Daarmee suggereer je wel een beetje dat het EQ onder de wiskundigen meestal WEL hoog is, en dat valt volgens mij vies tegen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:25 schreef thabit het volgende:
Tijdens m'n wiskundestudie heb ik ook wat informaticavakken moeten volgen. Als je ziet wat voor volk daar in de collegezaal zit, dan snap je het wel. Mensen van wie zowel het IQ als het EQ laag is.
Zou de verveling de reden zijn om door te slaan, dit natuurlijk gecombineerd met de zo en dan stressvolle momenten.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:33 schreef cyber_rebel het volgende:
Ik zal alleen nooit systeem beheerder worden. Lijkt me dodelijk saai.
Dat verschilt inderdaad van persoon tot persoon, maar gemiddeld genomen liggen zowel het EQ als het IQ bij wiskunde wel wat hoger dan bij informatica.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:38 schreef Zero2Nine het volgende:
[..]
Daarmee suggereer je wel een beetje dat het EQ onder de wiskundigen meestal WEL hoog is, en dat valt volgens mij vies tegen.
doe maar niet, dan vegen ze gelijk Nederland van de kaartquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:58 schreef Perico het volgende:
Achja, ooit werd er in de media bekend dat Volkert van der Graaf waarschijnlijk Asperger syndroom heeft. Ik heb dat ook. Sindsdien ben ik moordenaar-in-spe in de ogen van velen.
En ik woon maar 15 km van Margraten waar Bush zondag op het militair kerkhof aanwezig is.
Trek je conclusies.
Waarschijnlijk, maar ik vermoed ook dat het gebrek aan vrouwelijke collega's een belangrijke rol speeltquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:39 schreef -Angel- het volgende:
Zou de verveling de reden zijn om door te slaan, dit natuurlijk gecombineerd met de zo en dan stressvolle momenten.
Dat natuurlijk ook nog. Nee, ik zie zeer veel reden om door te slaan als ICT'er vindt het dan ook niet gek dat het regelmatig gebeurd.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:10 schreef cyber_rebel het volgende:
Waarschijnlijk, maar ik vermoed ook dat het gebrek aan vrouwelijke collega's een belangrijke rol speelt![]()
Bronnen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:13 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat natuurlijk ook nog. Nee, ik zie zeer veel reden om door te slaan als ICT'er vindt het dan ook nite gek dat het regelmatig gebeurd.
Spelfouten, daar begint het mee. Het ziet er niet best voor je uit, jongen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:13 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dat natuurlijk ook nog. Nee, ik zie zeer veel reden om door te slaan als ICT'er vindt het dan ook niet gek dat het regelmatig gebeurd.
Hier nog meerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:20 schreef thabit het volgende:
[..]
Spelfouten, daar begint het mee. Het ziet er niet best voor je uit, jongen.
Dit lijkt me inderdaad een heel duidelijk teken dan TS ze nu al niet helemaal op een rijtje heeft. Levensgevaarlijk. Ik stel TBS voor.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:21 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Hier nog meer.
Waarom scheldt jij mij uit? .
Zij bellen mij wel eens als er installatie-problemen zijn met bepaalde software waar de conventionele methodes niets meer uithalen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:58 schreef kareltje_de_grote het volgende:
Maar nu is de vraag natuurlijk, licht dat aan de systeembeheerder of aan jou.
m.a.w. bel je ze zo vaak?
En dan heb ik de interpunctiefouten niet eens aangestreept.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:36 schreef skippy22 het volgende:
Nou fijn dat je dat zegt erg aparte opvating van je zeg en niet zow klein beetje ook :| Je moet zeker je kijk op de wereld is verbeteren nouja je zal nie ouders zijn dan 15 schat ik zo en ja skip is service medewerker en niet instabiel Op de stemmetjes in me hoofd na![]()
Nee, ik ben geen 15 meer. Om het te bewijzen: I T I L.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:36 schreef skippy22 het volgende:
nouja je zal nie ouders zijn dan 15 schat ik zo en ja skip is service medewerker
I T I L? Ik zal wel iets niet volgen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:24 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen 15 meer. Om het te bewijzen: I T I L.
Daar hebben ze vast ook een forum voor op het wereld wijde web.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:57 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Hmmm, in ieder geval het lijkt mij wel een leuk idee dat er ook bijvoorbeeld de mogelijkheid is om met buitenlandse bezoekers over een kwestie te discussieren. Waarom alleen beperken to Nederland en België?
hehequote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:00 schreef Anna-bella het volgende:
Hmm ik wilde in je ene topic reageren, maar dat kon niet meer.
Dus dan maar hier:
[..]
Daar hebben ze vast ook een forum voor op het wereld wijde web.
Klik hier eens bijvoorbeeld.
je komt er nu ook zelf achter dat je topic 1 en al onzin is en werkelijk NERGENS over gaatquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:37 schreef -Angel- het volgende:
Plaats maar een slotje.
Maar dat werkt met je hoofd niet.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:31 schreef k_i_m het volgende:
[..].
Ik ga gewoon terug naar mijn last known good configuration.
*pets*quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:08 schreef Aaargh! het volgende:
[..]
Maar dat werkt met je hoofd niet.
*editted* is een nieuwsgroep voor herstellende systeembeheerders![]()
Hmm, dat ben ik vast geen echte systeembeheerder aangezien wij met z'n 20-en op de afdeling zittenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:47 schreef Rapaille het volgende:
Systeembeheerders hebben vaak ook geen collega's en zitten maar alleen op zo'n kamer. Het zou goed zijn als ze die op een kamer droppen met wat anderen... kom ze eens onder de mensen![]()
Dat laatste klopt welquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:17 schreef Alicey het volgende:
[..]
Software ontwikkelaars. Ook die sporen niet altijd.
* Anna-bella lacht om je icoon en ondertitel en signature.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:37 schreef -Angel- het volgende:
Plaats maar een slotje.
Voegt Alicey onder Thabit toe aan de slachtofferlijst.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:17 schreef Alicey het volgende:
Software ontwikkelaars. Ook die sporen niet altijd.
Haha ik kom zelf ook uit die hoek hoor.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 11:09 schreef cyber_rebel het volgende:
[..]
Voegt Alicey onder Thabit toe aan de slachtofferlijst.![]()
De enige zinnige conclusie.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:37 schreef -Angel- het volgende:
Plaats maar een slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |