Ik dacht even serieus dat jij dat was.quote:Op zondag 13 november 2005 01:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
@Jag:
dat is die gast die daar werkt
die indruk kreeg ik jaquote:Op zondag 13 november 2005 01:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Ik dacht even serieus dat jij dat was.![]()
Dat is bij benadering. Je weet dat nooit zeker.quote:Op zaterdag 5 november 2005 16:59 schreef D.Rose het volgende:
300,16 pk op de achterwielen (da's 375 pk op de motor) en 409.45 torque
ik meld allebei omdat veel mensen het verschil niet weten, en ze in autobladen eigenlijk altijd het laatste gebruikenquote:Op zondag 13 november 2005 12:08 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Dat is bij benadering. Je weet dat nooit zeker.
Waarom niet gewoon zeggen dat je 300rwhp hebt? Dat is een veel eerlijker getal, en de meeste liefhebbers hebben liever dat getal dan een veel hoger aantal.
rwhp's = alles
crank hp's = mickey mouse pk's.
Het blijft onbetrouwbaar. Misschien heb jij wel 500pk aan de krukas, maar krijg je er 'maar' 300 aan de weg. Wie zal het zeggen, het blijft gokwerk waar niemand wat aan heeft.quote:Op zondag 13 november 2005 12:13 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik meld allebei omdat veel mensen het verschil niet weten, en ze in autobladen eigenlijk altijd het laatste gebruiken
klopt, ik ben ook slecht uitgegaan van wat die kerele bij dat bedrijf verteldequote:Op zondag 13 november 2005 13:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Het blijft onbetrouwbaar. Misschien heb jij wel 500pk aan de krukas, maar krijg je er 'maar' 300 aan de weg. Wie zal het zeggen, het blijft gokwerk waar niemand wat aan heeft.
Dank je, ben er zelf ook niet ontevreden meequote:Oh, ik had nog niet gezegd dat ik 300pk een erg net getal vind! Mooi hoor, ik hoop dat mijn auto volgend jaar ook rond die getallen gaat uitpoepen.
Volgens mij liggen de verlies percentages (afhankelijk van type aandrijving) tussen redelijk beperkte waarden. Als dit niet zo is, verlies je ergens vermogen, wat eigenlijk nergens anders naar toe kan gaan dan de wielen.quote:Op zondag 13 november 2005 13:46 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Het blijft onbetrouwbaar. Misschien heb jij wel 500pk aan de krukas, maar krijg je er 'maar' 300 aan de weg. Wie zal het zeggen, het blijft gokwerk waar niemand wat aan heeft.
Oh, ik had nog niet gezegd dat ik 300pk een erg net getal vind! Mooi hoor, ik hoop dat mijn auto volgend jaar ook rond die getallen gaat uitpoepen.
Zoals ik al aangaf, de mensen van de Dyno hadden het over 20% verlies.quote:Op maandag 14 november 2005 07:01 schreef FunnyName het volgende:
Dus het is inderdaad niet exact, maar honderden PK's kan het nooit schelen volgens mij.
Volgens een E46 forum rond de 270/280quote:Op maandag 14 november 2005 08:47 schreef yup het volgende:
300 pktjes aan de wielen.
Wat doet een E46 M3 bijv.Volgens mij minder toch
zal dadelijk thuis ff kijkenquote:Op maandag 14 november 2005 11:48 schreef yup het volgende:
Heb je geen betere foto van de achterkant bij de weg ?
quote:Op maandag 14 november 2005 10:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Volgens een E46 forum rond de 270/280
Amerikaanse PK's met Duitse PK's vergelijkenquote:Op maandag 14 november 2005 08:47 schreef yup het volgende:
300 pktjes aan de wielen.
Wat doet een E46 M3 bijv.Volgens mij minder toch
Iig wel indrukwekkend
als ze op dezelfde dyno staan is een pk een pk hoorquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:10 schreef pAin het volgende:
[..]
Amerikaanse PK's met Duitse PK's vergelijken.
alleen jammer dat je koppel en vermogen door elkaar haaltquote:Op vrijdag 18 november 2005 17:05 schreef Hugster het volgende:
Mooi vermogens kromme btw
Bij 2k rpm al vol vermogen
Cijfermatig gezien wel ja. Maar de kromme zegt toch zoveel meer??quote:Op vrijdag 18 november 2005 17:58 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als ze op dezelfde dyno staan is een pk een pk hoor
Het gaat allemaal om 1 ding:quote:Op zaterdag 19 november 2005 18:58 schreef pAin het volgende:
[..]
Cijfermatig gezien wel ja. Maar de kromme zegt toch zoveel meer??
En ik dacht hier nu dus nieuwe foto's of iets dergelijks terug te vinden.quote:Op zondag 8 januari 2006 13:03 schreef D.Rose het volgende:
He, dit topic staat ineens boven in mijn AT
ik heb wel een mooie tekening, is dat ook goed?quote:Op zondag 8 januari 2006 15:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
En ik dacht hier nu dus nieuwe foto's of iets dergelijks terug te vinden.![]()
Prima, voor nu.quote:Op zondag 8 januari 2006 15:36 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik heb wel een mooie tekening, is dat ook goed?
quote:Op zondag 8 januari 2006 15:46 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Prima, voor nu.
Laat maar zien dat mooie apparaat .
Hij is wel zwart, alleen schijnt er licht opquote:Op zondag 8 januari 2006 16:04 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Mooi ding.![]()
Jammer dat die niet zwart is, dat is pas stoer.![]()
De tekening lijkt grijs, in het echt is die bak wel stoer .quote:Op zondag 8 januari 2006 16:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij is wel zwart, alleen schijnt er licht op
van deze foto
[afbeelding]
ik vind de tekening ook stoerquote:Op zondag 8 januari 2006 16:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De tekening lijkt grijs, in het echt is die bak wel stoer .![]()
bij utrecht naast de a12?quote:Op zondag 8 januari 2006 16:06 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Hij is wel zwart, alleen schijnt er licht op
van deze foto
[afbeelding]
idd vette bakquote:Op zondag 8 januari 2006 16:15 schreef CittaR het volgende:
egt een hele vette kar
wanneer komen die filmpjes nouquote:
En nog alleen foto's van de auto.quote:Op zondag 8 januari 2006 20:52 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Deejjjjjjjjj
Camera eindelijk terug?![]()
dan mogen die foto's nu wel komen!quote:Op woensdag 11 januari 2006 09:37 schreef Tjabbo het volgende:
Beetje slowchat verwijderd in afwachting van piccaz
Kroymans Hilversum?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:16 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Het is niet echt mooi weer voor foto's
vooruit, eentje dan
[afbeelding]
das net te verquote:
Dat zijn wellicht de auto's die zo'n 2 weken geleden richting Frankrijk zijn gegaan naar een circuit zodat de pers 'm uit kon proberen. (o.a. deze week in Autoweek te lezen)quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:19 schreef Hugster het volgende:
Ik reed er gisteren langs en toen stond er een hele lange dubbele combinatie vrachtauto bomvol met C6'en Z06'en. Best apart om er zoveel bij elkaar te zien
Okayquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dat zijn wellicht de auto's die zo'n 2 weken geleden richting Frankrijk zijn gegaan naar een circuit zodat de pers 'm uit kon proberen. (o.a. deze week in Autoweek te lezen)
We waren daar uitgenodigd voor de introductie vsn de nieuwe Z06quote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:31 schreef Hugster het volgende:
[..]
Okay
Wat deed/doet die van jou daar eigenlijk?
dat sla je nooit afquote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
We waren daar uitgenodigd voor de introductie vsn de nieuwe Z06
Mooie auto's en gratis drank en hapjes
helaas mag je dan niet drinken hequote:Op vrijdag 17 februari 2006 17:38 schreef D.Rose het volgende:
[..]
We waren daar uitgenodigd voor de introductie vsn de nieuwe Z06
Mooie auto's en gratis drank en hapjes
gisteren nog geredenquote:
gewoon doorpostenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 23:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
gisteren nog gereden
maareh, niet het topic volmaken nu, anders heb ik straks geen plaats meer om foto's te plaatsen als het weer mooi weer is
neequote:Op zaterdag 18 maart 2006 12:47 schreef yup het volgende:
Corvette ZR1 op marktplaats
Corvette ZR1 met handbak HUBBA HUBBA![]()
Niets voor D.rose ?
hantbak is coolquote:Op zaterdag 18 maart 2006 13:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee
Deze staat al jaren te koop, en dat is niet voor niets.
Verder is ie te oud en te rood
btw, een ZR-1 is altijd een handbak
en nu weer on-topic
En serieus ingaan op riceboy is heel erg vorig jaarquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:32 schreef jochem8 het volgende:
Cursussen Nederlands zijn ook voor mietjes.
eindelijkquote:Op vrijdag 9 juni 2006 13:58 schreef D.Rose het volgende:
als er dan toch gepost wordt dan graag on-topic
filmpje van de dyno
http://www.megaupload.com/?d=DZBQ0VKF
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |