Aaah. kijk eens aan, iemand die uit eigen ervaring weet waar Bram zijn mosterd haalt.quote:Op zondag 8 mei 2005 23:07 schreef Kaalhei het volgende:
Zeg PBerends,
Als je een beetje een strakke aars hebt, dan mag je vast voor niets in de muil van een geile nicht pissen. Zeker in A'dam moet het geen probleem zijn om deze te vinden. Gele zakdoek aan de broek en op zoek naar SCH zou ik zeggen.
Als je nu ff je adresgegevens hier neerzet dan kan iedereen gewoon de hele dag gebruik maken van je wc.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 12:35 schreef Gia het volgende:
Vind het ook zo belachelijk dat je niet gewoon een lunchroom of zo binnen kunt lopen om effe te plassen. Hangt er zo'n bordje: Bij gebruik van toilet consumptie verplicht.
Belachelijk.
Nou ja, voor vrouwen is het wat minder comfortabel en genanter.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 23:58 schreef RemcoKouwenhoven het volgende:
Misschien wil topic starter zijn woning beschikbaarstellen? Dan weet hij na een paar dagen ook meteen waarom wildplassen verboden is: het stinkt en gebouwen rotter er versneld van weg. Wat mij trouwens ook opvalt is dat vrouwen aanzienlijk minder vaak midden op straat zitten te plassen. Zij zijn kennelijk wel in staat om even vooruit te denken en naar een toilet te gaan voordat ze de straat op gaan.
quote:Op donderdag 12 mei 2005 08:37 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Aaah. kijk eens aan, iemand die uit eigen ervaring weet waar Bram Jaap zijn mosterd haalt.
We leven in 2005. 50 cent is dus 50 cent. Bovendien heb je de inflatie niet meegerekend die vanzelfsprekend bij de koers uit 2002 opgeteld moet worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:15 schreef pberends het volgende:
Wildplassen mag niet, maar ze vragen er gewoon zelf om. Op het station moet je potverdikkeme 50 eurocent (1,10 gulden) betalen om ff te mogen pissen.
In Eindhoven valt het mee. In de trein van Leeuwarden naar Eindhoven ook. Plasser naar buiten pissen maar... je hoeft niks aan te raken, dus ik heb hoogstens last van de geur en het aanzien.quote:Openbare toiletten zijn zo smerig als de ziekte dus dat is ook al geen optie. De plee's in de treinen zuigen ook al dus dat valt ook al af
Mee eens. In zoverre dat het goedkoper is. De openbare toilet op het station was daarentegen nog goedkoperquote:. Ik had vandaag echt de neiging om huppelend de Kalverstraat (Ik was in Adam) over te pissen omdat je nergens normaal en gratis kan zeiken. En als je een boete krijgt van 50 euro kan je nog beter in een hoer gaan pissen voor 25 euro. Ze doen net of mensen voor hun lol gaan wildplassen.
Ik ben toch meer voor een frissere stad dan een naar pislucht geurende en vergeelde exterieur van de stad. Als ik echter zat ben, denk ik daar weer anders over. Toch blijf ik in het algemeen tegen plassen in het openbaar. Een man die zijn leuter tevoorschijnhaalt om zijn blaas te legen midden op kruispunt vind ik esthetisch gezien geen prettig aanzien, ook al is dat 5 uur `s ochtends. Daarnaast vind ik pissende mannen ini het openbaar in het algemeen geen prettig aanzicht verschaffen, dus laat het verbod nog maar even van kracht totdat we wat minder geciviliceerd zijn.quote:Stelling: wildplassen moet weer legaal worden.
Dat onderschrijft dus mijn stelling dat het gemakzucht is die tot wildplassen leidt. Volgens mij is de prijs van overlast (stank) en schade te hoog voor iets dat ontstaat door gemakzucht.quote:Op zondag 15 mei 2005 00:02 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Nou ja, voor vrouwen is het wat minder comfortabel en genanter.
Ze moeten wel goed vooruit denken.
Dank je.quote:Welkom terug trouwens.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |