Meer meer!quote:Op maandag 9 mei 2005 21:23 schreef PeRi het volgende:
[..]
Is dat wat ik net schreef niet genoeg ofzo![]()
Morgen als ik weer helemaal bij zinnen ben. Het enige wat er nu de hele tijd uit mn mond komt is; "ik ben zo gelukkig, ik ben zo zacht en dat zonder bodylotion. Pinda, rozen, noten, wow. Ik ben zo gelukkig!"quote:
*noteert.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:32 schreef PeRi het volgende:
Oeh en Angels on Delight is ook een snoepwinkel. Een hele fruitige snoepwinkel. Sterker dan Miranda nog. Bosbessen
Ik ben ook meer van de zoete.Ttijdens die meet ga ik halen: Miranda, Snowcake, en weer een stuk Coco.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:10 schreef PeRi het volgende:
Die stukjes in de Extra Virgin Olive zijn irritant. Je zeep breekt ervan af. En t geeft af aan andere zepen. Ik had Honey naast die gelegd, en de volgende dag zaten er bruine stukjes in mn Honey. Alsof het aan t rotten was ofzo. Het zat er echt in, niet alleen aan de bovenkant.![]()
PeRi had het vandaag met die glittertjes en Sanne ook.quote:Op maandag 9 mei 2005 22:56 schreef jessie het volgende:
Peri zei je nou dat therapie citrusachtig was? Hmmm hopelijk vind ik hem dan lekker. Ben niet zo citrioenerig. Nou ja als die me huid maar lekker glad maakt
Morgaine waarom wil jij die therapie ruilen?
Lol Autica dat had jij toch bij die ehhhhhh, weet t niet meer hoor, jullie lullen wel erg veel over die zeepies
En ik ga nog meedoen ook
nou hij was mij dus echt te citrus-achtig, kon hem met de beste wil van de wereld niet lekker vinden. Hij liet ook een erg vettige. olie achtige 'film' na op mn huid die ik niet zo kon waarderen.quote:[Morgaine waarom wil jij die therapie ruilen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |