Graagquote:Op zondag 8 mei 2005 12:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik word ook een keer vrolijk wakker hoor. Dan ga ik wel weer alles afzeiken. Als je dat liever hebt.
Krullenbol.
O nee, integendeel, als jij maar gelukkig bent. Niet minder krullenbol.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:00 schreef George-Butters het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik word ook een keer vrolijk wakker hoor. Dan ga ik wel weer alles afzeiken. Als je dat liever hebt.
Krullenbol.
En toen? Je weet maar nooit waar zo'n log goed voor isquote:Op zondag 8 mei 2005 12:01 schreef Monidique het volgende:
Ik stond vandaag alweer om 9.15 op.
We do more before 6 A.M. than most niggers do in a lifetime.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:01 schreef Monidique het volgende:
Ik stond vandaag alweer om 9.15 op.
Toen ben ik benden even de krant van gisteren gaan lezen, twee broodjes gegeten, wat thee. Dat was het.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:02 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
En toen? Je weet maar nooit waar zo'n log goed voor is
Knorrig bij het krieken van de dag. Dat mag ik wel.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Toen ben ik benden even de krant van gisteren gaan lezen, twee broodjes gegeten, wat thee. Dat was het.
[insert Bluesdude-opmerking]...quote:Op zondag 8 mei 2005 12:02 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
We do more before 6 A.M. than most niggers do in a lifetime.
Ben benieuwd hoe lang dat goed gaat.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:04 schreef Monidique het volgende:
[..]
Toen ben ik benden even de krant van gisteren gaan lezen, twee broodjes gegeten, wat thee. Dat was het.
Ga jij nou maar s afstuderen. Jij met je praatjes.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Knorrig bij het krieken van de dag. Dat mag ik wel.
quote:Op zondag 8 mei 2005 12:01 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
O nee, integendeel, als jij maar gelukkig bent. Niet minder krullenbol.
quote:Op zondag 8 mei 2005 12:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Ga jij nou maar s afstuderen. Jij met je praatjes.
Daar wordt aan gewerkt.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:07 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Hoe is het met jou en de liefde?
Plasterk is een nar.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:12 schreef Harry_Sack het volgende:
jammer, Ronald Plassterk gaat het over de scheppert hebben
Ik hoop het wel.quote:Op zondag 8 mei 2005 12:12 schreef George-Butters het volgende:
issie al vol aan het raken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |