er worden doden herdacht. tis gewoon niet gepast en respectloos. maar van dat soort mensen had ik ook niks anders verwacht.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Modjes met een mening, het zou verboden moeten worden.
Waar zijn jullie eigenlijk zo tegen? Dat deze mensen een andere mening hebben als jullie? Of dat ze hem uitten? Of wat?
Waar maak je je dan zo druk over?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het feit dat betreffende personen blijkbaar het idee hebben dat de heer Bush heel erg onder de indruk zal raken van de potten en pannen waarmee betreffende personen geluid gaan maken. Het haalt geen ene flikker uit.
Omdat het geen indruk maakt menen sommige 'actievoerders' een stapje verder te moeten gaan.quote:
Potten en pannen ? Dat deden ze in Barcelona ook toen de Irak oorlog begon. Ik heb toen meteen de amerikaanse vlag aan het balkon bevestigd. Daarna werd ik bijna gelyncht.... zo tolerant zijn mijn linksdenkende medemensen.....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Het feit dat betreffende personen blijkbaar het idee hebben dat de heer Bush heel erg onder de indruk zal raken van de potten en pannen waarmee betreffende personen geluid gaan maken. Het haalt geen ene flikker uit.
Of hoevaak deze lieden die zo begaan zijn met het Irakese volk tegen Saddam hebben gedemonstreerd.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:56 schreef NorthernStar het volgende:
Ach de grote leider zijn voetvolk is reeds weer aanwezig zie ik.
Weet je war leuk is? Tellen hoe vaak hij het woordje "freedom" gaat gebruiken terwijl ze ondertussen gewoon een heel land militair bezet houden.
De taliban was een bevriend regime van de VS hoor. Ken je feitjes. Het ging pas mis toen ze iets te effectief de heroine-productie een halt toeriepen en harde eisen stelden mbt de pijpleiding die door Afghanistan moest lopen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:08 schreef beffelholt het volgende:
[..]
er worden doden herdacht. tis gewoon niet gepast en respectloos. maar van dat soort mensen had ik ook niks anders verwacht.
btw volgens mij heeft bush meer goeds gedaan in de periode dat hij nu in irak en afghanistan zit dan de tijd dat taliban en bath partij aan de macht waren. gezien het gezeik van sommigen hier zijn ze pro taliban/bath en sharia hiero.
quote:Bushprotest in Limburg en Amsterdam
Bush komt naar Limburg en daarom wordt Limburg geconfronteerd met extreme veiligheidsmaatregelen. Drie kilometer prikkeldraad is er om zijn hotel gelegd, niet om de wereld van hem te beschermen, maar vanwege het antiterroristische veiligheidssyndroom. Diverse vreedzame acties bij vliegveld Beek, in Maastricht en in Amsterdam, zaterdag 7 mei, zullen tegelijkertijd duidelijk maken dat het bezoek van Bush aan Nederland ongewensd is. Eerder deze maand is de route die Bush in Limburg zal afleggen, al versierd met leuzen die dit duidelijk maakten.
De lawaaiactie in Beek "krijgt een unieke plek, maar wel onder bepaalde voorwaarden." Een honderdtal actievoerders wordt toegelaten tot vlak bij de landingsbaan, waar ze mogelijk zoveel lawaai kunnen maken dat Bush het wellicht ook kan horen als hij aankomt tussen 19.30u en 20.00u. Eerder die dag is er een reeds een manifestatie in Maastricht en in Amsterdam. Om 13:00 komen demonstranten bijeen bij het consulaat van de VS op het Museumplein in Amsterdam, waar onder meer een optreden is van Def P. en DC Lama (mp3).
Luister zaterdag de hele dag live mee naar de acties op de bedreigde radiozender RADIO STOP BUSH 89.6 ! (89.6 FM A*dam + online) en bel je actieverslagen door. Je kan ook nog snel een busticket reserveren.
Juist ! En waar waren ze toen die weerzinwekkende beelden van die vergaste kurdische vrouwen en kinderen de wereld rondgingen ? Hebben ze toen geprotesteerd ? Nee dus....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:16 schreef CeeJee het volgende:
[..]
Of hoevaak deze lieden die zo begaan zijn met het Irakese volk tegen Saddam hebben gedemonstreerd.
Net zoals het een hobby is geworden van rechts verdraaiden om Amerika te verdedigen.....quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:34 schreef Gaffer het volgende:
Als ze nu gingen protesteren tegen het moordadige moslimbewind in Sudan...... maar nee hoor
altijd tegen Amerika .. dat is ondertussen een soort hobby van linksverdraaiden geworden...
Ow ja.. inderdaad. Hij werd tijdens zijn inhuldiging januari 2001 met eieren bekogeld door zijn eigen volk. 100.000 mensen demonstreerde er toen in Washington tegen de 'gestolen verkiezingen'. Het regende keihard en van een feestelijke bijeenkomst was geen sprake...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:49 schreef zoalshetis het volgende:
gelukkig is bush een president die heel wat demonstraties heeft meegemaakt en weet dat er wereldwijd kritiek op hem is. ik vrees alleen dat zo'n onfrisse de dapperheid in zijn bol krijgt en in het verboden gebied wil komen... ik vraag me af of zo iemand neergeschoten gaat worden.
De meest overgewaardeerde president sinds Kennedy.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:43 schreef PLAE@ het volgende:
Was Clinton er nog maar.
Dat klopt. Je moet Clinton en Kennedy 1 ding nageven: dat ze zich geliefd maakten bij het volk en de rest van de wereld. Die andere presidenten na Roosevelt is dat nooit gelukt naast het feit ze ook nog eens erg slecht waren. Niet dat Kennedy en Clinton goed waren, ze hadden het talent om te liegen en om de schijn dat er ook daadwerkelijk iets voor het volg gedaan werd.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:05 schreef Lithion het volgende:
[..]
De meest overgewaardeerde president sinds Kennedy..
Dat valt onder het kopje "schelden doet geen pijn" en we weten allemaal dat er genoeg zijn die van een dak afspringen omdat ze psychologisch zwak zijn. Het heeft dus wel degelijk enig nutquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kalm. Haal rustig adem. In de tussentijd moet je even je verhaaltje onderbouwen met bewijzen dat deze demonstranten ook verantwoordelijk zijn voor echte criminele activiteiten. Want, mijn vrind, ik vermoed dat je een beetje generaliseert.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:08 schreef speedfreak1 het volgende:
En wederom wordt Nederland door een zooitje tuig te schande gemaakt. Ik beschouw die gasten gewoon als landverraders, de vijfde kolonne om precies te zijn. Die kreten die ze uitkramen zouden ze bij iedere amerikaanse president uitbraken, het is ze namelijk niet om Bush te doen, maar om het zaaien van onrust. Het is hetzelfde soort tuig dat een aanslag pleegt op de woning van Aad Kosto, of slangen van Shell-benzinepompen doorsneed, of een vestiging van de Makro in de fik stak, gewoon criminelen dus. Maar als je in Nederland je criminaliteit maar overgiet met een links-anarchistisch sausje, dan wordt je geen strobreed in de weg gelegd, nog veel sterker, je krijgt bescherming van de politie, die dan plotseling alle tijd heeft.
over de taliban en de heroïne wil ik het niet eens hebben, zeker ook omdat dat geen reden kan zijn voor de twin towers. en zo wel, dan stel ik amerika in het gelijk. maar dat dus terzijde en niet benoembaar.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:18 schreef NorthernStar het volgende:
Anyhoe anderen vinden het respectloos dat iemand als Bush naar zo'n herdenking toekomt terwijl hij zelf ontieglijk veel mensen de dood in gejaagd heeft. En nog doet.
Het zou een ramp zijn. Nederland zou direct heel erg op de kaart staan als het land waar de politie niet bij machte is om de veiligheid van burgers en bezoekers te waarborgen, iets wat helaas nog waar is ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:58 schreef HarigeKerel het volgende:
Hopelijk breken ze door de politie lijnen heen en schiet de secret service ze allemaal af
in 1985 hebben ze ook hun best gedaan. bovendien neemt bush niet voor niks 100-en veiligheidsagenten mee.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:03 schreef speedfreak1 het volgende:
[..]
Het zou een ramp zijn. Nederland zou direct heel erg op de kaart staan als het land waar de politie niet bij machte is om de veiligheid van burgers en bezoekers te waarborgen, iets wat helaas nog waar is ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |