Dat was te merken met koninginnedag, waarom flikkeren die boeren niet gewoon op. Ajax speelde niet die dagquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:59 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ja! ook amsterdam is een dorp. maar dan wel het leukste dorp van nederland.
Ook dat nog eens, iedereen heeft een hekel aan Amsterdam, maar als er gefeest moeten worden weten ze het allemaal wel te vinden. het is toch zo leuk in jeukaanmnnaathuizen?? Blijf daar dan ook op k'dag!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:00 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat was te merken met koninginnedag, waarom flikkeren die boeren niet gewoon op. Ajax speelde niet die dag![]()
even het maandsalaris van zo'n boer opstrijken komt wel ten goede aan de mooie stad amsterdam. "in rotterdam verdient men het geld, in amsterdam wordt het uitgegeven" dat geeft wel een beetje aan hoe leuk het hier is.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:00 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Dat was te merken met koninginnedag, waarom flikkeren die boeren niet gewoon op. Ajax speelde niet die dag![]()
Dat klinkt echt amsterdams ja....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:00 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze zeggen meestal fowakka (?) of eigenlijk helemaal nooit iets.
zeker.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Dat klinkt echt amsterdams ja....
Mijn vorige woonplaats, in Friesland, was een bedevaartsoord waar heel veel spanjaarden komen. en dat met 1700 inwoners.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:03 schreef HeatWave het volgende:
Toeristes zijn al jaren een bron van vermaak voor mij.
Die gaan echt niet de lokale boerenschuur in grebbelschutjeveen bekijken.
Of het Marokkaans A'dams van Lange Frans en Baas B.quote:
Enorm snelquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:04 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Ze zijn ook met velen, die Amsterdammers. En bovendien nogal snel op hun tenen getrapt.
Ik hoef hier niets te beargumenteren of aan te geven welke stad wel mooi is. (Rotterdam vind ik bv mooi).quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:54 schreef Arcee het volgende:
[..]
Fijn dat je 't ook beargumenteert en aangeeft welke stad jij dan de gaafste vindt en waarom.
Cool! Hoog katholieke oude spaanse wijven.. veel geneukt??quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn vorige woonplaats, in Friesland, was een bedevaartsoord waar heel veel spanjaarden komen. en dat met 1700 inwoners.
ik zie maar een zeiksnor. en die komt notabene uit utrechtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:05 schreef pberends het volgende:
Veel zeiksnorren inderdaad die Amsterdammers. Maar goed ik zou ook onder hevige stress lijden als ik in die drukke kankerstad woonde.
hehehehehe, A'dammers zijn oppervlakkig en erg op uiterlijk vertoon en bluf gericht. Mij niet nuchter genoeg, al kan ik wel om die pikkies lachen. Ze zijn zelf boertjes als je ze in de echte steden ziet. Met die mooie coltruitjes en gouden kettinkjes eromheen gedrapeerd. Moehahahaha.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:05 schreef pberends het volgende:
Veel zeiksnorren inderdaad die Amsterdammers. Maar goed ik zou ook onder hevige stress lijden als ik in die drukke kankerstad woonde.
kankerwow kankerjij kankerbent kankerstoer!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:05 schreef pberends het volgende:
Dokkumquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mijn vorige woonplaats, in Friesland, was een bedevaartsoord waar heel veel spanjaarden komen. en dat met 1700 inwoners.
paspoorten 'sparen' van bejaardenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Cool! Hoog katholieke oude spaanse wijven.. veel geneukt??
niet nuchter genoeg? mensen van buiten Amsterdam flippen al als ze 1 junk zien! Ons boeit dat niet meer, we maken ons niet druk en hebben er ook geen last van.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
hehehehehe, A'dammers zijn oppervlakkig en erg op uiterlijk vertoon en bluf gericht. Mij niet nuchter genoeg, al kan ik wel om die pikkies lachen. Ze zijn zelf boertjes als je ze in de echte steden ziet. Met die mooie coltruitjes en gouden kettinkjes eromheen gedrapeerd. Moehahahaha.
dat is zeker mode in schubbekutteveen...?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
hehehehehe, A'dammers zijn oppervlakkig en erg op uiterlijk vertoon en bluf gericht. Mij niet nuchter genoeg, al kan ik wel om die pikkies lachen. Ze zijn zelf boertjes als je ze in de echte steden ziet. Met die mooie coltruitjes en gouden kettinkjes eromheen gedrapeerd. Moehahahaha.
Adrem en scherp?? Ik noem het eerder onnozel en bijdehand.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat heet gewoon gezond verstand en opletten, kan je nog heel ver mee komen in het leven. Dat leren wij hier al snel. Vandaar dat men ons altijd zo adrem en scherp vindt (en dus arrogant) buiten amsterdam.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Vlaardingen? Zoetermeer? Roosendaal?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:07 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Cool! Hoog katholieke oude spaanse wijven.. veel geneukt??
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:10 schreef gigant het volgende:
Er lopen veel hele mooie vrouwen rond die je kan versieren dat is al een goed pluspunt.
En het woord pauper is echt zo kansloos over het algemeen gebruikt door studenten die geen cent te makken hebben en thuis ook nog arm zijn, maar rijk proberen over te komen. We kijken door je heen nerd, doe maar gewoon dan ben je al nerd genoeg. Maak het toch niet erger.
Die debielen komen alleen maar de sfeer verzieken, ze komen dronken aan en gaan nog dronkender weer weg. Alsof hier alles mag dat in pleureeneindoppeveen niet mag. Om doodziek van te worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook dat nog eens, iedereen heeft een hekel aan Amsterdam, maar als er gefeest moeten worden weten ze het allemaal wel te vinden. het is toch zo leuk in jeukaanmnnaathuizen?? Blijf daar dan ook op k'dag!
Stoerrrrrrrrrrrrrrr.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet nuchter genoeg? mensen van buiten Amsterdam flippen al als ze 1 junk zien! Ons boeit dat niet meer, we maken ons niet druk en hebben er ook geen last van.
Levenservaring heet dat. Ik vraag me af hoe die mensen bijv in India of de outback van Australie zouden overleven... oooeee!!!! eng!!!!!
dat neukt wel spannender natuurlijk...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:11 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]Ik woonde er samen met mijn beeldschone vrouw
leuk, maar totaal onwaar natuurlijk. Als er iemand heeft geleerd scherp en oplettend te zijn in het de Amsterdammer. het is namelijk een stad, dus is niet het enige gevaar dat de stier van boer harms eens losbreekt op het dorps plein...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:10 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Adrem en scherp?? Ik noem het eerder onnozel en bijdehand.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:12 schreef D1 het volgende:
Nou wil ik Utrecht niet te veel afvallen, is op zich een schattig stadje met een leuke binnenstad waar je ook best fatsoenlijk kan uitgaan. Maar om nou te zeggen dat het leuker is dan Amsterdam getuigt van weinig realiteitsbezef...
OP fok, als fokker, tegen een fokker zeggen dat iemand geen leven heeft. Sterk argument.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Stoerrrrrrrrrrrrrrr.
Ik vraag me af waarom er zoveel Amsterdammers op Fok zitten. Want jullie hebben toch zeker wél een leven in dat geweldige Amsterdam?
Waar kwam jij ook alweer vandaan, Berends?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:12 schreef pberends het volgende:
[..]
Stoerrrrrrrrrrrrrrr.
Ik vraag me af waarom er zoveel Amsterdammers op Fok zitten. Want jullie hebben toch zeker wél een leven in dat geweldige Amsterdam?
Noh man, ik was die lijpe mocro flavour in de park aan het checke.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:57 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
kan het kloppen dat ik jou al een tijdje niet heb gezien?
ff voor de duidelijkheid. het woord pauper is een prima woord, alleen slaat het de plank mis in jouw context. ik zie teveel contraditie met de werkelijke betekenis van het woord. en je had vast wel iets anders kunnen bedenken dan het woord kanker...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:11 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
![]()
.
Nogmaals: ik gebruikte alleen het woord pauper omdat kanker teveel reacties zou uitlokken. Jammerlijk mislukt moet ik toegeven.
Jij bent echt zo fukkin' wereldvreemd, dat het bijna eng wordt! Zeker nog nooit buiten Noord-Holland wezen kijkenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niet nuchter genoeg? mensen van buiten Amsterdam flippen al als ze 1 junk zien! Ons boeit dat niet meer, we maken ons niet druk en hebben er ook geen last van.
Levenservaring heet dat. Ik vraag me af hoe die mensen bijv in India of de outback van Australie zouden overleven... oooeee!!!! eng!!!!!
quote:
Dat is de groep die we naar Almere hebben getransporteerd. Het zijn vooral de taxichauffeurs die nog gouden kettinkjes dragen. Die kunnen het ook makkelijk betalen met hun ritprijzen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Met die mooie coltruitjes en gouden kettinkjes eromheen gedrapeerd. Moehahahaha.
Da's voor een Amsterdammer niet nodigquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij bent echt zo fukkin' wereldvreemd, dat het bijna eng wordt! Zeker nog nooit buiten Noord-Holland wezen kijken?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:14 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Jij bent echt zo fukkin' wereldvreemd, dat het bijna eng wordt! Zeker nog nooit buiten Noord-Holland wezen kijken?
Utrecht is leuker dan Amsterdam. Definitely. En dat komt vooral door het soort mensen dat er rondloopt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:12 schreef D1 het volgende:
Nou wil ik Utrecht niet te veel afvallen, is op zich een schattig stadje met een leuke binnenstad waar je ook best fatsoenlijk kan uitgaan. Maar om nou te zeggen dat het leuker is dan Amsterdam getuigt van weinig realiteitsbezef...
ik had je even niet gezien, laten we het dan zo zeggenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:14 schreef Youssef het volgende:
[..]
Noh man, ik was die lijpe mocro flavour in de park aan het checke.
Krijg je een stempeltje dan, als je je buiten de poorten van Amsterdam begeeft en naar het weidse Edam, Hoorn of Beaverwijk afreistquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]!
Goeie, zullen we paspoort stempels uitwisselen?.
Whahahaha, oh my god, amsterdammertjes hebben altijd de bek vol van levenservaring, hahahaha. Ze kunnen niet eens beschaafd nederlands praten, zijn meestal van die dikke kleine opgeblazen sportschoolopneukertjes vol bluf en dan gaan ze het hebben over levenservaring.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:09 schreef HeatWave het volgende:
ik háát utrecht, maar dat komt omdat ik weet waar ik over praat. ooit even vreemdgegaan met amsterdam... nog steeds spijt.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Oh, ik vind Utrecht trouwens ook wel een aardige stad, ik heb geen afgunst gevoelens.
Rotterdam heb ik niet zo veel mee, maar niet echt een hekel ook.
Wij Amsterdammers zijn namelijk open-minded.
Hahaha, dat ik dit van jou ooit nog zou mogen lezen...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:15 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Utrecht is leuker dan Amsterdam. Definitely. En dat komt vooral door het soort mensen dat er rondloopt.
hij wil weten welke delen van de wereld jij hebt gezienquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:17 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Krijg je een stempeltje dan, als je je buiten de poorten van Amsterdam begeeft en naar het weidse Edam, Hoorn of Beaverwijk afreist
Nee, de ENE kroeg in hangtietendam geeft je veel inzicht over het leven!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Whahahaha, oh my god, amsterdammertjes hebben altijd de bek vol van levenservaring, hahahaha. Ze kunnen niet eens beschaafd nederlands praten, zijn meestal van die dikke kleine opgeblazen sportschoolopneukertjes vol bluf en dan gaan ze het hebben over levenservaring.
Dat blijft meestal hangen tot de straat om de hoek, dat Tante Sjaan alweer last van jicht heeft.
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrr???quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:16 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik had je even niet gezien, laten we het dan zo zeggen![]()
toevallig kwam je gister nog ter sprake, thats why, no offense.
zet jij maar eens tien willekeurige kereltjes uit jouw poepgat naast tien willekeurige kereltjes uit amsterdam. kijken wie het leukst is...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:17 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Whahahaha, oh my god, amsterdammertjes hebben altijd de bek vol van levenservaring, hahahaha. Ze kunnen niet eens beschaafd nederlands praten, zijn meestal van die dikke kleine opgeblazen sportschoolopneukertjes vol bluf en dan gaan ze het hebben over levenservaring.
Dat blijft meestal hangen tot de straat om de hoek, dat Tante Sjaan alweer last van jicht heeft.
Het is niet Amsterdam tegen de een-cafe-dorpen, maar Amsterdam tegen de rest van stedelijk Nederland.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:18 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, de ENE kroeg in hangtietendam geeft je veel inzicht over het leven!
we? Alleen Meid Cohen heeft wat te vertellen en fopt "jullie" al jaren.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:15 schreef Sanne het volgende:
[..]
Dat is de groep die we naar Almere hebben getransporteerd. Het zijn vooral de taxichauffeurs die nog gouden kettinkjes dragen. Die kunnen het ook makkelijk betalen met hun ritprijzen.
ik had het mutant gister even over je (prive), je kwam voorbij...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:18 schreef Youssef het volgende:
[..]
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrr???:'(
Stormlooptopique trouwens..
Nederland bestaat toch alleen maar uit Amsterdam en "de rest"?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:19 schreef Intxaurraga het volgende:
[..]
Het is niet Amsterdam tegen de een-cafe-dorpen, maar Amsterdam tegen de rest van stedelijk Nederland.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zet jij maar eens tien willekeurige kereltjes uit jouw poepgat naast tien willekeurige kereltjes uit amsterdam. kijken wie het leukst is...
cohen is idd een smet op het blazoen, verder is het goed toeven in het meest internationale durp van nederland.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
we? Alleen Meid Cohen heeft wat te vertellen en fopt "jullie" al jaren.![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:20 schreef Ripley het volgende:
Ja, ontzettende kutstad amsterdam. Lekker in je boerendorp blijven en ons met rust laten, heel goed plan.![]()
en jij dan, Pim?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]Kom je dan met Gordon, Froger en die relnicht?
Eens! Lijkt me een leuk partij programmaquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:21 schreef Fronsertje het volgende:
amsterdam alleen nog maar voor amsterdammers!!! lijkt me beter........
scheelt een heel topic
kom jij dan met herman finkers, henk westbroek en chiel montagne. nee, want als wij in amsterdam zeggen 'willekeurig' dan bedoelen wij 'willekeurig'.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:21 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]Kom je dan met Gordon, Froger en die relnicht?
Nietesquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nederland bestaat toch alleen maar uit Amsterdam en "de rest"?.

Als boer Harms met knecht Piet opeens Amsterdam inkomt met een grote stier dan zijn die Amsterdammers ineens niet meer zo "adrem en scherp", laat staan bijdehandquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
leuk, maar totaal onwaar natuurlijk. Als er iemand heeft geleerd scherp en oplettend te zijn in het de Amsterdammer. het is namelijk een stad, dus is niet het enige gevaar dat de stier van boer harms eens losbreekt op het dorps plein...
Niemand houdt je tegen.quote:
dat hebben wij niet nodig en geeft ook meteen aan waarom iedereen buiten amsterdam zo zielig is. het lijken wel verontwaardigde belgen soms...quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:19 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik had het mutant gister even over je (prive), je kwam voorbij...
wat is er? ik had je gewoon een tijd niet gezien. en nu weer ontopicquote:
Die heb ik daar nog nooit gezien. Die hebben ze immers allemaal weggepropt op Kanaleneiland.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:17 schreef D1 het volgende:
[..]
Hahaha, dat ik dit van jou ooit nog zou mogen lezen...
Ik kan me natuurlijk levendig voorstellen dat jij überfan van Utrecht bent met buitenproportionele hoeveelheid Fatima's en Achmeds daar...
Heb je het ook over mij gehad ?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:29 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
wat is er? ik had je gewoon een tijd niet gezien. en nu weer ontopic![]()
Ach, dat zijn de enigen die jou een blik waardig gunnen...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:30 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Die heb ik daar nog nooit gezien. Die hebben ze immers allemaal weggepropt op Kanaleneiland.
Ik kom alleen in de binnenstad, 's avonds, en dan lopen er voornamelijk hele lekkere, gezellige, spontane jonge meiden. In Amsterdam daarentegen loop je voornamelijk van die uitgeteerde kuthoeren tegen het lijf, die nog een grote bek hebben ook.
Wijquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
dat hebben wij niet nodig en geeft ook meteen aan waarom iedereen buiten amsterdam zo zielig is. het lijken wel verontwaardigde belgen soms...
Ohh mijn god. Ik ga geen lijstjes geven. Maar die 1348 kroegen in Amsterdam steken wel heel triest af bij de aantallen die we hier hebben.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:27 schreef HeatWave het volgende:
Ik vind het allemaal wel best.
Ik ga zo nog even naar het Vondelpark, vol met leuke, gezellige mensen en opgeleukt door tientallen muziekanten uit de hele wereld. Om daarna eens te bedenken in welk van de honderden restaurant met alle denkbare keukens uit de hele wereld ik ga eten, waarna ik een lekker biertje ga drinken met Zweedse toeristes in een van de 1348 kroegen die Amsterdam rijk is. Waarna ik of met een taxi, of met een bus die vaker dan 1 keer per uur gaat, waar eens naar huis ga. Om morgen weer eens te bedenken of ik wel naar de film, comedyclub of kroeg ga, of gewoon lekker op een terrasje ga zitten, mensen kijken.
maar verder veel plezier in saaierdansaaierscha!
ik praat namens mezelf en de amsterdammers. maar dat snapte je wel toch? of niet?quote:
Ik snap je hoor ik kom vaak in amsterdam heb amsterdammers in mijn familie/vriendenkring nix mis meequote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik praat namens mezelf en de amsterdammers. maar dat snapte je wel toch? of niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |