Ik vind dat het een mooie plek is waar men ff dom kan ouwehoeren. Wat mij betreft hoeft die niet gekilled te worden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:20 schreef SlimShady het volgende:
@mods
Wat vinden jullie van die "Goedemorgen"-topics?
Ik vind ze persoonlijk irritant, onnodig, verspilling van data op de servers.
bedankt dat je, al dan niet indirect, mijn punt nog even bevestigdquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:27 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik vind dat het een mooie plek is waar men ff dom kan ouwehoeren. Wat mij betreft hoeft die niet gekilled te worden.
Graag gedaan, ga je nu weer fijn buiten spelen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:31 schreef stinkie het volgende:
[..]
bedankt dat je, al dan niet indirect, mijn punt nog even bevestigd
neen, daar heb je zonlicht enzoquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:33 schreef Havoc het volgende:
[..]
Graag gedaan, ga je nu weer fijn buiten spelen?
true, maar als je er een paar openlaat om daar de kliekjes te laten (en te weten waar ze uithangen) zullen er altijd een paar zijn die het ook willen, al dan niet om te kijken hoever ze kunnen gaan.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:40 schreef Havoc het volgende:
Omdat ik vind dat je wel een plek moet hebben voor slowchat bijvoorbeeld. Compleet slowchat uitroeien lukt je nooit. Maar je kan het wel proberen te sturen dat het niet elke keer raak is.
En sja, mijn persoonlijke mening over reeksen is dat ze een plek zijn waar kliekjes bij elkaar komen. Voor mij hoeft dat niet. Maar ik beslis dat niet alleen.
Dat blijf je altijd houden, Het is nou niet zo dat Onzin een zelfregulerend forum zal worden. Je blijft het altijd houden, daarom heb je ook mods natuurlijk. Maar hoofdzaak is gewoon het terugdringen van die dingen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
true, maar als je er een paar openlaat om daar de kliekjes te laten (en te weten waar ze uithangen) zullen er altijd een paar zijn die het ook willen, al dan niet om te kijken hoever ze kunnen gaan.
En die moeten geband worden. En dat past met de nieuwe regels.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:47 schreef stinkie het volgende:
[..]
true, maar als je er een paar openlaat om daar de kliekjes te laten (en te weten waar ze uithangen) zullen er altijd een paar zijn die het ook willen, al dan niet om te kijken hoever ze kunnen gaan.
dit zou eigenlijk in heel ONZ moeten zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:27 schreef Havoc het volgende:
[..]
Ik vind dat het een mooie plek is waar men ff dom kan ouwehoeren. Wat mij betreft hoeft die niet gekilled te worden.
dus levert dat weer ellenlange FB topics op met zij wel en wij niet en als frustratie nog meer gebaggerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:51 schreef SlimShady het volgende:
[..]
En die moeten geband worden. En dat past met de nieuwe regels.
dus jij vindt dat er maar geen mensen geband moeten worden omdat er anders gezeik komt in FBquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:58 schreef stinkie het volgende:
[..]
dus levert dat weer ellenlange FB topics op met zij wel en wij niet en als frustratie nog meer gebagger
ja, maar dat heb ik nu al een paar keer gezien hier. strakkere regels, mensen wennen, teugels weer wat lossen en we zitten binnen no-time op hetzelfde niveau. Lijkt mij dan dat dat niet echt helpt. Of je brengt onz om zeep, of er veranderd niks, want ook nu zijn er toch weer een paar reeksen/SC topics die WEL openblijven, dus is het een kwestie van tijd tot er weer wat meer bijkomen en we weer hier zitten te klagen over andere nieuwe regels. Ik zeg niet dat je niks hoeft te veranderen want dan kun je net zo goed zondermods verder, maar mss is dit het moment om of die regels heel strak te gaan hanteren, of nog eens na te denken of het anders kanquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:04 schreef Havoc het volgende:
Dat zal je in het begin altijd houden Stinkie. Dat heb ik ook gezien in BB2. In het begin valt iedereen over je heen, maar na gewenning aan het nieuwe beleid kan er weer losser gemod worden. Dat is uiteindelijk de bedoeling.
But hey, nobody ever said this was gonna be easy.
Idd. Ik ben zelfs bang om een tvp te plaatsen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:49 schreef Croupouque het volgende:
het met dédain doordrenkte stickytopic komt in ieder geval niet bepaald sympathiek en vooral niet uitnodigend over.
ow, overdrijven is natuurlijk altijd de kunst hèquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:08 schreef livEliveD het volgende:
[..]
Idd. Ik ben zelfs bang om een tvp te plaatsen.![]()
Dat zei ik ook toen jij mod werdquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:18 schreef Ruis het volgende:
ow, overdrijven is natuurlijk altijd de kunst hè
nee, dat spelletje gaat niet door.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:03 schreef BrauN het volgende:
Ruis.
Die was wel erg snel dicht hè?
Hoi.
Maar dat geeft niet, het spelletje kan gewoon doorgaan.
quote:
code 31 is soms best okay!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:04 schreef BrauN het volgende:
[..]
Geef het gewoon een kans man...
Waar is dat topic trouwens gebleven?![]()
Ik kan het nergens meer vinden...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |