abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_26799080
Leuk, maar waarom allemaal zo MOEILIJK als het ook in nederland heeeeeeel makelijk kan.
koop gewoon aandelen van een niet beursgenoteerde BV of Holding Maatschappij en laat je dividend elders uitkeren.Betaal gewoon in contanten en ontvang een officieel waarde papier. mmmmmmm werkt voor mij na 5 jaar nog steeds perfect. Met welke Holdingmaatschap ik dat geregeld heb?? MelonASP zie kvk.
pi_26799097
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 00:37 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Volgens mij is dat puur om belastingen te ontduiken en omdat die landen juist nog een anonimiteits-regeling (bankgeheim) hebben met de rekeninghouder en heeft zover nog weinig met geld wit wassen te maken..
Welke landen kan je je geld plaatsen dan om zo geen belasting over te betalen? Is dit wat veilig en kan je ook met gemak weer bij dat geld komen?
pi_26799183
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 12:52 schreef D-MIXXX het volgende:

[..]

Welke landen kan je je geld plaatsen dan om zo geen belasting over te betalen? Is dit wat veilig en kan je ook met gemak weer bij dat geld komen?
Natuurlijk is dat veilig, maar het is nog wel te traceren voor de Nederlandse overheid. Er is ook veel zwart geld uit Luxemburg opgeduikeld, terwijl dat land wel een bankgeheim heeft.

Luxemburg, Zwitserland, Kanaaleilanden, Marshall Eilanden, US Virgin Islands, British Virgin Islands, Cayman Islands, Bahrein... dat soort landen.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26799269
Jongens rekenmaar zelf uit dat als je over je verdiende gelden belasting moet betalen dat je eigenlijk wel goed verdiendt hebt toch? Moet je een miljoen aan belsting betalen dan heb je zeker 55% meer verdiendt . Maar het ging dus niet over belasting betalen maar over zw gelden wit wassen en dat kan het best met aandelen aleen moet je daar een goede zaken partner (bedrijf) voor hebben die met je mee denkt. Dus niet de ABNAMRO.

Anders wat ook mogelijk is, is om een tripje te maken naar China daar kennen ze ook de waarde van de Euro en zijn bereid om meer uit te keren als je daar een rekening opend. Wel iemand meenemen die goed de chinesetaal beheerst.:)
pi_26799292
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 13:01 schreef Zzzeak het volgende:

Anders wat ook mogelijk is, is om een tripje te maken naar China daar kennen ze ook de waarde van de Euro en zijn bereid om meer uit te keren als je daar een rekening opend. Wel iemand meenemen die goed de chinesetaal beheerst.:)
In vrijwel elk niet-Westers land wordt meer rente uitgekeerd dan hier. Het ging echter om zekerheidjes. Ik kan zo geld wegzetten op een bank tegen 15%, echter dat lijkt me niet verstandig.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_26799322
Het beste wat je tegenwoordig met je zw gelden kan doen is leuke spulletjes kopen. en flink op vakantie gaan. Dus gewoon opmaken en er plezier aan hebben.
pi_26799340
Beste manier van witwassen is nog altijd heeeel lang op vakantie gaan en de bloemetjes buitenzetten.
The things you own, end up owning you - Tyler Durden
pi_26799431
Als in het nieuws van de vorige week Nederland door europa bestempeld wordt als "zakkenvul land" dan moet er dus veel zw geld verdiendt zijn om zo,n conclussie te trekken wat naar mijn mening waar is t.o.v onze Belgische buuren die velemalen goedkoper zijn in tal van producten en diensten. at weer de vraag op tafel legt, waarom iemand zijn geld in deze tijd wit wil hebben inplaats van zw.?
pi_26799440
Pieldeprutkarbonkel, dat klopt
pi_26799536
Zo zijn er veel meningen maar de scherpte van de nederlandse justitie moet zeker niet over het hoofd worden gezien en de straffen op geld delicten zijn net zo erg als anderen. Niet alleen civiel maar ook strafrechterlijk wordt je goed aangepakt. dus weet waar je mee bezig bent (maar een Tip)
pi_26799541
Je weet wel van die mensen die in een doorsnee huurhuis wonen maar wel een BMW 5 serie, Corvette, Audi Quatro en een speedboot hebben en dan ook nog 4x per jaar op vakantie gaan.
Ik ga incognito door het leven..........
pi_26799688
Ja, hoe doen zij dat?????? wel daar moet je uit Den Haag voor komen om die scholing mee te krijgen en te weten hoe het werkt in de cafetjes met zaken doen. Heb vele kennissen die bv op de markt staan en zo af en toe eens op het "grijsevlak" komen tussen het randtje van wel en niet mogen.
pi_26799729
Ga jullie verlaten. was een leuk onderwerp waarbij de meningen verdeeld zijn. Seeeeeeeeeeya
pi_26799980
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 13:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

In vrijwel elk niet-Westers land wordt meer rente uitgekeerd dan hier. Het ging echter om zekerheidjes. Ik kan zo geld wegzetten op een bank tegen 15%, echter dat lijkt me niet verstandig.
Welke bank?
  dinsdag 10 mei 2005 @ 12:33:33 #40
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_26879572
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 13:04 schreef Pieldeprutkarbonkel het volgende:
Beste manier van witwassen is nog altijd heeeel lang op vakantie gaan en de bloemetjes buitenzetten.
Dat gebeurt ook veel.
Hup, aan het werk!
pi_26879734
Geld witwassen is makkelijk, mits het niet teveel is.
Beetje zwart geld -> Koop er leuke dingen voor
Beetje meer zwart geld -> Koop er dingen voor die cash betaald worden en hun waarde behouden, zoals kunst, of antiek.
Behoorlijke boel zwart geld -> Witwassen, bv door een bedrijf te beginnen waar je diensten verleend die cash worden afgerekend, daar betaal je dan vennootsschaps belasting over, en klaar is coby
Vreselijk veel zwart geld -> Dit begint een probleem te worden, tijd om experts in te huren of het op een off shore bank te zetten. Geld blijft dan zwart, maar dat geeft dan niet echt.

Domme dingen met zwart geld: Het op je bankrekening zetten bij een normale bank om de hoek.
pi_26879892
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 13:08 schreef Zzzeak het volgende:
Als in het nieuws van de vorige week Nederland door europa bestempeld wordt als "zakkenvul land"
NL staat in Europa en VS bekend als een land waar men kleinzerig huilt over kleine dingen en waar grote beursfraudes ongemoeit worden gelaten (Baan, WorldOnline)
  dinsdag 10 mei 2005 @ 12:49:52 #43
111482 Ciurlizza
Opgeruimd staat netjes!
pi_26880008
Een offshore bank werkt het beste bij grote sommen zwart geld, dat hier witwassen dan moet je er echt veel kijk op hebben, anders loop je tegen de lamp.

Ik zou het ook gewoon in het buitenland uitgeven en investeren overigens. Vastgoed in het buitenland, dat behoudt z'n waarde toch wel.
Hup, aan het werk!
pi_26880045
quote:
Op dinsdag 10 mei 2005 12:45 schreef LibertarianX het volgende:

[..]

NL staat in Europa en VS bekend als een land waar men kleinzerig huilt over kleine dingen en waar grote beursfraudes ongemoeit worden gelaten (Baan, WorldOnline)
Dat is de klassejustitie waar nederland goed in is
Dit bericht is goedgekeurd door de NSA en de NVD en andere opsporingsdiensten.
pi_60201681
Hoe kan men dat effectief (lees: niet betrapt worden door de fiscus) doen?

Suggesties?

Ik ben gewoon benieuwd.

Ter informatie: TS verdient maar paar honderd euro per maand zwart. Dus het gaat niet om mijn centjes.

[ Bericht 6% gewijzigd door Maotrien84 op 19-07-2008 01:42:48 ]
pi_60201697
Miljoenen?! Je pooier/loverboy/vriendje zeker?
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  zaterdag 19 juli 2008 @ 01:33:09 #47
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_60201709
Triest.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_60201729
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 01:32 schreef Roi het volgende:
Miljoenen?! Je pooier/loverboy/vriendje zeker?
Ik vond het ook absurd, maar sommige mensen zijn nu eenmaal briljant.
  Donald Duck held zaterdag 19 juli 2008 @ 01:34:42 #49
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_60201737
gewoon contant houden en gelijkmatig uitgeven
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 19 juli 2008 @ 01:35:14 #50
209360 Druuna
Veel Beloven en Weinig Geven,.
pi_60201746
quote:
Op zaterdag 19 juli 2008 01:33 schreef static het volgende:
Triest.
en wat is hier triest aan als je beseft dat de regering heel veel geld heeft...enorm veel meer geld dan wie dan ook.Wij zijn triest!
"Het is vele malen moeilijker een vooroordeel te splitsen,
dan een atoom."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')