Waarschijnlijk zie je er als een toerist of een onnozele uitquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat je er op iedere straathoek voor wordt lastiggevallen is het probleem.
Dat is dus totale overtrokken boeren bullshit. "op elke straathoek"quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:55 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat je er op iedere straathoek voor wordt lastiggevallen is het probleem.
Komt er nou een drol uit je bekquote:
je ziet ze wel, maar ze spreken je niet aan omdat ze zien dat je een toffe amsterdammer bent (in mijn geval dan he). dat zien ze meestal aan het mooie lichaam, de passende kleren en het goedgekapte haar.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie ze vrijwel nooit. behalve rond de wallen en de echt toeristische plekken. En wat is mis met hasj en wiet verder? Dat kan je overal gewoon kopen.
kan het kloppen dat ik jou al een tijdje niet heb gezien?quote:
Dat heet gewoon gezond verstand en opletten, kan je nog heel ver mee komen in het leven. Dat leren wij hier al snel. Vandaar dat men ons altijd zo adrem en scherp vindt (en dus arrogant) buiten amsterdam.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:57 schreef Intxaurraga het volgende:
Inderdaad, het centrum is smal en onoverzichtelijk, en als ik zie hoe die trams daar dwars doorheen rijden, zou het me verbazen als ze niet elke avond de lichaamsdelen van de wielen af moeten schroben.
Eens, het metrostelsel is beneden maatquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Een metrostelsel waar je U tegen kunt zeggen.
Flikker toch op zeg, Berlin, London, Paris, New York, Tokyo, dan hebben we het ergens over.
ja! ook amsterdam is een dorp. maar dan wel het leukste dorp van nederland.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:58 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Een metrostelsel waar je U tegen kunt zeggen.
Flikker toch op zeg, Berlin, London, Paris, New York, Tokyo, dan hebben we het ergens over.
Ja, en met de gouden ketting aan lachen ze je toe "lllekker die sonnn, niet mannnn?"quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
je ziet ze wel, maar ze spreken je niet aan omdat ze zien dat je een toffe amsterdammer bent (in mijn geval dan he). dat zien ze meestal aan het mooie lichaam, de passende kleren en het goedgekapte haar.
Aha! Dus het komt door de trams!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heet gewoon gezond verstand en opletten, kan je nog heel ver mee komen in het leven. Dat leren wij hier al snel. Vandaar dat men ons altijd zo adrem en scherp vindt (en dus arrogant) buiten amsterdam.
ze zeggen meestal fowakka (?) of eigenlijk helemaal nooit iets.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:59 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ja, en met de gouden ketting aan lachen ze je toe "lllekker die sonnn, niet mannnn?"
Eens in de twee jaar moet ik er toch verplicht naar toequote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:57 schreef Ripley het volgende:
Heerlijk, al die mensen die een hekel hebben aan Amsterdam.
Blijf lekker weg, des te meer ruimte heb ik om met de rest van de amsterdammers van ons mooie stadje te genieten![]()
Dat was te merken met koninginnedag, waarom flikkeren die boeren niet gewoon op. Ajax speelde niet die dagquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja! ook amsterdam is een dorp. maar dan wel het leukste dorp van nederland.
Ook dat nog eens, iedereen heeft een hekel aan Amsterdam, maar als er gefeest moeten worden weten ze het allemaal wel te vinden. het is toch zo leuk in jeukaanmnnaathuizen?? Blijf daar dan ook op k'dag!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:00 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat was te merken met koninginnedag, waarom flikkeren die boeren niet gewoon op. Ajax speelde niet die dag![]()
even het maandsalaris van zo'n boer opstrijken komt wel ten goede aan de mooie stad amsterdam. "in rotterdam verdient men het geld, in amsterdam wordt het uitgegeven" dat geeft wel een beetje aan hoe leuk het hier is.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:00 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat was te merken met koninginnedag, waarom flikkeren die boeren niet gewoon op. Ajax speelde niet die dag![]()
Dat klinkt echt amsterdams ja....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze zeggen meestal fowakka (?) of eigenlijk helemaal nooit iets.
zeker.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat klinkt echt amsterdams ja....
Mijn vorige woonplaats, in Friesland, was een bedevaartsoord waar heel veel spanjaarden komen. en dat met 1700 inwoners.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Toeristes zijn al jaren een bron van vermaak voor mij.
Die gaan echt niet de lokale boerenschuur in grebbelschutjeveen bekijken.
Of het Marokkaans A'dams van Lange Frans en Baas B.quote:
Enorm snelquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:04 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ze zijn ook met velen, die Amsterdammers. En bovendien nogal snel op hun tenen getrapt.
Ik hoef hier niets te beargumenteren of aan te geven welke stad wel mooi is. (Rotterdam vind ik bv mooi).quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Fijn dat je 't ook beargumenteert en aangeeft welke stad jij dan de gaafste vindt en waarom.
Cool! Hoog katholieke oude spaanse wijven.. veel geneukt??quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn vorige woonplaats, in Friesland, was een bedevaartsoord waar heel veel spanjaarden komen. en dat met 1700 inwoners.
ik zie maar een zeiksnor. en die komt notabene uit utrechtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:05 schreef pberends het volgende:
Veel zeiksnorren inderdaad die Amsterdammers. Maar goed ik zou ook onder hevige stress lijden als ik in die drukke kankerstad woonde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |