En niet te vergeten dat het nogal opvallend is dat voornamelijk alleen de terreurdoden door bommen gemeld worden, maar er ook nog eens weet ik hoeveel arabieren zonder eerlijk proces door israel zijn omgebracht. Maar dat is dan ook weer de selectieve perceptie die helaas aan beide zijdes van het spectrum heersen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:15 schreef DrWolffenstein het volgende:
http://www.eo.nl/portals/themes/article.jsp?portal=5254965&theme=5298308&article=5281390
Voor wat er werkelijk gebeurd is. Tel vooral op hoe vaak de arabieren een vredesvoorstel hebben afgewezen. Als je kunt tellen that is.
Ook deze pagina begint met een leuke religieuze uitspraak, en er volegns er nog meerder in de lap tekst en kunnen we daarm ook meteen al bij de subjectieve bronnen plaatsen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:21 schreef DennisMoore het volgende:
http://www.homepages.hetn(...)%20en%20de%20PLO.htm
[..]
so wath?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:08 schreef DennisMoore het volgende:
Geboortedatum: 1989-07-16
Opleiding: vmbo-t
nfi..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |