Als ik me niet vergis was dat 17 juli toch?quote:Op maandag 9 mei 2005 08:58 schreef DarkElf het volgende:
[afbeelding]
zoiets heb ik idd ook verleden jaar ergens gezien in nederland.
erg indrukwekkend
Ik woon dus in midden limburgquote:Op maandag 9 mei 2005 08:42 schreef leviathanfd het volgende:
[..]
Kijk mijn foto! Dat is Maastricht! Was dus wel te zien!
Yupquote:Op maandag 9 mei 2005 00:19 schreef drelletje het volgende:
[..]
Sassie --- Saskia (wageningen)? Van het WW forum ofniet?
Thnx voor de uitleg.
Doe jij ook Bodem Water en Atmosfeer? Als het oged is doe ik dat volgens jaar namelijkKom ik ook daar in de flats. Iig beter uitzicht voor het weer dan waar ik nu zit tussen de bomen
Laten we hopen dat we mooie foto's kunnen maken. Zou wel mooi zijn als er een slurfje tevoorschijn komt...quote:Op vrijdag 3 juni 2005 12:05 schreef leviathanfd het volgende:
Ik heb net weerwoord gevolgd en de voorspelling van estofex gezien. En er zijn vandaag mogelijkheden! Er nadert een MCS vanuit het kanaal/ Frankrijk.
Grote hagelstenen, windstoten van 80-120 (?) km/h en natuurlijk onweer. Er is een redelijke kans op multicells en een enkele supercell, dus ook op tornado's.
Conclusie: houdt het foto toestel klaar en houdt het in de gaten!
schitterende fotoos, en bij die onderste zou ik niet zo rustig buiten lopen als dat boven mijn hoofd hingquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:50 schreef DemonRage het volgende:
Mammatus kan mooi zijn (andere foto van dezelfde bui als die drelletje liet zien):
[afbeelding]
Nog een indrukwekkende:
[afbeelding]
Nog zo'n monsterbui met mammatus:
[afbeelding]
Die is nep. En dat is bevestigd door de maker er van. Alleen middelste hoos is echt. De andere twee zijn gesoept.quote:Op vrijdag 3 juni 2005 13:45 schreef Bensel het volgende:
kheb hier een foto die op de noordzee is gemaakt, waarop 3 windhozen/tornado's staan
http://img117.echo.cx/my.php?image=hoekvanholland23juni203qp.jpg
Onweer!!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:15 schreef Logician het volgende:
Er komt weer onweer aan
ps: de buiten thermo geeft nu 36 graden aan, en die hangt in de schaduw![]()
Ik kon geen ander topic vinden waar dit in zou passenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 17:25 schreef Natalie het volgende:
Denk niet dat we tornado's hoeven te verwachten btw
kewlquote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:44 schreef ACT-F het volgende:
Gisteren was er hier in Goor nog een dust devil die een paar zijschotten van een viskraam in de lucht heeft geslingerd. Mini tornado's zijn echt cool, maar zeker niet ongevaarlijk.
Cool filmpje van een dust devil
wow dat filmpje is best wel cool om te zien!! ik heb in Turkije al 2 dust devols mee gemaakt, maar dat was eng... Ik zat er middenin en alles om me heen lag in het water... Gelukkig stopte die dustdevil op het water, want hij was echt rete hoog!!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 18:44 schreef ACT-F het volgende:
Gisteren was er hier in Goor nog een dust devil die een paar zijschotten van een viskraam in de lucht heeft geslingerd. Mini tornado's zijn echt cool, maar zeker niet ongevaarlijk.
Cool filmpje van een dust devil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |