Hoiquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:19 schreef clauwheee het volgende:
Hee Appelsientje!! WB!
* clauwheee Barend en van Dorp verder op bed gaat kijken
Wijze woorden. Jammer genoeg moet elk tvprogramma op elke zender steeds weer die goals in de laatste minuut uitzenden, bleegh.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:18 schreef Bos81 het volgende:
Over het voetbal hoeven we inderdaad niets meer te zeggen...
Dank je. Dat is inderdaad jammerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:32 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Wijze woorden. Jammer genoeg moet elk tvprogramma op elke zender steeds weer die goals in de laatste minuut uitzenden, bleegh.
Biertje Bos?
Staat op die paarse kastquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:34 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dank je. Dat is inderdaad jammer
Ja, een biertje lust ik wel
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:41 schreef Spideyman het volgende:
gister nog een leuke grap uitgehaald trouwens. we zitten met onze studentenvereniging in een pand met een andere vereniging. je kent het wel, altijd studentengrappen over en weer.
[[url=http://img225.echo.cx/img225/5733/dscf00284kd.th.jpg]afbeelding][/URL]
linker biertje is geen biertje maar een glaasje volgepist met urinebij hun boven neergezet en op een afstandje met camera gaan staan
het duurde een half uurtje totdat zo'n halfdronken gast dacht hé een biertje! neemt een slok, kijkt even raar, neemt een volle slok en gaat daarna volledig over z'n nek
wij lachen, konden geen foto meer maken, moesten maken dat we wegkwamen hehe
echte pilsje pakt en hoopt dat er een zatte Hool de andere gaat opdrinkenquote:
Golfer haalde zulke grappen al uit toen hij kleuter was?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
En ik maar denken dat je om te kunnen studeren enigszins een IQ of onderscheidend vermogen moset hebben.
Blijken de tegenwoordige studenten gewoon nog steeds dezelfde poep- en piesgrapjes leuk te vinden als op de kleuterschool.
Het latente kind kwam weer eens naar boven, heet dat.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:51 schreef golfer het volgende:
Blijken de tegenwoordige studenten gewoon nog steeds dezelfde poep- en piesgrapjes leuk te vinden als op de kleuterschool.
Net de wc nog bezocht.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:44 schreef brighton het volgende:beterschap ermee dan maar!
Al een emmer naast de PC gezet?
Oi... toch niet zelf gekookt hequote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Net de wc nog bezocht.
Nee, m'n vader. Het ligt niet aan hem, hij is altijd de kok hier en kookt altijd fantastisch. Het is mn verdomde maag.quote:
Let's shake hands; ik heb ook zo'n kieskeurig maag-darmkanaalquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Nee, m'n vader. Het ligt niet aan hem, hij is altijd de kok hier en kookt altijd fantastisch. Het is mn verdomde maag.
quote:Zojuist bereikt ons het bericht dat een RBC-supporter gedood is en er waarschijnlijk 2 zwaar gewond zijn geraakt op de terugweg naar Roosendaal.
de supporters zouden uit een busluik hebben gehangen en zijn tegen een viaduct geslagen. Dit is natuurlijk afgrijselijk! Hier hebben we op dit moment verder even geen andere woorden voor... We wensen iedereen van RBC maar met name familie en kennisen vreselijk veel sterkte met dit verlies en hopen intens dat de gewonden er weer bovenop komen.
quote:
Zet 'm op!quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:56 schreef -Vaduz- het volgende:En dank je wel!
* -Vaduz- gaat maar met z'n emmer naar z'n hol, welterusten.
Bluezz, ik moet morgen vroeg weg, we moeten uitspelen in Oldenzaal of all placesquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:51 schreef Bluezz het volgende:
Is er nog iets van broodjes met geitekaas hier?
Ongegist graag
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:51 schreef Bluezz het volgende:
Is er nog iets van broodjes met geitekaas hier?
Ongegist graag
Boezz ik sla je je bed in en spring bovenop je om je in dat bed te houdenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:53 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Bluezz, ik moet morgen vroeg weg, we moeten uitspelen in Oldenzaal of all places
Wil jij als sterke vrouw zijnde mij als disciplineloze student zijnde achter mn bier vandaan slaan en naar bed sturen![]()
Wou je beweren dat je zoveel weegt dat ik je dr niet eventjes aftilquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Boezz ik sla je je bed in en spring bovenop je om je in dat bed te houden
Zo goed
ff die arm opzij danquote:Op zaterdag 7 mei 2005 02:01 schreef The_BoezelaaR het volgende:
al is het hier wel wat koud, kun je nog een ietsiepietsie blijven liggen![]()
Even voor de duidelijkheid, er zijn drie gewonden gevallen, waarvan één ernstig. Op NOS-TT staat niks over een dodelijke afloop.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:47 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Godver, wint RBC es een keer, krijg je dit ge-eikel
Ehm... die slurp ik niet meerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |