Eerste hit in google :')quote:Mitsubishi lanceerde op de Detroit auto show de Concept-E, een voorloper van de vierde generatie Eclipse. De Concept-E en de productieversie staan immers op hetzelfde Galant-platform.
In de Concept-E wordt bekeken hoe een nieuw hybride-systeem gebruikt kan worden, dat behoorlijk veel vermogen levert. Mitsubishi streeft daarbij naar de zuinigheid van een V6-motor met de prestaties van een Ferrari. Hij maakte geen grapje. Het hybride systeem in de Concept-E geeft een optimale 50/50 gewichtsverdeling en brengt het vermogen naar de achterwielen bij hoge snelheden, of als er veel grip nodig is. De 269 pk sterke V6 drijft de voorwielen aan via een zesversnellingsbak, terwijl een 150 kW elektromotor (circa 200 pk) de achterwielen aandrijft: totaal 479 pk dus. Het systeem is volledig uitontwikkeld en de auto is op de testbaan getest.
In Amerika is de Eclipse heel succesvol: er zijn er in totaal 750.000 van verkocht. De nieuwe generatie staat op stapel. Hoeveel hij zal weg hebben van deze concept car is nog niet bekend.
Sorry niet mijn dingquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:24 schreef ook_gek het volgende:
marco_v_-_live_at_museumplein_amsterdam_(radio_538)
DJ Roog @ Dance Valley 2003 dit wel jou ding dan?quote:
vind het wel appart. Is weer eens iets andersquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:48 schreef okkie-man het volgende:
Wat een afgrijselijke bak zeg :x
Ken ik nietquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:06 schreef hermandeperman het volgende:
heb to end all wars gekeken...
goede film![]()
Bij mij is het andersomquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:23 schreef hermandeperman het volgende:
mensen ik ben trots op mezelf, ik ben niet uitgegaan vanavond![]()
ik weet wat je voelt, heb geen eigen auto meer, en mijn pa en mijn ma hebben allebei een automaat, reed gister in de auto van een maat van me, schakelbak... ik mis het ook gewoon jaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:24 schreef BoJo het volgende:
ik heb voor het eerst sinds 2 maanden weer schakel gereden en ik moet eerlijk zeggen dat ik het gemist heb![]()
Ik ook met vlagenquote:
Heb veel ziek thuis gezeten laatste 2 jaarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hoe kom je dan aan zo'n postaantal
sorry hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:35 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Heb veel ziek thuis gezeten laatste 2 jaar.
kon je de echte niet betalenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:39 schreef MewBie het volgende:
Waarom zou ik in godsnaam de originele 5 spaaks velgen onder mn Enzo zettendan valt er niks op te scheppen, nu heb ik tenminste een gepimpte Enzo waar mee op te scheppen valt ipv zo'n pauperversie
weet je hoe duur zo'n velgje isquote:
zie je wel kan je niet betalen hequote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:44 schreef MewBie het volgende:
[..]
weet je hoe duur zo'n velgje is![]()
Zelfs deze bling bling velgen die 10x beter staan waren nog goedkoper
ik weet alles dat weet je nu toch welquote:
Schakelquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:24 schreef BoJo het volgende:
ik heb voor het eerst sinds 2 maanden weer schakel gereden en ik moet eerlijk zeggen dat ik het gemist heb![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 05:51 schreef StefanP het volgende:
Voordat je ooit op een ander forum een automerk gaat bashen, waarschuwing!
http://web.ics.purdue.edu/~fsiddiqi/mrdoubtfire/page1.htm?Cat=0&Number=5389199&page=0&fpart=1&vc=1![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:23 schreef BoJo het volgende:
m'n account was gewoon gewist op het artc![]()
Ik heb weer een nieuwe dankzij Alfisti, ik laat nu die jeep avatar wel weg![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 05:51 schreef StefanP het volgende:
Voordat je ooit op een ander forum een automerk gaat bashen, waarschuwing!
http://web.ics.purdue.edu/~fsiddiqi/mrdoubtfire/page1.htm?Cat=0&Number=5389199&page=0&fpart=1&vc=1![]()
quote:
quote:uh, the 240 is as much of a rice bucket and brand whore car as a civic.
Groot gelijk met dit weerquote:
Gij zult branden in de Hel.quote:
k zag het net ja, tering zegquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:21 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.damnfunnypictures.com/html/Paul-Allens-Mega-Yacht.html
wat voor werk?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:11 schreef hermandeperman het volgende:
woensdag sollicitatiegesprek, moet ik weer gaan werken![]()
![]()
2 helipads, kan ie van de ene naar de andere vliegenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
mwah, hij zal zich wel vervelen
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
2 helipads, kan ie van de ene naar de andere vliegen
bij deze gasten is dit 1 van hun bootjes, en ze hebben er nog een stuk of X huizen bijquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:35 schreef Fugie het volgende:
S.S. fuck the poor![]()
ik zou ook zon boot laten bouwen als ik het geld zou hebben, maar dan wel ook om er gewoon op te wonen enzoEn dan elke dag feestjes enzo, super lijkt me dat
motorboot...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:39 schreef BazzoS het volgende:
herm, wat voor boot hebben jullie eigenlijk?
eurosport?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:40 schreef Fugie het volgende:
ik ga k1 kijken2 uur achter elkaar kickboxxen
dr zit toch een dak op die civic ofnie?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:52 schreef ijsmeis het volgende:
Godverdomme.
Ik wilde vandaag graag naar Full-Speed. Regent, onweert en hagelt het..
Full-Speed is voor 1/3 ofzo buiten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:00 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dr zit toch een dak op die civic ofnie?
-edit-
of is fullspeed buiten? k dacht binnen in een hal ofzo
Ik ga er morgen heen
gozer, zoek een hobbyquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:00 schreef Fugie het volgende:
zon belg maakte gehakt van een amerikaan, kickt die gast gewoon een halve minuut buiten westen
toch alleen maar petjes, kettingen en ongespoten bodykitsquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:52 schreef ijsmeis het volgende:
Godverdomme.
Ik wilde vandaag graag naar Full-Speed. Regent, onweert en hagelt het..
Nietusquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
toch alleen maar petjes, kettingen en ongespoten bodykits
nee die hobby van je is lekkerquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
heb ik al, maar zoals eerder gezegd is ongeveer mijn volledige vriendenclan aan het lannen![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:28 schreef hermandeperman het volgende:
grapjas die Fugie, ik dacht dat die proletensport je hobby was
ja. hoef geen soa's.quote:
WOEITquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:53 schreef ook_gek het volgende:
hier is er iets dat op zon lijkt maar het woeit mega![]()
oke er staat veel windquote:
bij mij erger denk ikquote:
had dat gezien jaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
bij mij erger denk ik![]()
In het gespot topic staat een AM die regelmatig bij mij in de straat staat. Zie je hem opeens weg gesleept worden in de PC hoofdstraat![]()
woon je in een kartonnen doos danquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:11 schreef hermandeperman het volgende:
en bij jou is het waarschijnlijk erger... maar ik denk dat je het bij mij meer merkt...![]()
nee maar wel op de open vlakte tussen alleen maar weilandenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
woon je in een kartonnen doos dan![]()
En ag die eigenaar van die AM heeft nog een 360 modena een jag cabrio ding staan. Kan niet meer op de naam komen![]()
[afbeelding]
Deze dus
ik zit aan de zeequote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
nee maar wel op de open vlakte tussen alleen maar weilandenDus overal wind
whehehehquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:32 schreef hermandeperman het volgende:
ja hij waait nu uit zijn kamer zegt hij
waar woont hij danquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
maar hij heeft gister wel gesurfd de gek
ECH WELquote:
niet waar.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
als ik het zeg is het zo
punt
.
nee Scheveningenquote:
ah dan waait hij leuk weg nu jaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
In scheveningen aan de boulevard
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:56 schreef Xtreem het volgende:
uote]Op zaterdag 7 mei 2005 15:53 schreef hermandeperman het volgende:![]()
![]()
BENSCHOP DE GEKSTE
![]()
![]()
Ja zeg dat je kan niet eens normaal quotenquote:oh
my
fukking
god...
ja, en jij ken niet normaal typenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:58 schreef ook_gek het volgende:
[..]
[..]
Ja zeg dat je kan niet eens normaal quoten![]()
dat is echt TE fucking ergquote:Op zaterdag 7 mei 2005 15:57 schreef Xtreem het volgende:
kan een van de smurfen m'n post even fixen...?
ik ben er te lui voor
nee geen zin in msnquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:01 schreef BazzoS het volgende:
hey mark, schop ff tegen je msn, moet ff wat weten
ik heb daar een vrijwarings briefje voorquote:
pfff.... excuus neger adhd'erquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:04 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb daar een vrijwarings briefje voor![]()
gisteren zei iemand nog tegen mij dat ik heel netjes en rustig wasquote:
die persoon was blind doof en stonedquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
gisteren zei iemand nog tegen mij dat ik heel netjes en rustig was![]()
He, je studeert in Tilburg of nietquote:
nee een volkomen normaal aardig persoonquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
die persoon was blind doof en stoned
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dan behoor je geweldige muziek te luisteren?
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:11 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
die persoon was blind doof en stoned
volgens jouw standaard waarschijnlijkquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:13 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nee een volkomen normaal aardig persoon![]()
Kereltje? Ik ben toevallig langer, breder, gespierder en meer mans dan jijquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ach kereltje... doet het erg pijn?
hihi, wat ben je toch een guitig ventje hequote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:31 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Kereltje? Ik ben toevallig langer, breder, gespierder en meer mans dan jij
ja dat kanquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
volgens jouw standaard waarschijnlijk
ga een scheepschroef midden op zee inspecteren.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hihi, wat ben je toch een guitig ventje he
ik weet tenminste hoe zo'n ding eruit zietquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ga een scheepschroef midden op zee inspecteren.
dat doen ze vaak in de haven hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:35 schreef Xtreem het volgende:
[..]
ga een scheepschroef midden op zee inspecteren.
't is geen schoolquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik weet tenminste hoe zo'n ding eruit ziet![]()
jij hebt in al die jaren nog geen hol geleerd op die school van je![]()
speel jij daar even voor anker?quote:
echt orgineel ben je niet hequote:
Duitserquote:
Verzin dan zelf een creatieve vorm van zelfmoord.... ik ga je echt niet alles voorkauwen.quote:
dat is dus 1 van de grootste gebreken van Universiteits-gangers...quote:
Import Braboquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:53 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat is dus 1 van de grootste gebreken van Universiteits-gangers...
ze vinden dat ze een "studie" doen, of een "opleiding" en niet op "school", maar op de "universiteit"![]()
![]()
![]()
of NOG erger, op de "uni"
![]()
![]()
![]()
![]()
wat is het toch fijn om hoger te zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2005 16:59 schreef Xtreem het volgende:
o
[..]
vroegah was het de KUB... dat bekte tenminste makkelijk... 'ik ga morgen naar de KUB' . Nu: Ik ga morgen naar de uvt. Dat is kut. Dus wat doe je dan? Juist: 'Ik ga morgen naar de uni'
HBO'er![]()
Jij ook een likje?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:19 schreef hermandeperman het volgende:
* Xtreem's vinger in Xtreem's hol steekt *
Nee, ik ben geen achterhoeker; ben importbrabo. Geboren en getogen in Vordenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:21 schreef BazzoS het volgende:
[..]! Geboren en getogen in Lichtenvoorde hoor
nee dat is iets om trots op te zijnquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:28 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen achterhoeker; ben importbrabo. Geboren en getogen in Vorden
Vorden of import brabo?quote:
Beidenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 17:32 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Vorden of import brabo?
Nee, dat dorp naast den haag is fijn![]()
Onder een rooie 155 V6, hij had er nu 15 inch witte OZ Tourismo's onder. Stond ook niet verkeerd.quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:05 schreef hermandeperman het volgende:
en m'n moeder heeft weer een paar krassen op de volvo gezet
als ik iemand zijn deur tegen mijn auto aan zie ketsen laat ik mijn hand ook ff in hun gezicht ketsenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:24 schreef hermandeperman het volgende:
ja, daarom rijdt ze ook een corsa, maar die is 2 jaar oud en daarop zitten ook al weer een aantal krasjes... Ze ketst ook gewoon de deuren altijd tegen andere auto's aan enzo...
Zei ik dat pas tegen haar dat dus die rand van haar deur al helemaal kaal is van het tegen andere auto's aanrammen... zegt ze van: "kom zeg, doe niet zo moeilijk, het is maar een auto hoor"
ik ook, maar mijn moeder heeft nog nooit een klap gehadquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:25 schreef BazzoS het volgende:
[..]
als ik iemand zijn deur tegen mijn auto aan zie ketsen laat ik mijn hand ook ff in hun gezicht ketsen![]()
je had toch een verbod op danspaleis? misschien daarom?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:29 schreef ThaFreak het volgende:
gisteren uit stam-cafe/disco gegooid.....![]()
alleen nu weet niemand weer hoe/wat waarom
met jou kan ik pratenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:29 schreef BoJo het volgende:
ik heb een pest hekel aan mensen die deuren tegen andere auto's aanlaten ketsen![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:29 schreef ThaFreak het volgende:
gisteren uit stam-cafe/disco gegooid.....![]()
alleen nu weet niemand weer hoe/wat waarom
't is ook geen ketsen... gweoon een zacht tikje zegt ze....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:29 schreef BoJo het volgende:
ik heb een pest hekel aan mensen die deuren tegen andere auto's aanlaten ketsen![]()
danspaleis was weer eenmalig dat we erheen gingen....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:31 schreef BazzoS het volgende:
[..]
je had toch een verbod op danspaleis? misschien daarom?
OF was je gister ergens anders?
quote:
miss had je teveel gedronkenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
danspaleis was weer eenmalig dat we erheen gingen....
dit was onze vaste disco en dat is wel kut....
der is zeker weten niet geknokt maar wat er dan wel is gebeurd ???
dus niemand van jou groepje een blauw oog-->niet geknokt. Misschien hebben ze jullie niet geraakt maar jullie hen helemaal lamgeslagenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:33 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
danspaleis was weer eenmalig dat we erheen gingen....
dit was onze vaste disco en dat is wel kut....
der is zeker weten niet geknokt maar wat er dan wel is gebeurd ???
like always, dus dat kan de reden niet zijn......quote:
neej dat hadden we nog wel geweten als er iets dergelijks gebeurd was.......quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dus niemand van jou groepje een blauw oog-->niet geknokt. Misschien hebben ze jullie niet geraakt maar jullie hen helemaal lamgeslagen
wat dan? Dan gaan we je helpenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:37 schreef Fugie het volgende:
ik moet nog de hele teringbende voor vanavond gaan regelen, maar helemaal geen zin in
ja ik werk zo snel dat ik voor 2 mensen telquote:
van de week er eens persoonlijk heen....wat beter dan eve bellenquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:42 schreef Fugie het volgende:
[..]
en dan zeggen: 'ik was die ene bezope gozer'
pick me pick me PLEASE pick mequote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:40 schreef Fugie het volgende:
[..]
gewoon, uitzoeken waar ik me avond ga spenderen en met wie.
gozah ik ga jou vertellen. Met mij is jou avond goud je weet tochquote:
daar heb ik jou niet voor nodig hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
gozah ik ga jou vertellen. Met mij is jou avond goud je weet toch
omg wat een topicquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:45 schreef ook_gek het volgende:
[..]
pick me pick me PLEASE pick me
Mn kamer ondergekotst! <--- geweldig topic en ook hoe hij dit verteld
Mn kamer ondergekotst! <-- en dan die reactie man ik ga kapot hier
zal ik jou bellen danquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:51 schreef Fugie het volgende:
[..]
indirect, indirect.
Ik ben ook te lui om de telefoon te pakken en te gaan bellen![]()
wel nee de keer er op mag je gewoon naar binnen is altijd zoquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:54 schreef Xtreem het volgende:
TF
Ff langsgaan lijkt me wel zo handig ja...
als je de uitsmijter pijpt misschien jij wel jaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:55 schreef ook_gek het volgende:
[..]
wel nee de keer er op mag je gewoon naar binnen is altijd zo![]()
verkocht aan hassanquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:05 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
what about je oude telefoon dan
Hassan met z'n nieuw jas anquote:
hij heb een nieuwe telefoon danquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:08 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Hassan met z'n nieuw jas an
net gejat bij zeeman
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
voor een stuk tape voor je auto of niet?
bwaaaaaaaaaaaaaap is de shitquote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:19 schreef BazzoS het volgende:
bier weggezet? jostie.
bier achter slot en grendelquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:18 schreef ThaFreak het volgende:
* ThaFreak bier op slot en grendel gezet heeft en de frituur aan.....
chill avondje vandaag......![]()
![]()
wat een kutleven heb jijquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:25 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
![]()
ben ik tenminste morgen een beetje weer bij positieven, eve huis beetje schoonmaken van afgelopen dagen....
maandag weer werken![]()
wat een teringjosti'squote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:20 schreef Fugie het volgende:
ik belle, gaan die kutkinderen heel de avond/nacht computeren. Ik moet echt nieuwe vrienden gaan zoeken denk ik![]()
pssssst ook_gek, ben je er nog ?
ik weet hetquote:
het is nog wel logisch, want ze doen mee met een tournament en dat begint om 9 uur vanavond en ze willen winnen (dat is ongeveer de enige reden dat ze daar zitten zeggen ze). Dus ze vroegen kom je hier bier drinken, dus ik zo ja lekker bier drinken in een hal met 200 nerds. Dan ga ik nog liever bij het riagg ranja door een rietje drinkenquote:
Groepsknuffel!!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik weet het![]()
alleen maar werken en nooit plezier![]()
moet je ook niet uit je stamcafe gegooid worden, dan vraag ej er ook wel een beetje om hequote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik weet het![]()
iets in mij zegt dat dat niet waar isquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:29 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
ik weet het![]()
whehehequote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:31 schreef Fugie het volgende:
[..]
het is nog wel logisch, want ze doen mee met een tournament en dat begint om 9 uur vanavond en ze willen winnen (dat is ongeveer de enige reden dat ze daar zitten zeggen ze). Dus ze vroegen kom je hier bier drinken, dus ik zo ja lekker bier drinken in een hal met 200 nerds. Dan ga ik nog liever bij het riagg ranja door een rietje drinken
pta praat clubjequote:
Stort je hart maar uit. Wij steunen jequote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:39 schreef Fugie het volgende:
[..]
en dat alles onder het genot van een koud biertje!
*weer de bob is vanavond*quote:
ja hier is het bier op, en aangezien ze in middelburg de avond/nachtwinkel nog moeten uitvinden zit ik GVD WATER te drinken. Het wordt een beetje kansloze avond vandaag denk ikquote:
zie sigquote:
het is hier droog en de zon schijntquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:45 schreef Xtreem het volgende:
[..]
*weer de bob is vanavond*
'ga dan fietsen!' ja, euh, met dit weer?
'laat iemand anders rijden dan!' ja, euh, ik ben de enige uit dit kut dorp.
Heb je die radio nou NOG niet verkocht????quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:45 schreef Fugie het volgende:
[..]
ja hier is het bier op, en aangezien ze in middelburg de avond/nachtwinkel nog moeten uitvinden zit ik GVD WATER te drinken. Het wordt een beetje kansloze avond vandaag denk ik![]()
Maar gelukkig kan ik met mijn pta vriendjes praten![]()
droog, maar dreigend.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:47 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
het is hier droog en de zon schijnt
en de wind is bijna gaan liggen
.O.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:47 schreef hermandeperman het volgende:
en foetsie, ik denk dat je PTA-vriendjes ook allemaal gaan stappen
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:48 schreef Xtreem het volgende:
[..]
droog, maar dreigend.
redelijk windstil eigenlijk... maar dan nog.. kan ik eerst 'n band gaan plakken
hij staat hier al zeker 'n half jaar op de velg.... plakken of een nieuwe band... Moeilijke keuze. Vandaar dat ik 'm al zo lang uitstelquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:48 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik pomp hem iedere avond voor het uitgaan op, en dan fiets ik naar huis op een half zachte band
beter dan plakken
quote:
mijn fiets was naar de klote, maar omdat ik te lui was om het te fixxen of laten fixxen heb ik de fiets van me zus overgekochtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
hij staat hier al zeker 'n half jaar op de velg.... plakken of een nieuwe band... Moeilijke keuze. Vandaar dat ik 'm al zo lang uitstel
je wilde me toch nietquote:
Iedereeeeeenquote:
lui en een krent is idd een lastige combinatiequote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:49 schreef Xtreem het volgende:
[..]
hij staat hier al zeker 'n half jaar op de velg.... plakken of een nieuwe band... Moeilijke keuze. Vandaar dat ik 'm al zo lang uitstel
studentenservicequote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:51 schreef Fugie het volgende:
ja we hebbe nooit veel bier in huis omdat niemand bier drinkt, alleen ik op zaterdag als ik thuis ben (normale situatie nooit). Dus ik moet maar de biertaxi gaan belle ofzo![]()
overgekochtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:52 schreef Fugie het volgende:
[..]
mijn fiets was naar de klote, maar omdat ik te lui was om het te fixxen of laten fixxen heb ik de fiets van me zus overgekocht
alcolalistquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:02 schreef Fugie het volgende:
[..]
ik heb ook alleen nu drang naar alcohol, dat is toch een slect teken denk ik
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |