Dan ben ik toch op de goede plaats, ik klaag over het taalgebruik van deze personen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:36 schreef Lexie het volgende:
TIS GODVERDOMME DE KLAAGBAAK ACHTERLIJKE KLOOTVIOOL!
ook goedmorgenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:36 schreef Lexie het volgende:
Mijn frustratie uitten, daar is de klaagbak toch voor bedoeld? Of niet soms?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:57 schreef FredvZ het volgende:
@TS:
Wat wil je eigenlijk met dit topic gaan bereiken?
TIS GODVERDOMME DE KLAAGBAAK ACHTERLIJKE KLOOTVIOOL!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:06 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Mijn frustratie uitten, daar is de klaagbak toch voor bedoeld? Of niet soms?
Ja, en wat wil je nu zeggen? Bovendien je Caps Lock zit vast, ik zou er een keer op tikken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:12 schreef Lexie het volgende:
Wat wil je nou eigenlijk ?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:10 schreef -Angel- het volgende:
de onderstaande persoon
...
bovenstaande personen.
Mooie zin; όf je zet een komma achter "Bovendien" wat eigenlijk ook al niet gepast is, όf je zet "Bovendien zit je Caps Lock vast" neer, wat eigenlijk het meest gepast is.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:13 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Ja, en wat wil je nu zeggen? Bovendien je Caps Lock zit vast, ik zou er een keer op tikken.
Is er een prijs te winnen ofzo?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:20 schreef boyv het volgende:
Mooie zin; όf je zet een komma achter "Bovendien" wat eigenlijk ook al niet gepast is, όf je zet "Bovendien zit je Caps Lock vast" neer, wat eigenlijk het meest gepast is.
Natuurlijk cosmick, wat wil je weten over G-Unit/Shady Records/Aftermath, 50 Cent en Vanilla Ice?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:24 schreef cosmick het volgende:!
Heb je je nu al eens in echte hiphop verdiept ?
Leg jij het maar even uit. Alvast bijvoorbaat dank.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:34 schreef Anna-bella het volgende:
Taalgebruik. Weet je zelf wel wat dat is?.
Zou ik ook doen met al die personen die zonder gegronde redenen beginnen te schelden (zie boven, behalve TS).quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:36 schreef ReadMe het volgende:
Af en toe vraag ik me echt af wat ik nog op FOK! doe...
Nou, het is bijvoorbeeld "Bij voorbaat".quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:36 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Leg jij het maar even uit. Alvast bijvoorbaat dank.
Heb je nog iets anders te melden dan een beetje gezeur over taalfouten? Ik bedoel iets interessants, dan een beetje kleinzielig zitten zeveren om een een foutje.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:40 schreef Anna-bella het volgende:
Nou, het is bijvoorbeeld "Bij voorbaat".
En het is "Waarom scheld jij mij uit?".
een een foutje?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:43 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Heb je nog iets anders te melden dan een beetje gezeur over taalfouten? Ik bedoel iets interessants, dan een beetje kleinzielig zitten zeveren om een een foutje.
Waarom moet je dan posten in dit topic?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:44 schreef Anna-bella het volgende:
En of ik nog iets anders te melden heb? Ja hoor, maar zoiets gaat jou niet zoveel aan.
Wanneer kom jij met iets interresants danquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:43 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Heb je nog iets anders te melden dan een beetje gezeur over taalfouten? Ik bedoel iets interessants, dan een beetje kleinzielig zitten zeveren om een een foutje.
Ik moet niks. Maar ik postte hier omdat ik vond dat je wat grammatica fouten maakte.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:44 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Waarom moet je dan posten in dit topic?
Ja, maar "waarom scheldt jij mij uit?" is geen Nederlands.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:02 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Dit topic gat over "Waarom scheldt jij mij uit?" en niet over taalfouten.
Het woord "en" hoort ook niet het eerste woord van een zin te zijn.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:04 schreef Anna-bella het volgende:
[..]
Ja, maar "waarom scheldt jij mij uit?" is geen Nederlands.
En nu weet je ook meteen waarom mensen je uitschelden!
Opgelost, slotje.
KLB -> CU2quote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hey respek voor iedereen! Je mag niet haten!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |