Zeg PBerends,quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Een boete levert meer op dan die lullige 50 eurocent.
In een hoer pissen voor 25 euro?
Boeien, je bent toch geen wijf, denk?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:15 schreef pberends het volgende:
Openbare toiletten zijn zo smerig als de ziekte dus dat is ook al geen optie. De plee's in de treinen zuigen ook al dus dat valt ook al af.
Gewoon een peeskamertje binnenlopen, gebruik maken van de WC, betalen en weglopen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:18 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Een boete levert meer op dan die lullige 50 eurocent.
In een hoer pissen voor 25 euro?
quote:Op zondag 8 mei 2005 23:07 schreef Kaalhei het volgende:
[..]
Zeg PBerends,
Als je een beetje een strakke aars hebt, dan mag je vast voor niets in de muil van een geile nicht pissen. Zeker in A'dam moet het geen probleem zijn om deze te vinden. Gele zakdoek aan de broek en op zoek naar SCH zou ik zeggen.
Prima concept. In navolging van 'Probleemwijken' nu 'Wildplassers'.quote:Op maandag 9 mei 2005 11:29 schreef tim2308 het volgende:
SBS6
Nee, het programma heette "De Kantonrechter". En daar kwam toevallig een wildplasser in voor....quote:Op maandag 9 mei 2005 11:36 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Prima concept. In navolging van 'Probleemwijken' nu 'Wildplassers'.
Een beetje op z'n Willibrords zeg maar: 'Hey joh, waarom hejje da gedaan? Hey!'
Nee, ik bedoel een geheel nieuw programma!quote:Op maandag 9 mei 2005 12:02 schreef tim2308 het volgende:
Nee, het programma heette "De Kantonrechter". En daar kwam toevallig een wildplasser in voor....
Ze moeten er gewoon een verwijderingsbijdrage op heffen.quote:Op maandag 9 mei 2005 19:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Een band uit Friesland heeft hier nog een moi liedje over gemaakt
Met quote's als
"al dat bier in mijn lijf heeft al genoeg gekost, ik hoeftoch niet te betalen om het weer kwijt te raken?"
Zou een goede brandbrief voor Koelman (http://www.koelman.com) geweest zijn:quote:Op maandag 9 mei 2005 19:35 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ze moeten er gewoon een verwijderingsbijdrage op heffen.
In Utrecht is de gracht een open riool. Pissen daarin maakt het legaal dus : )quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:17 schreef Alexxxxx het volgende:
Maar als je gewoon lekker in de struiken of in de vaart staat te pissen is toch niets mis mee? Zouden ze van mij inderdaad mogen legaliseren
Nee hoor, je wordt helemaal niet gedwongen. Dat mogen ze wettelijk gezien nieteens. Dus als jij die toilettrol voorbij loopt zonder een muntje in d'r etensbakje te pleuren, sta je volledig in je recht. Voorwaarde is wel dat je in die kroeg (of andere uitgaansgelegenheid) wel iets genuttigd hebt. Maar dat lijkt me logisch.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 17:31 schreef Byte_Me het volgende:
wildplassen in de natuur vind ik ook wel kunnen. tegen gebouwen enzo is wat minder. Maar het meest irritante vind ik dat je tegenwoordig overal wordt gedwongen te betalen om te pissen. als ik in de kroeg sta te zuipen wil ik gratis naar de plee kunnen, maar dat wordt dus steeds minder mogelijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |