Dat was te merken met koninginnedag, waarom flikkeren die boeren niet gewoon op. Ajax speelde niet die dagquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja! ook amsterdam is een dorp. maar dan wel het leukste dorp van nederland.
Ook dat nog eens, iedereen heeft een hekel aan Amsterdam, maar als er gefeest moeten worden weten ze het allemaal wel te vinden. het is toch zo leuk in jeukaanmnnaathuizen?? Blijf daar dan ook op k'dag!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:00 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat was te merken met koninginnedag, waarom flikkeren die boeren niet gewoon op. Ajax speelde niet die dag![]()
even het maandsalaris van zo'n boer opstrijken komt wel ten goede aan de mooie stad amsterdam. "in rotterdam verdient men het geld, in amsterdam wordt het uitgegeven" dat geeft wel een beetje aan hoe leuk het hier is.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:00 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat was te merken met koninginnedag, waarom flikkeren die boeren niet gewoon op. Ajax speelde niet die dag![]()
Dat klinkt echt amsterdams ja....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze zeggen meestal fowakka (?) of eigenlijk helemaal nooit iets.
zeker.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat klinkt echt amsterdams ja....
Mijn vorige woonplaats, in Friesland, was een bedevaartsoord waar heel veel spanjaarden komen. en dat met 1700 inwoners.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Toeristes zijn al jaren een bron van vermaak voor mij.
Die gaan echt niet de lokale boerenschuur in grebbelschutjeveen bekijken.
Of het Marokkaans A'dams van Lange Frans en Baas B.quote:
Enorm snelquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:04 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ze zijn ook met velen, die Amsterdammers. En bovendien nogal snel op hun tenen getrapt.
Ik hoef hier niets te beargumenteren of aan te geven welke stad wel mooi is. (Rotterdam vind ik bv mooi).quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Fijn dat je 't ook beargumenteert en aangeeft welke stad jij dan de gaafste vindt en waarom.
Cool! Hoog katholieke oude spaanse wijven.. veel geneukt??quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn vorige woonplaats, in Friesland, was een bedevaartsoord waar heel veel spanjaarden komen. en dat met 1700 inwoners.
ik zie maar een zeiksnor. en die komt notabene uit utrechtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:05 schreef pberends het volgende:
Veel zeiksnorren inderdaad die Amsterdammers. Maar goed ik zou ook onder hevige stress lijden als ik in die drukke kankerstad woonde.
hehehehehe, A'dammers zijn oppervlakkig en erg op uiterlijk vertoon en bluf gericht. Mij niet nuchter genoeg, al kan ik wel om die pikkies lachen. Ze zijn zelf boertjes als je ze in de echte steden ziet. Met die mooie coltruitjes en gouden kettinkjes eromheen gedrapeerd. Moehahahaha.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:05 schreef pberends het volgende:
Veel zeiksnorren inderdaad die Amsterdammers. Maar goed ik zou ook onder hevige stress lijden als ik in die drukke kankerstad woonde.
kankerwow kankerjij kankerbent kankerstoer!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:05 schreef pberends het volgende:
Dokkumquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn vorige woonplaats, in Friesland, was een bedevaartsoord waar heel veel spanjaarden komen. en dat met 1700 inwoners.
paspoorten 'sparen' van bejaardenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Cool! Hoog katholieke oude spaanse wijven.. veel geneukt??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |