Eerste hit in google :')quote:Mitsubishi lanceerde op de Detroit auto show de Concept-E, een voorloper van de vierde generatie Eclipse. De Concept-E en de productieversie staan immers op hetzelfde Galant-platform.
In de Concept-E wordt bekeken hoe een nieuw hybride-systeem gebruikt kan worden, dat behoorlijk veel vermogen levert. Mitsubishi streeft daarbij naar de zuinigheid van een V6-motor met de prestaties van een Ferrari. Hij maakte geen grapje. Het hybride systeem in de Concept-E geeft een optimale 50/50 gewichtsverdeling en brengt het vermogen naar de achterwielen bij hoge snelheden, of als er veel grip nodig is. De 269 pk sterke V6 drijft de voorwielen aan via een zesversnellingsbak, terwijl een 150 kW elektromotor (circa 200 pk) de achterwielen aandrijft: totaal 479 pk dus. Het systeem is volledig uitontwikkeld en de auto is op de testbaan getest.
In Amerika is de Eclipse heel succesvol: er zijn er in totaal 750.000 van verkocht. De nieuwe generatie staat op stapel. Hoeveel hij zal weg hebben van deze concept car is nog niet bekend.
Sorry niet mijn dingquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:24 schreef ook_gek het volgende:
marco_v_-_live_at_museumplein_amsterdam_(radio_538)
DJ Roog @ Dance Valley 2003 dit wel jou ding dan?quote:
vind het wel appart. Is weer eens iets andersquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:48 schreef okkie-man het volgende:
Wat een afgrijselijke bak zeg :x
Ken ik nietquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:06 schreef hermandeperman het volgende:
heb to end all wars gekeken...
goede film![]()
Bij mij is het andersomquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:23 schreef hermandeperman het volgende:
mensen ik ben trots op mezelf, ik ben niet uitgegaan vanavond![]()
ik weet wat je voelt, heb geen eigen auto meer, en mijn pa en mijn ma hebben allebei een automaat, reed gister in de auto van een maat van me, schakelbak... ik mis het ook gewoon jaquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:24 schreef BoJo het volgende:
ik heb voor het eerst sinds 2 maanden weer schakel gereden en ik moet eerlijk zeggen dat ik het gemist heb![]()
Ik ook met vlagenquote:
Heb veel ziek thuis gezeten laatste 2 jaarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hoe kom je dan aan zo'n postaantal
sorry hoorquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:35 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Heb veel ziek thuis gezeten laatste 2 jaar.
kon je de echte niet betalenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:39 schreef MewBie het volgende:
Waarom zou ik in godsnaam de originele 5 spaaks velgen onder mn Enzo zettendan valt er niks op te scheppen, nu heb ik tenminste een gepimpte Enzo waar mee op te scheppen valt ipv zo'n pauperversie
weet je hoe duur zo'n velgje isquote:
zie je wel kan je niet betalen hequote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:44 schreef MewBie het volgende:
[..]
weet je hoe duur zo'n velgje is![]()
Zelfs deze bling bling velgen die 10x beter staan waren nog goedkoper
ik weet alles dat weet je nu toch welquote:
Schakelquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:24 schreef BoJo het volgende:
ik heb voor het eerst sinds 2 maanden weer schakel gereden en ik moet eerlijk zeggen dat ik het gemist heb![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 05:51 schreef StefanP het volgende:
Voordat je ooit op een ander forum een automerk gaat bashen, waarschuwing!
http://web.ics.purdue.edu/~fsiddiqi/mrdoubtfire/page1.htm?Cat=0&Number=5389199&page=0&fpart=1&vc=1![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 10:23 schreef BoJo het volgende:
m'n account was gewoon gewist op het artc![]()
Ik heb weer een nieuwe dankzij Alfisti, ik laat nu die jeep avatar wel weg![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 05:51 schreef StefanP het volgende:
Voordat je ooit op een ander forum een automerk gaat bashen, waarschuwing!
http://web.ics.purdue.edu/~fsiddiqi/mrdoubtfire/page1.htm?Cat=0&Number=5389199&page=0&fpart=1&vc=1![]()
quote:
quote:uh, the 240 is as much of a rice bucket and brand whore car as a civic.
Groot gelijk met dit weerquote:
Gij zult branden in de Hel.quote:
k zag het net ja, tering zegquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:21 schreef hermandeperman het volgende:
http://www.damnfunnypictures.com/html/Paul-Allens-Mega-Yacht.html
wat voor werk?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:11 schreef hermandeperman het volgende:
woensdag sollicitatiegesprek, moet ik weer gaan werken![]()
![]()
2 helipads, kan ie van de ene naar de andere vliegenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
mwah, hij zal zich wel vervelen
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
2 helipads, kan ie van de ene naar de andere vliegen
bij deze gasten is dit 1 van hun bootjes, en ze hebben er nog een stuk of X huizen bijquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:35 schreef Fugie het volgende:
S.S. fuck the poor![]()
ik zou ook zon boot laten bouwen als ik het geld zou hebben, maar dan wel ook om er gewoon op te wonen enzoEn dan elke dag feestjes enzo, super lijkt me dat
motorboot...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:39 schreef BazzoS het volgende:
herm, wat voor boot hebben jullie eigenlijk?
eurosport?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:40 schreef Fugie het volgende:
ik ga k1 kijken2 uur achter elkaar kickboxxen
dr zit toch een dak op die civic ofnie?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:52 schreef ijsmeis het volgende:
Godverdomme.
Ik wilde vandaag graag naar Full-Speed. Regent, onweert en hagelt het..
Full-Speed is voor 1/3 ofzo buiten.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:00 schreef BazzoS het volgende:
[..]
dr zit toch een dak op die civic ofnie?
-edit-
of is fullspeed buiten? k dacht binnen in een hal ofzo
Ik ga er morgen heen
gozer, zoek een hobbyquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:00 schreef Fugie het volgende:
zon belg maakte gehakt van een amerikaan, kickt die gast gewoon een halve minuut buiten westen
toch alleen maar petjes, kettingen en ongespoten bodykitsquote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:52 schreef ijsmeis het volgende:
Godverdomme.
Ik wilde vandaag graag naar Full-Speed. Regent, onweert en hagelt het..
Nietusquote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:05 schreef Hugster het volgende:
[..]
toch alleen maar petjes, kettingen en ongespoten bodykits
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |