Silvie Meis in ONM als verpleegstertjequote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:15 schreef babette21 het volgende:
eerst worden ze gedumpt en nu gaan ze ruzie maken over wie 't zinkend schip mag hebben!?
nou ja, BNN is op zich oké, maar dan aub geen Costa-sterretjes erin.....
Als het naar BNN gaat vrees ik voor opnieuw een verjongingskuur.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 15:15 schreef babette21 het volgende:
eerst worden ze gedumpt en nu gaan ze ruzie maken over wie 't zinkend schip mag hebben!?
nou ja, BNN is op zich oké, maar dan aub geen Costa-sterretjes erin.....
Ik denk niet dat dat er nog in zit voor vandaag.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:43 schreef babette21 het volgende:
ik heb 'n goede aflevering te goed.... ze hebben nog 15 minuten om er wat van te maken:(
sterker nog, de tweede helft was nog ergerquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:45 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik denk niet dat dat er nog in zit voor vandaag.![]()
Is ook.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:13 schreef Svensational het volgende:
We hebben toch best goeie afleveringen gehad van de week
ma. en di. weet ik niet meer [dus weinig indruk gemaakt], wo. do. en vandaag was 3x niksquote:Op vrijdag 13 mei 2005 20:13 schreef Svensational het volgende:
We hebben toch best goeie afleveringen gehad van de week
quote:
Ik zat ook mee te janken hoorquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:43 schreef babette21 het volgende:
oooooh dáárom hadden ze Joyce zo onder gekliederd... zodat 't lekker kon uitlopen bij 't janken!!!!
ik heb 'n goede aflevering te goed.... ze hebben nog 15 minuten om er wat van te maken:(
Het kwam voor mij ook als een totale verrassing.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 22:34 schreef Svensational het volgende:Ik wist niet dat die twee ooit wat hadden gehad
Op jonge leeftijd misschien?
Ze heeft een zus en die heeft een set kiddies.quote:Op vrijdag 13 mei 2005 23:12 schreef babette21 het volgende:
en weet jij toevallig ook of Do van Vliet een zus heeft???
want ik had vandaag 'n afspraak met iemand die zo fucking veel op haar leek....
had wel 'n andere achternaam, maar misschien is haar meisjesnaam wel Van Vliet ofzo... you'll never know
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |