IDD.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 12:30 schreef Berkery het volgende:
Johnny Ramone?
DaisyDuke + 1quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:06 schreef DaisyDuke het volgende:
Roger Waters?
Wel Gerard, maar niet met z'n moeder. Hij staat hier op de foto met een eveneens uit het Noord Hollandse Schagen afkomstige artiest. Aan Gerard's weelderige lokken kun je zien dat de foto zeer gedateerd is. Ook mevrouw ziet er inmiddels iets anders uit....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:33 schreef ranja het volgende:
gerard joling met moeder?
Is het een verklede vent...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:34 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Wel Gerard, maar niet met z'n moeder. Hij staat hier op de foto met een eveneens uit het Noord Hollandse Schagen afkomstige artiest.
Of Jerney Kaagman.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:37 schreef bartrid het volgende:
Mariska Veres?
........ waar ze "The Queen of the Prairy-House" wordt genoemd! Maar ja, wat wil je met zo'n naam....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 13:54 schreef DaisyDuke het volgende:
![]()
De dame in kwestie treed bijna wekelijks op in "Bob's Party Saloon" in Uitgeest.....
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:05 schreef iggy_in_the_house het volgende:
dat is toch niet die van grant & forsyth he
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:06 schreef iggy_in_the_house het volgende:
country wilma dan?
Vorige week op de vrijmarkt kwam ik haar onvolprezen album "Stram en Stijf" (wat mij betreft een van de beste albumtitels allertijden) tegen. Toen moest ik meteen aan 'foute vrijdag' denken. Gisteren is het me alleen ontschoten....quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:21 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Waar heb je die opgegraven DaisyDuke? Ik ken haar van heel ver terug in mijn gedachten
Jammer, want hij lijkt wel wat op Harry Nilsson.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:29 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Dit is geen vocalist.
James Last.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 14:34 schreef iggy_in_the_house het volgende:
Hij is bekend geworden door een bekend klassiek werk te bewerken, en dit uit te brengen....wat gebruikt werd in een film.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |