waar is PTA SC logo danquote:
Ach volgens mij was het al een tijdje geleden dat er weer eens een vliegrt wasquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
jammer dat het een vliegtuig is maar alles beter dan een sc zonder overeenkomend nummer
ik vond het een goede ontwikkelingquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach volgens mij was het al een tijdje geleden dat er weer eens een vliegrt was
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:55 schreef Sjoewe het volgende:
Bo!
Pff, nog een paar uurtjes en dan zit ik in de bus naar Friesland
Fryslan is okquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:55 schreef Sjoewe het volgende:
Bo!
Pff, nog een paar uurtjes en dan zit ik in de bus naar Friesland
Duhquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, wat voor reizen ga je leiden? Wadlopen?
Met de touringcar vanaf jaarbeurspleinquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:05 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Fryslan is ok
Met de connexion de afsluitdijk over ?
kost datquote:
ah aardig stukje karren is dat ...veel plezier als ik in friesland ben kom ik meestal helemaal ff tot rustquote:
Ze zegt van ja het klikt niet zo tussen ons. *zucht* *zucht* ja nou ja *zucht* en die gast maar door lullen van ik hou van je ik wil je terug please. Ik wil best mijn schoenen en kleding verranderen. TIEFT STRAALT ZE DE TELEFOON ER OPquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:12 schreef ook_gek het volgende:
Mensen ga naar www.radio538.nl en luister daar effe naar op de valreep. MEESTERLIJK dit. Een gast die gaat bellen met een meisje die hij kent van de TMF Teletekst chat sms![]()
Die gast klinkt niet echt slim. ze hebben 5 maanden relatie gehad volgens hem. Vraagt die radio gast van jo hoe vaak hebben jullie elkaar gezien dan? Ja 1X per maand of zo![]()
En hij moet zijn kleding verranderen van haar. En die radio gast van. JO JE BENT 22 man laat je niet vertellen wat je aan moet doen.
Echt als je dit verhaalt hoort ga je ECHT kapot
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:15 schreef MutZ het volgende:
Hoi
that's mequote:
hij klinkt als een noffelquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:12 schreef ook_gek het volgende:
Mensen ga naar www.radio538.nl en luister daar effe naar op de valreep. MEESTERLIJK dit. Een gast die gaat bellen met een meisje die hij kent van de TMF Teletekst chat sms![]()
Die gast klinkt niet echt slim. ze hebben 5 maanden relatie gehad volgens hem. Vraagt die radio gast van jo hoe vaak hebben jullie elkaar gezien dan? Ja 1X per maand of zo![]()
En hij moet zijn kleding verranderen van haar. En die radio gast van. JO JE BENT 22 man laat je niet vertellen wat je aan moet doen.
Echt als je dit verhaalt hoort ga je ECHT kapot
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze zegt van ja het klikt niet zo tussen ons. *zucht* *zucht* ja nou ja *zucht* en die gast maar door lullen van ik hou van je ik wil je terug please. Ik wil best mijn schoenen en kleding verranderen. TIEFT STRAALT ZE DE TELEFOON ER OP![]()
En die radio gast van jo wie weet moet je haar maar uit je hoofd zetten? JA nou ja anders moet ik het echt effe goed duidelijk maken. Zegt die radio gast. Nou volgens mij was dit vrij duidelijk![]()
ken hem ja, teeringquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:21 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.santoalt.com/videos/big_bass.php
Holy fukking shit
Die is meteeen doofquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:21 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.santoalt.com/videos/big_bass.php
Holy fukking shit
Meesterlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze zegt van ja het klikt niet zo tussen ons. *zucht* *zucht* ja nou ja *zucht* en die gast maar door lullen van ik hou van je ik wil je terug please. Ik wil best mijn schoenen en kleding verranderen. TIEFT STRAALT ZE DE TELEFOON ER OP![]()
En die radio gast van jo wie weet moet je haar maar uit je hoofd zetten? JA nou ja anders moet ik het echt effe goed duidelijk maken. Zegt die radio gast. Nou volgens mij was dit vrij duidelijk![]()
hier doet hij het gewoon hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:21 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ken hem ja, teering
Maare je avatar is fuckedup
Ik zie hem ook niet, maar ik zie die van mezelf ook niet terwijl anderen die nog wel zien...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:24 schreef Sjoewe het volgende:
Huh, ik zie 'm nog?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:25 schreef MutZ het volgende:
[..]
Ik zie hem ook niet, maar ik zie die van mezelf ook niet terwijl anderen die nog wel zien...
Jij bent vroegquote:
joer welkumquote:
quote:
Das behoorlijk lullig...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:28 schreef BazzoS het volgende:
Holadiejee, nieuwe raamband laten zetten, afspraak maken voor carglass om sterretje uit de ruit te laten halen. Afspraak gemaakt. Stap auto in voor rondje rijden. Barst in ruit-->sterretje iig wel weg
Nieuwe ruit+raamband
Is goed, ben toch weer singlequote:
Met dit weer??quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
ik voel plots de enorme behoefte om te gaan barbeknoeien
kun je pannenkoeken met frikadel dan ook op de BBQ bereiden?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:32 schreef Alexxxxx het volgende:
ik voel plots de enorme behoefte om te gaan barbeknoeien
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:34 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, met dit weer.
En die pannenkoeken doe ik wel in de magnetron
jaquote:
Minder zuipenquote:
je moet eens weten hoe mijn kop voeltquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:36 schreef Alexxxxx het volgende:
je hebt wel ontzettedn last van zelfmoordneigingenvandaag he?
quote:
GMTAquote:
de afspraak stond een week later.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:33 schreef Fugie het volgende:
bas, moet ook niet rondjes rijde als je ruit kapot isEerst carglass laten komen
was ook de bedoeling gister.....quote:
het is eurOquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:37 schreef BazzoS het volgende:
[..]
[..]
GMTA
Maar carglass doet het voor 68 euri, en dat is dan eigen risico. Een complete ruit kost 298,88 met inzetten![]()
Ik heb geen behoefte om jou hoofd aan te rakenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:37 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
je moet eens weten hoe mijn kop voelt
Nee, niet eens...quote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om jou hoofd aan te raken
Doe het dan ook gewoon...quote:
Maandagquote:
euri toch?quote:
ik heb:quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:41 schreef BazzoS het volgende:
[..]
euri toch?
Heb 3 nieuwe Tshirts aangeschaft
Voorkant: Wie het laatst lacht...
Achterkant: Snapt de grap niet
Voorkant: Van het kastje..
Achterkant: Naar de kroeg
Voorkant: Een goede buur..
Achterkant: Betaalt je huur
Jaja, van de Gamma
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ik heb:
Voorkant: Ja heb je
Achterkant: Nee kun je vergeten
neanderthalerquote:
Nopequote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hij had zekker alleen tijd voor zijn computer of niet
Doeiquote:
en dan ook dit erbijquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:53 schreef ook_gek het volgende:
Foto's van de kinderkamer deel 7
zeil voor de vloer tegen de muren aan. Ik denk elke keer van WTF loopt die vloer raar![]()
dat kind loopt straks elke keer tegen die muur op omdat ze denkt dat het een vloer isquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
en dan ook dit erbij[afbeelding]
godver man, ze laten die bende erop zitten tot ze 10 is ofzo
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat kind loopt straks elke keer tegen die muur op omdat ze denkt dat het een vloer is
En na 10 jaar kan je toch wel andere behang nemen![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:59 schreef ook_gek het volgende:
[..]
dat kind loopt straks elke keer tegen die muur op omdat ze denkt dat het een vloer is
En na 10 jaar kan je toch wel andere behang nemen![]()
een baal hooiquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:06 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik zal maar geen foto's posten van onze kinderkamer
Daarom juistquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:07 schreef BazzoS het volgende:
Jullie hebben nog niet eens een kind
Of slaap je daar zelf in?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:07 schreef BazzoS het volgende:
Jullie hebben nog niet eens een kind
Of slaap je daar zelf in?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:09 schreef ook_gek het volgende:
Een voederbak uit de varkensstal. Het kind jezus had het denk ik nog luxer![]()
mag ik een lullig inkoppertje maken?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:13 schreef PeuRac het volgende:
@ Bas, ik hoop wel dat er genaait word morgen jamaar morgen wordt ze toch niet zo dronken, daar zorg ik wel voor, gisteren was ook wel deels mijn (eigen)schuld,ik zat dr maar drank te geven
genaait of genaaid?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:13 schreef PeuRac het volgende:
@ Bas, ik hoop wel dat er genaait word morgen jamaar morgen wordt ze toch niet zo dronken, daar zorg ik wel voor, gisteren was ook wel deels mijn (eigen)schuld,ik zat dr maar drank te geven
@BoJo, geen idee of ik kan inloggen, ik zal zo eens kijken
en maar klagen dat ze dronken wasquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:13 schreef PeuRac het volgende:
@BoJo, geen idee of ik kan inloggen, ik zal zo eens kijken
oke ik ga hem dan wel makenquote:
Was je bang dat ze je anders helemaal niet wilde neukenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:13 schreef PeuRac het volgende:
JA maar zo lullig ben ik ook weer niet. Kan hem nog veel harder maken als het moet. Maar dat doe ik PEu niet aanquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
JA maar zo lullig ben ik ook weer niet. Kan hem nog veel harder maken als het moet. Maar dat doe ik PEu niet aan![]()
Die graf tiefus schapen neukers van een alexxx zou ik BV niet sparen.
Mag ook hopen dat hij eens flink geschept word door zijn grote hobby.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
JA maar zo lullig ben ik ook weer niet. Kan hem nog veel harder maken als het moet. Maar dat doe ik PEu niet aan![]()
Die graf tiefus schapen neukers van een alexxx zou ik BV niet sparen.
Mag ook hopen dat hij eens flink geschept word door zijn grote hobby.
eeuhquote:
Een kater is niet leuk hoor. Ik kan het wetenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:26 schreef PeuRac het volgende:
Nee, ze zei dat ze goed tegen drank kon en niet dronken zou worden, toen zei ik dat ik dat wel eens wou testenMaar toen was ze binnen 2u al helemaal van de kaart
Ik lag me dood als ze vanochtend half dood was
![]()
mensen die pimpen dat ze tegen drank kunnen kunnen er vaak voor geen hol tegen is mijn ervaringquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:26 schreef PeuRac het volgende:
Nee, ze zei dat ze goed tegen drank kon en niet dronken zou worden, toen zei ik dat ik dat wel eens wou testenMaar toen was ze binnen 2u al helemaal van de kaart
Ik lag me dood als ze vanochtend half dood was
![]()
jij zuipt niet genoeg om een drankprobleem te hebben manquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Een kater is niet leuk hoor. Ik kan het weten![]()
Al moet ik zeggen dat ik de laatste tijd me klem zuip en nergens meer last van heb de volgende dag.
Iemand wist mij te vertellen dat mensen die een drankprobleem dat wel vaker hebben![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij zuipt niet genoeg om een drankprobleem te hebben man
maar ik heb normaal gesproken ook nooit een kater, maar afgelopen zondag![]()
![]()
![]()
Ik was daarentegen ook nog nooit 2 dagen achter elkaar ZO lazerus geweest
Vrienden van me hebben me gisteravond de hele dag moeten vertellen, wat ik allemaal gedaan heb
bij iedere postquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:27 schreef BazzoS het volgende:
[..]
gewoon zo doen: d/t*
*streep door wat niet van toepassing is.
mijn broertje ook, had vannacht 5x lopen kosten, is net pas uit bedquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:31 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
heb ook die hele zondag op bed gelegen, ben er 2 keer uit geweest
Dat is mijn ervaring ook, daarom probeerde ik dat bij haarquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
mensen die pimpen dat ze tegen drank kunnen kunnen er vaak voor geen hol tegen is mijn ervaring
ik heb niet gekotstquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:32 schreef BazzoS het volgende:
[..]
mijn broertje ook, had vannacht 5x lopen kosten, is net pas uit bed![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is mijn ervaring ook, daarom probeerde ik dat bij haarZe had gewoon nog niet eens voor 20 euro gedronken
![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:32 schreef BazzoS het volgende:
[..]
mijn broertje ook, had vannacht 5x lopen kosten, is net pas uit bed![]()
en dan die dure drankjes zeker, die 5 euri per stuk kostenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat is echt een kinderhoeveelheid
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]mijn broertje is vandaag jarig, hij moest van mn Moeder uiterlijk om 11u thuis zijn (sliep bij zn vriendin), omdat anders mn Opa en Oma's voor niks komen
En hij was ook zeker niet helder meer
nou uhm dat weet ik zo net nog nietquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:29 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
jij zuipt niet genoeg om een drankprobleem te hebben man
maar ik heb normaal gesproken ook nooit een kater, maar afgelopen zondag![]()
![]()
![]()
Ik was daarentegen ook nog nooit 2 dagen achter elkaar ZO lazerus geweest
Vrienden van me hebben me gisteravond de hele dag moeten vertellen, wat ik allemaal gedaan heb
heb je zelf in de hand toch?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou uhm dat weet ik zo net nog niet![]()
Voor het slapen gaan nog effe 2 cola met stro rum 80 om lekker te slapen....
7X vodka ju en gewoon niet dronken zijn he![]()
Ik zuip echt te veel de laatste tijd. Bijna elke dag redelijk wat. En dat gaat alleen maar erger worden als ik straks weer ga werken. Elke dag word dat zuipen...
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
![]()
![]()
dat is echt een kinderhoeveelheid
stel:quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat bedoel ikHoewel ze dat wel binnen 2u voor elkaar kreeg, maar t blijft weinig.
en hij was ook om 11 u thuis?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]mijn broertje is vandaag jarig, hij moest van mn Moeder uiterlijk om 11u thuis zijn (sliep bij zn vriendin), omdat anders mn Opa en Oma's voor niks komen
En hij was ook zeker niet helder meer
Viel mee, iets van Bessen ofsoquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:35 schreef BazzoS het volgende:
[..]
en dan die dure drankjes zeker, die 5 euri per stuk kosten
quote:
Geen idee, ik zal het vanavond als ik thuis ben eens vragen, ik betwijfel hetquote:
welke drank koop je dan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja maar het is zo lekker
En 20 euro en dan dronken
ik kom nooit onder de 90 euro uit met stappen qua drank
de meeste mensen zuipen meer als ze niets te doen hebben maar bij jou is dat precies andersomquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou uhm dat weet ik zo net nog niet![]()
Voor het slapen gaan nog effe 2 cola met stro rum 80 om lekker te slapen....
7X vodka ju en gewoon niet dronken zijn he![]()
Ik zuip echt te veel de laatste tijd. Bijna elke dag redelijk wat. En dat gaat alleen maar erger worden als ik straks weer ga werken. Elke dag word dat zuipen...
gisteravond een vriendin van mij 5 bessen gegeven en ze ging helemaal op de tafels staan dansen enzo, zit volgens mij wat goeds in dat spulquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Viel mee, iets van Bessen ofsomaar ze kenden de barman, dus kregen ze dubbele hoeveelhied
![]()
als hij niet thuis slaapt zal hij zich ook lekker wat aantrekken van je oudersquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geen idee, ik zal het vanavond als ik thuis ben eens vragen, ik betwijfel het![]()
Hij zichzelf in de hand houdenquote:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:39 schreef BazzoS het volgende:
[..]
stel:
1 drankje 5 euro. 20 euro drank. 4 drankjes in 2 uur. eerste drankje uitgewerkt voordat je de laatste opdrinkt
toen ik werkloos was zat ik ook elke avond aan de drank hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
de meeste mensen zuipen meer als ze niets te doen hebben maar bij jou is dat precies andersom
en je moet gewoon aan het bier! lekker kratjes kantelen
vodka juquote:
idd ja, alle meisjes die ik ken die je bessen geeft gaan lollig doenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
gisteravond een vriendin van mij 5 bessen gegeven en ze ging helemaal op de tafels staan dansen enzo, zit volgens mij wat goeds in dat spul
Dank je, mn broertje kennende was hij ruim voor 11u thuis, moederskindjequote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:42 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
als hij niet thuis slaapt zal hij zich ook lekker wat aantrekken van je ouders
enne... gefeliciteerd btw
ik ging ook op de tafel dansen na een zooi vodka ju. En dat is best leuk ook nog want zo stonden er opeens 2 vrouwen naast mequote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:41 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
gisteravond een vriendin van mij 5 bessen gegeven en ze ging helemaal op de tafels staan dansen enzo, zit volgens mij wat goeds in dat spul
is hij zo netjes danquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, mn broertje kennende was hij ruim voor 11u thuis, moederskindje![]()
Z'n leuter. Dat heeft hij in de hand.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
hij heeft niets in de hand, laat staan zichzelf
alcoholistquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:43 schreef ook_gek het volgende:
[..]
toen ik werkloos was zat ik ook elke avond aan de drank hoor
En bier is
[..]
vodka ju
bacardi lemmon 7up
rode vodka redbull
bacardi cola
jenever cola
vieaux 7up
Dat is wel wat ik drink. Vaak blijf ik hangen op de vodka ju of de bacardi lemmon 7up![]()
ik moet niets hebben van al die rommel, geef mij maar een goed glas bierquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
idd ja, alle meisjes die ik ken die je bessen geeft gaan lollig doenEr was ook zo'n jochie bij, hij dronk ook 1 bessen, toen was hij ook niet te houden (die gek dronk alles door elkaar
)
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, mn broertje kennende was hij ruim voor 11u thuis, moederskindje![]()
hihihiquote:
je uit te lachen zekerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik ging ook op de tafel dansen na een zooi vodka ju. En dat is best leuk ook nog want zo stonden er opeens 2 vrouwen naast me
ik kom vaak kennissen tegen die dan moeten werkenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is hij zo netjes dan![]()
Ik kom vaak mijn vader tegen als ik terug kom van stappen. Zit hij aan zijn kopje thee om er na op weg te gaan naar zijn werk![]()
Hij is zo netjes ja, hij doet echt alles voor mn moederquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
is hij zo netjes dan![]()
Ik kom vaak mijn vader tegen als ik terug kom van stappen. Zit hij aan zijn kopje thee om er na op weg te gaan naar zijn werk![]()
mijn ouders boeit het niet. Mijn vader vraagt altijd van hoe was het? En niks te neuken mee genomen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hij is zo netjes ja, hij doet echt alles voor mn moeder![]()
Ik kom mn moeder dan 'altijd' tegen, mn pa slaapt altijd zo lang mogelijk, maar mn moeder is altijd erg vroeg op, zei vind t nooit zo tof, ik kom dan ook altijd veel later thuis als mn broertje![]()
(je kunt dus wel begrijpen wie altijd de lul is bij ons)
nee mee dansen. Lekker tegen me aan rijdenquote:
quote:
quote:
mijn pa zegt ook steeds dat ik wel weer eens aan de vriendin moetquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
mijn ouders boeit het niet. Mijn vader vraagt altijd van hoe was het? En niks te neuken mee genomen?
[..]
nee mee dansen. Lekker tegen me aan rijden![]()
Ben toen nog op een andere tafel gaan dansen om een meisje te vragen voor op de tafel. Maar die werd knal rood en bleef zitten. Zegt ze. Ja maar je mag niet op tafels dansen
schiet dus niet op
ja zo zit mijn pa ook van wanneer komt er nou eens een vriendin?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:55 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
mijn pa zegt ook steeds dat ik wel weer eens aan de vriendin moet
en idd, als die mokkels beginnen dat het niet mag, DAN NIET!
Maar soms loop je het verkeerde wijf tegen het lijf die gekker is dan jou. Of je dan op een podium met haar aan een paal wil gaan dansen. Maar dat vind ik net effe niet leukquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:55 schreef hermandeperman het volgende:
en idd, als die mokkels beginnen dat het niet mag, DAN NIET!
ach, het heeft zijn voor- en nadelen...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ja zo zit mijn pa ook van wanneer komt er nou eens een vriendin?
Nou pap de eerste 2 jaar nog effe niet. Het idee alleen al dat ik aan 1 kut vast moet zitten is al niet te verdragenHeel goed mijn zoon heel goed zegt hij dan
![]()
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:57 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar soms loop je het verkeerde wijf tegen het lijf die gekker is dan jou. Of je dan op een podium met haar aan een paal wil gaan dansen. Maar dat vind ik net effe niet leuk![]()
ik heb het wel een paar keer gedaan maar toen was ik ECHT dronkenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:02 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
dat gaat mij ook even wat te ver
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:10 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik heb het wel een paar keer gedaan maar toen was ik ECHT dronken![]()
Ik heb ook een keer op zo een blok staan dansen helemaal uit mijn dak aan het gaan je kent het wel. Een vriendin van mij stond naast me te dansen. En opeens stond ik een stuk lagerWas die vloer gebroken stonden we opeens in het blok IPV er op
![]()
Afgelopen woensdagquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:16 schreef hermandeperman het volgende:
mark, per wanneer begin je eigenlijk weer officieel met werken?
ga jij de data invoeren danquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Afgelopen woensdag![]()
Nee we zijn afgelopen woensdag lekker rustig aan begonnen met prijslijsten maken. We moeten ons verkoop programma nu vol stoppen met data qua artikelen en prijzen. Daar zijn we nu dus druk voor bezich. Prijzen opvragen artikelen aanmaken dat soort dingen. Werkstations instaleren en servers gereed maken. We zijn nu heel rustig aan het opstarten. En wie weet gaan we maandag rustig aan beginnen met bellen naar klanten om te vertellen dat we weer terug zijn en wat de bedoeling is. Vragen wat ze van ons verwachten dat soort dingetjes![]()
Nee dat doen mijn collega,squote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:21 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ga jij de data invoeren dan
konden nog wel eens rare productnamen bijzitten dan dunkt me
fotoquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:51 schreef MewBie het volgende:
Zojuist nieuwe velgen gehaald voor m'n RC auto
loopt 'ie op methanol of op een accu?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:51 schreef MewBie het volgende:
Zojuist nieuwe velgen gehaald voor m'n RC auto
methanol als het goed isquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
loopt 'ie op methanol of op een accu?
nee groeten naar binnen steken in de koelcelquote:
groetenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:01 schreef ook_gek het volgende:
[..]
methanol als het goed is![]()
[..]
nee groeten naar binnen steken in de koelcel![]()
Groenten bedoel ikquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
groeten![]()
wat heeft je pa voor bedrijf dan?
ah, op die fietsquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:07 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Groenten bedoel ik![]()
Mijn papa is groentenboer![]()
ik moest vanmiddag een bestelling wegbrengen in een bejaarden tehuis. Geeft dat mens geen fooi de slet. Heb toen haar rolator een stuk verder in de gang gezetquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ah, op die fiets
"maar ja, ik heb geen bananen"
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik moest vanmiddag een bestelling wegbrengen in een bejaarden tehuis. Geeft dat mens geen fooi de slet. Heb toen haar rolator een stuk verder in de gang gezet![]()
quote:Kut moet nu weg word net gebeld door mijn ouders. Ze zitten nog in het ziekenhuis. Ze wilde niet zeggen hoe het was. Dus ik zeg slecht? Ja slecht ja maar vanavond hoor ik meer. Mijn vader is daar voor controle voor zijn arm. De lul zal wel te veel gedaan hebben en is nu de lul. Ben benieuwd. MAar goed ik gaat effe naar de zaak![]()
Accuquote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:56 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
loopt 'ie op methanol of op een accu?
quote:
Voeten voor het interieur van ligboxstallenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:22 schreef hermandeperman het volgende:
vertel toch maar
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Voeten voor het interieur van ligboxstallen![]()
Inmiddels veel te veelquote:
Had hem verplaats in het lijstje maar niet verwijderdquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:53 schreef hermandeperman het volgende:
djezus, duur man
maar je moet je accu niet 2x rekenen
Hahahhahahahquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
ik moest vanmiddag een bestelling wegbrengen in een bejaarden tehuis. Geeft dat mens geen fooi de slet. Heb toen haar rolator een stuk verder in de gang gezet![]()
of deze dan maar gelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:47 schreef BoJo het volgende:
http://www.rsportscars.com/foto/05/toronadoleno66_engine.jpg
JA meen ik welquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]![]()
DAT MEEN JE NIET
![]()
![]()
[..]
dat zou flink klote zijn....
werkse
ik wou gewoon meer foto's van datquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:47 schreef BoJo het volgende:
http://www.rsportscars.com/foto/05/toronadoleno66_engine.jpg
toch nog iets positiefs dan. maar dat zuigt echt voor je paquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:50 schreef ook_gek het volgende:
[..]
JA meen ik wel![]()
En inderdaad het is slecht nieuws. De pees in zijn schouder is totaal door midden gescheurt. Gevolg is dat ze nu die pees moeten gaan uitrekken en vast nieten aan het andere stuk. Vrij lange openratie gaat dat worden. En hij mag dan minimaal 3 maanden helemaal niks doen. Dus de zaak gaat dan dicht en dat word 3 maanden lang thuis zitten en niks doen
wel minder voor hem dus. Maar ik heb dan wel 3 maanden de auto
Ag hij loopt al 2 jaar in de ziektewet en we zijn wat dat betreft perfect verzekerd.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:53 schreef BoJo het volgende:
das wel kut 3 maanden de zaak dicht gooien mark![]()
ja goed, maar je inkomsten zijn vrijwel weg, iig zijn inkomsten..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:54 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ag hij loopt al 2 jaar in de ziektewet en we zijn wat dat betreft perfect verzekerd.
je krijgt redelijk leuk bedrag van de verzekering gelukkig.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:55 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ja goed, maar je inkomsten zijn vrijwel weg, iig zijn inkomsten..
als je je goed verzekerd iddquote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:56 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je krijgt redelijk leuk bedrag van de verzekering gelukkig.
Maar goed ik ga uit eten![]()
-er op staan?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:28 schreef MewBie het volgende:
[..]
Zal vanaaf ff foto maken als ie een stukkie lager ligt
GMTAquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:32 schreef BazzoS het volgende:
[..]
-er op staan?
-baksteen op t dak?
-andere oplossing?
HERMANTJEEEEHHquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ADRIAANTJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
In friesland wel jaquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ballen staan toch per definitei op de kaart?
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:40 schreef BazzoS het volgende:
Lingo, hilarisch
Nance: Karin, voor jou het nieuwe woord beginnende met een K, geen overleg.
Karin: Kapper, K-a-p-p-e-r.
Computer: Blieb bloep blieb blieb blieb bloep.
Karin: Kippen, K-i-p-p-e-n.
Computer: Blieb blieb blieb blieb blieb blieb.
publiek: Jeuhj Yeaahh!
Nance: 2 ballen voor jou Karin.
Karin grabbelt.
Publiek: GROEEEN GROEEEEN groeen groeeeen GROEN!! ()
Karin: Nummer 5
Publiek: OEEEEHHHHH
Nance: Staat niet op de kaart.
Karin: Grabbel grabbel
Publiek: GROEEN GROEN GROEN groeen GROEN! ()
Karin: 33
Publiek: Oeehhhhhh
Nance: Staat niet op de kaart. Volgende woord.![]()
![]()
ging jij jezelf niet verzuipen?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ballen staan toch per definitei op de kaart?
Ja, maar het bad was nog niet vol, dus ik wacht nog evenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:43 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ging jij jezelf niet verzuipen?
ben jij even bezeiktquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:44 schreef BazzoS het volgende:
die computerimitatie is best grappig
maar nee, ik was ff te lui om te zappen, AB lag niet binnen handbereik en mn moeder was aant zappen en stopte daar met zappen, ze ging weg
ze moet het natuurlijk met emmertjes volscheppenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:46 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, maar het bad was nog niet vol, dus ik wacht nog even
mengkraanquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:46 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
ze moet het natuurlijk met emmertjes volscheppen
Maar das lekker. Zonet trouwen brood met boterhamworst en hagelslag gehadquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:51 schreef hermandeperman het volgende:
jij eet ook pannekoeken met frikadellen
ik hoop dat je geelectrocuteerd wordtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar das lekker. Zonet trouwen brood met boterhamworst en hagelslag gehad
En van slootwater krijg je uitslagik ga lekker van het Vitens water genieten
Erger dan dit kan je toch niet worden. Je haar wordt er vast ook niet roder van.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Maar das lekker. Zonet trouwen brood met boterhamworst en hagelslag gehad
En van slootwater krijg je uitslagik ga lekker van het Vitens Vieze water genieten
ik probeerde al de hele tijd ergens anders te gaan zitten maar lukte nietquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
And again, you lose.. Je doet IETS niet goed, maar ik kan er zo 123 m'n vinger niet op leggen..
ff een spacertje ertussen uit gehaald met de lange veren:quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:32 schreef BazzoS het volgende:
[..]
-er op staan?
-baksteen op t dak?
-andere oplossing?
Zo dat hoeren ding is ook weer dichtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |