waar is PTA SC logo danquote:
Ach volgens mij was het al een tijdje geleden dat er weer eens een vliegrt wasquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:45 schreef hermandeperman het volgende:
jammer dat het een vliegtuig is maar alles beter dan een sc zonder overeenkomend nummer
ik vond het een goede ontwikkelingquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:46 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ach volgens mij was het al een tijdje geleden dat er weer eens een vliegrt was
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:55 schreef Sjoewe het volgende:
Bo!
Pff, nog een paar uurtjes en dan zit ik in de bus naar Friesland
Fryslan is okquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:55 schreef Sjoewe het volgende:
Bo!
Pff, nog een paar uurtjes en dan zit ik in de bus naar Friesland
Duhquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:03 schreef Alexxxxx het volgende:
oh, wat voor reizen ga je leiden? Wadlopen?
Met de touringcar vanaf jaarbeurspleinquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:05 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Fryslan is ok
Met de connexion de afsluitdijk over ?
kost datquote:
ah aardig stukje karren is dat ...veel plezier als ik in friesland ben kom ik meestal helemaal ff tot rustquote:
Ze zegt van ja het klikt niet zo tussen ons. *zucht* *zucht* ja nou ja *zucht* en die gast maar door lullen van ik hou van je ik wil je terug please. Ik wil best mijn schoenen en kleding verranderen. TIEFT STRAALT ZE DE TELEFOON ER OPquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:12 schreef ook_gek het volgende:
Mensen ga naar www.radio538.nl en luister daar effe naar op de valreep. MEESTERLIJK dit. Een gast die gaat bellen met een meisje die hij kent van de TMF Teletekst chat sms![]()
Die gast klinkt niet echt slim. ze hebben 5 maanden relatie gehad volgens hem. Vraagt die radio gast van jo hoe vaak hebben jullie elkaar gezien dan? Ja 1X per maand of zo![]()
En hij moet zijn kleding verranderen van haar. En die radio gast van. JO JE BENT 22 man laat je niet vertellen wat je aan moet doen.
Echt als je dit verhaalt hoort ga je ECHT kapot
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:15 schreef MutZ het volgende:
Hoi
that's mequote:
hij klinkt als een noffelquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:12 schreef ook_gek het volgende:
Mensen ga naar www.radio538.nl en luister daar effe naar op de valreep. MEESTERLIJK dit. Een gast die gaat bellen met een meisje die hij kent van de TMF Teletekst chat sms![]()
Die gast klinkt niet echt slim. ze hebben 5 maanden relatie gehad volgens hem. Vraagt die radio gast van jo hoe vaak hebben jullie elkaar gezien dan? Ja 1X per maand of zo![]()
En hij moet zijn kleding verranderen van haar. En die radio gast van. JO JE BENT 22 man laat je niet vertellen wat je aan moet doen.
Echt als je dit verhaalt hoort ga je ECHT kapot
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze zegt van ja het klikt niet zo tussen ons. *zucht* *zucht* ja nou ja *zucht* en die gast maar door lullen van ik hou van je ik wil je terug please. Ik wil best mijn schoenen en kleding verranderen. TIEFT STRAALT ZE DE TELEFOON ER OP![]()
En die radio gast van jo wie weet moet je haar maar uit je hoofd zetten? JA nou ja anders moet ik het echt effe goed duidelijk maken. Zegt die radio gast. Nou volgens mij was dit vrij duidelijk![]()
ken hem ja, teeringquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:21 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.santoalt.com/videos/big_bass.php
Holy fukking shit
Die is meteeen doofquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:21 schreef Sjoewe het volgende:
http://www.santoalt.com/videos/big_bass.php
Holy fukking shit
Meesterlijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ze zegt van ja het klikt niet zo tussen ons. *zucht* *zucht* ja nou ja *zucht* en die gast maar door lullen van ik hou van je ik wil je terug please. Ik wil best mijn schoenen en kleding verranderen. TIEFT STRAALT ZE DE TELEFOON ER OP![]()
En die radio gast van jo wie weet moet je haar maar uit je hoofd zetten? JA nou ja anders moet ik het echt effe goed duidelijk maken. Zegt die radio gast. Nou volgens mij was dit vrij duidelijk![]()
hier doet hij het gewoon hoorquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:21 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ken hem ja, teering
Maare je avatar is fuckedup
Ik zie hem ook niet, maar ik zie die van mezelf ook niet terwijl anderen die nog wel zien...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:24 schreef Sjoewe het volgende:
Huh, ik zie 'm nog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |