Neequote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:25 schreef Max-Westerman het volgende:
Sambal bei?
Alweer?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:36 schreef JaWi het volgende:
Zo, lekker visje op. Zo terug naar het dorp om compleet naar de tering te gaan
.
sorry, vissersdorp hequote:
In die volgorde?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:48 schreef JaWi het volgende:
[..]
Voetbal, vis, vrouwen en bier. En ja, ik ben er trots op.
justme had er al een speciaal topic over geopendquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:05 schreef jpzegthallo het volgende:
Ik kan op die nieuwe KNVB site niet meer zoeken op club.. het is weg?
Ach als je moeder eenmaal dementerend is kan jij zeggen. :quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:07 schreef MrDoegewoon het volgende:
Leuk zo'n moeder.
Die loopt nu de hele dag al. "Je bent volwassen, gedraag je nu ook is zo"
Dat is voor die leeftijd toch normaalquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach als je moeder eenmaal dementerend is kan jij zeggen. :
'Je bent nu 80, gedraag je dan ook zo.'
Ze gedraagd zich nu al als 80quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach als je moeder eenmaal dementerend is kan jij zeggen. :
'Je bent nu 80, gedraag je dan ook zo.'
Bierfriet bestaat echt hequote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:28 schreef Lizz-n het volgende:
[..]
ik zou anders best een voetbalvis willen zien![]()
Neej, ze krijgt een nieuwe snoepdoos van me, ik ben zo atent geweest de oude van de week te slopenquote:
met SCH?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:48 schreef Blumchen het volgende:
![]()
Hoi..
Ik was in Scheveningen vandaag... En t was echt geweldig enzoEerst zijn we gaan skaten.. en daarna 4 uur lang gekletst en geknuffd in de zon.. en t was echt super
![]()
Hoe is het met jullie?![]()
![]()
![]()
Wie is nu weer het toekomstig slachtoffer?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:48 schreef Blumchen het volgende:
Eerst zijn we gaan skaten.. en daarna 4 uur lang gekletst en geknuffd in de zon.. en t was echt super![]()
Hoe is het met jullie?![]()
![]()
![]()
Slachtoffer..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:09 schreef golfer het volgende:
[..]
Wie is nu weer het toekomstig slachtoffer?
Trusten Tong! Ik ga er straks ook maar in denk ik, bekaf van een niet zo denderend weekje.quote:
ze had d'r knuffelbeer meequote:Op vrijdag 6 mei 2005 22:33 schreef pascalheister het volgende:
4 uur lang knuffelen dat noem ik geen vriendschap meer
Appelsientje is terugquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:07 schreef appelsientje het volgende:
En raad eens wie weer terug isgoede avond!
did you miss me ?
ps kut voetbal
Pi-air is alles behalve arm hoor.quote:
ja haal die dansdingen maar weg die zijn 3 weken verboden hierquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:07 schreef appelsientje het volgende:
En raad eens wie weer terug isgoede avond!
did you miss me ?
ps kut voetbal
Lekker bierquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Appelsientje is terug![]()
Leuke vakantie gehad, ondanks woensdag ?
* Bos81 biertje aan appelsientje geeft
quote:Volslanke betrouwbare vrijgezel van 37 jaar, wonend in Limburg, 1,88 m groot, kort haar en bruine ogen, in bezit van een BMW Z3 heeft geen zin om met de komende zomer alleen te gaan toeren en terrasjes te gaan pikken. Verder vind ik weekendjes weg ook veel leuker met zijn tweeen. Geen bijbedoelingen. Welke leuke ongebonden vrouw tot 40 jaar heeft interesse om me te vergezellen. Echter mocht het tussen ons klikken, dan sta ik een eventuele relatie niet in de weg. Maar dat is niet mijn prioriteit. Die ligt bij het gewoon lekker gezellig samen een fijne tijd hebben.
o oke ....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ja haal die dansdingen maar weg die zijn 3 weken verboden hier
Dat is mooi om te horenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:12 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Lekker bier
De vakantie was echt in 1 woord PERFECT!! geweldige week gehad... nog best lekker weer.. en 't was gewoon super gezellig.. alleen het gaat zo snel weer voorbij...
De motor is weer helemaal opgeladen... mag morgen ook meteen weer gaan werken.
Maar goed de week was goed en daar gaat het om..
en tja voetbal..... was een dikke drama... maar ik denk dat er al genoeg over verteld is... maar ik kan er nog steeds niet overuit.. en als je dan AZ de volgende dag op precies dezelfde manier zit worden uitgeschakeld... Volgende jaar beter
Nog wat gebeurt de afgelopen week ?
Tja iedereen is natuurlijk op vakantiequote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is mooi om te horen![]()
Over het voetbal hoeven we inderdaad niets meer te zeggen...
Het was wel een rustig weekje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |