Idd TE erg, kan je nog beter een SM kopen of niet luitjesquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:48 schreef Patrick281 het volgende:
Curiosa motoren op Marktplaats.
GSX600F is sowiezo altijd lelijkmaar zo.
![]()
[afbeelding]
En wat te denken van een "speciale" GSX-R1100 in streetfighter uitvoering.![]()
Vraagprijs 4.500 euro!
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ziek gewoon.![]()
Wah voor Gixxer?quote:
Dat sleutelen aan die CR is wel zo'n beetje overquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:53 schreef RB het volgende:
Suz erbij nemen![]()
Jaartje sturen en aan de CR sleutelen
Dan wordt de keus wel heel erg moeilijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:54 schreef Makster het volgende:
[..]
Idd TE erg, kan je nog beter een SM kopen of niet luitjes![]()
Trein nemen en op de vx terugquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:57 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Dat sleutelen aan die CR is wel zo'n beetje overmaar voor langere afstanden tokkelen is die VX wel een uitkomst.
![]()
Jammer dat Den Helder niet naast de deur is, maar ga erover denken.![]()
![]()
![]()
Verstand komt de jaren zegtie danquote:Op vrijdag 6 mei 2005 23:59 schreef RB het volgende:
[..]
Dan wordt de keus wel heel erg moeilijk![]()
Ga ik toch voor de gixxer,dan maar overspuiten![]()
heb niet gezegd dat ik verstandig wasquote:
Ik zeg...quote:
Dat blijkt inderdaadquote:
Maar ben het welquote:
Telefonica?quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:02 schreef Makster het volgende:
[..]
Ik zeg...
Goeie shit![]()
Telefonica toevallig?![]()
Das die blauwe met geel enzo. Zeg maar de speciale race uitvoering van Telefonica. Replica noemen ze het ook wel. Anyway, die is wel geilquote:
Zoietsquote:
Jah maar dan geen hondaquote:
Die komt zeker. Goed voor mijn ego.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:07 schreef Makster het volgende:
[..]
Das die blauwe met geel enzo. Zeg maar de speciale race uitvoering van Telefonica. Replica noemen ze het ook wel. Anyway, die is wel geil
Als je hem hebt kom dan maar snel met een fototje!!![]()
Dat zeg ikquote:
Risico dat het niets is mij te groot om met de trein te gaan.quote:
quote:
Ja kan ookquote:
quote:
Hoe ouder hoe gekker zegt men ook.quote:
Verdachte avatarquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:16 schreef Patrick281 het volgende:![]()
Dag jij met je verdachte avatar. ..
Goed onthouden..........Winnie de Pooh.
quote:
quote:
quote:
Ben jij nog lang doorgegaan gisteravond ?quote:
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:00 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ben jij nog lang doorgegaan gisteravond ?
Zie je nou wel !quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:02 schreef RB het volgende:
[..]
Wat heet lang, denk dat het een uur of 3 was toen mijn hoofd het kussen vond
![]()
quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:07 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Zie je nou wel !
Hoe ouder , hoe gekker
Latersquote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:12 schreef ondeugend het volgende:
De mijne heeft behoefte aan slaap.
Te veel in de auto gezeten vandaag, maar blij dat ik even weer geweest ben.
![]()
juist welquote:Op zaterdag 7 mei 2005 08:13 schreef Youssef het volgende:
Idd best wel poepweer, maar ik denk dat ik er tegen kan. Lekker waterdichte kleding en mijn motor gebruik ik toch voor woon-werkOeh, gewaagde uitspraak, daar is een sport niet voor
![]()
met een oude natte handdoek veeg je al die lijken er zo afquote:Mijn pak kan ook wel een wasbeurt gebruiken, hoe doe jij dat eigenlijk OPM?Vliegjes van afgelopen zondag zitten er nog op, vandaag doet de regen het werk.
Morgen megamietjuuhhh
![]()
![]()
Reageer op: Fok Motorclub [SC deel 221] Motorrijden roelt gewoonquote:Op zaterdag 7 mei 2005 08:42 schreef hicham het volgende:
Waarom ben jij zo vroeg op OPM?
Ik zou eigenlijk nog pitten maar mijn brommer had kuren tijden m'n krantenwijkBen dus uiteindelijk een flink uur later thuis gekomen mbv brommerwisselen met Youssef
Thuis kwam ik erachter dat er precies hetzelfde was gebeurd als de vorige keer dat ie het niet deed: draadje los. Voortaan bij een losse kabel meteen maar alle andere kabeltjes checken want dit had makkelijk voorkomen kunnen worden
extra aandacht na een ritje in de regenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 08:41 schreef Youssef het volgende:
Ik heb behalve de ketting helemaal nix gedaan aan de motor sinds ik hem kocht.
Met Phatzak was het leuker hierquote:Op zaterdag 7 mei 2005 08:43 schreef Youssef het volgende:
[..]
Reageer op: Fok Motorclub [SC deel 221] Motorrijden roelt gewoon![]()
![]()
8 uur opstaan uitslapenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 08:46 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
ik ben altijd vroeg op8.00 uur opstaan is voor mij uitslapen
maar vandaag gelukkig niet zonder reden; auto krijgt een grote beurt en over pimpen gesproken...ik ga tegelijkertijd (voorzover dat kan) mijn amp & cap inbouwen
(gastank gaat een kast omheen en daarop en naast amp & cap, en uiteraard alles bekleden)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |