abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:38:36 #151
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_26781193
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:03 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Niet door het singlestopic overigens

Maar goed, ik ben dus nog single en heb het volste recht hier te posten, niet zoals metro enzo...die hebben relaties maar willen stiekem nog single blijven
Single willen blijven is nou niet echt de reden dat ik hier post.
Meer om te leren en te kijken wat anderen bezighoudt en hoe ik mezelf kan veranderen op sommige punten.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:46:41 #152
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26781363
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:21 schreef WeirdMicky het volgende:

Zij is net uit een oude relatie gerold

Dat heb ik altijd een raar argument gevonden. Klikt het dan klikt het zou ik zeggen, ongeacht of jou nou drie weken of drie jaar single bent geweest. Bovendien zou je de zaken dan ook moeten omkeren en stellen dat iemand die al lange tijd vrijgezel is vanwege die reden eenrelatie zou moeten aangaan.
Giallo e nero è il tuo colore,
giallo e nero Roda nel cuore.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 16:56:37 #153
116745 rocca
dammit
pi_26781577
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:46 schreef Plato1980 het volgende:

[..]

Dat heb ik altijd een raar argument gevonden. Klikt het dan klikt het zou ik zeggen, ongeacht of jou nou drie weken of drie jaar single bent geweest. Bovendien zou je de zaken dan ook moeten omkeren en stellen dat iemand die al lange tijd vrijgezel is vanwege die reden eenrelatie zou moeten aangaan.
Helemaal mee eens...

Maar het moet ook weer niet zo zijn, dat je niet alleen kan zijn en dat je daardoor weer in een andere relatie sukkelt..
niet zo vervelend doen, ja?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 17:04:59 #154
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26781718
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:56 schreef rocca het volgende:

[..]

Helemaal mee eens...

Maar het moet ook weer niet zo zijn, dat je niet alleen kan zijn en dat je daardoor weer in een andere relatie sukkelt..
Nee, dat ben ik met je eens, maar op zich lijkt me pas kort vrijgezel zijn geen reden om geen relatie aan te gaan. Klinkt me toch als een excuus in de oren.
pi_26781768
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:56 schreef rocca het volgende:

[..]

Helemaal mee eens...

Rebound heet dat toch? (*daar geen ervaring mee heeft)
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
  vrijdag 6 mei 2005 @ 17:07:59 #156
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26781780
quote:

[..]

ik denk niet dat haar excuus is dat ze net uit een relatie komt, maar nog te veel met haar ex in haar hoofd zit, en dan zijn de meeste relaties eenmaal gedoemd om te mislukken ...
ensemble, tout est plus joli
PETITLAPIN krijgt een DOCHTER
pi_26782333
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 14:43 schreef mystery1980 het volgende:
trek zelf je conclusie dan maar.
[..]
Dat je een dom wijf bent omdat je erin bent getrapt?

Oh, en "date" is echt een kutwoord. Als je een date hebt, heb je ook een bepaalde verwachting, want op stap met een vriend/vriendin noem je geen date. Te zware lading dus.
pi_26785491
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 17:34 schreef dawg het volgende:

[..]

Dat je een dom wijf bent omdat je erin bent getrapt?

Oh, en "date" is echt een kutwoord. Als je een date hebt, heb je ook een bepaalde verwachting, want op stap met een vriend/vriendin noem je geen date. Te zware lading dus.
Dat is echt psychologische onzin, dude. Als je een echte date hebt weet je allebei dat het een echte date ís, en het niet benoemen van de kenmerkende situatie verandert daar niets aan.

[ Bericht 6% gewijzigd door Roellio op 06-05-2005 20:07:07 ]
pi_26786428
Ik vind van wel hoor. Als het dan niet klikt dan is het niet zo'n afgang. Ook als je allebei weet dat het een date is, want dan kan je omgeving tenminste niet zeuren over hoe het ging want het was toch geen date. =)
Sanity is (not) statistical
pi_26786476
Als je een date niet als date ziet dan maak je toch wel een behoorlijke inschattingsfout.
pi_26786654
quote:

[..]

Zou kunnen, maar als je al weet dat je beiden niet verliefd bent en ook beiden geen behoefte hebt aan een relatie...dan is dat toch prima? Meteen in een ander storten terwijl je je vorige relatie nog niet hebt verwerkt, lijkt me onjuist. Ik ben geen rebounder, we hebben gewoon 'lol'
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_26786716
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 20:13 schreef Maeghan het volgende:
Ik vind van wel hoor. Als het dan niet klikt dan is het niet zo'n afgang. Ook als je allebei weet dat het een date is, want dan kan je omgeving tenminste niet zeuren over hoe het ging want het was toch geen date. =)
Het is meer de manier waarop je 'denkt' dat je omgeving er tegenaan kijkt. Zoals ik uit jouw post begrijp vind jij het een 'afgang' als het niet klikt tijdens een date.

Ik heb met ontelbare dates een aantal one-night-stands, een aantal gigantische dramatische avonden en een paar goede vriendinnen overgehouden. Hoewel geen van allen 'de ware' is geweest is dat toch geen 'afgang'?
pi_26787933
Ten eerste moest ik een hoop bijlezen en is er ook het eea neergezet om op te reageren.
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 13:33 schreef Metro2005 het volgende:

[..]

Ineens snap je waarom iedereen single is hier
Goh je wordt een keer aangevallen en je moet meteen die smiley met de hand posten en zo opmerking maken. Omdat wij jouw voorbeeld niet volgen als wij drie weken "een relatie" hebben hoef dat niet te betekenen dat wij single zijn.
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 14:23 schreef mystery1980 het volgende:
Denk dat metro gewoon graag huisje boompje beestje wil en met wie dat maakt niet zoveel uit.....
Misschien had je beter kunnen zeggen dat Metro gewoon niet het type is dat lang alleen wilt blijven. Maar nu weet ik dat jij zijn ex bent ben ik wel blij dat het niet op een rel is uitgelopen.
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 14:37 schreef WeirdMicky het volgende:
Ja ff een algemene vraag hier dan maar spuien, dit begint nergens op te lijken

Hoe staat het single leven er bij jou bij? Nog een beetje sjans, nog vorderingen of juist mislukkingen?
Het staat al een aantal maanden stil bij mij. De ene keer maakt mij dat ook niks uit en de andere keer wel.
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 16:09 schreef Pheno het volgende:
En toch blijf ik het raar vinden: lasten.
Ja hier ben ik het eens met Pheno, maar in één van de voorgaande delen hadden we het hier ook over.
pi_26787952
Komt wel goed Sabrina
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_26788045
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 20:23 schreef Roellio het volgende:

[..]

Het is meer de manier waarop je 'denkt' dat je omgeving er tegenaan kijkt. Zoals ik uit jouw post begrijp vind jij het een 'afgang' als het niet klikt tijdens een date.

Ik heb met ontelbare dates een aantal one-night-stands, een aantal gigantische dramatische avonden en een paar goede vriendinnen overgehouden. Hoewel geen van allen 'de ware' is geweest is dat toch geen 'afgang'?
Juist Niet dat ik ontelbaar veel dates of one-night-stands gehad heb, maar dat komt misschien nog wel. Als je alles al moet laten vanwege de eventuele afgang, dan beperk je je leven ermee.
pi_26788056
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 21:11 schreef Beach het volgende:
Komt wel goed Sabrina
Oh vast wel hoor. Ach iedereen heeft weleens een dipje denk ik dan. Gelukkig gaat het nu alweer een tijd goed hier en daar ben ik wel blij mee.
pi_26788204
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 21:10 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ja hier ben ik het eens met Pheno, maar in één van de voorgaande delen hadden we het hier ook over.
Jij ziet een relatie puur als verrijking? dan heb je het toch goed mis. Dat pheno wellicht een uitzondering is, betekent niet dat iedereen dat heeft.
pi_26788349
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 21:20 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Jij ziet een relatie puur als verrijking? dan heb je het toch goed mis. Dat pheno wellicht een uitzondering is, betekent niet dat iedereen dat heeft.
Nee een relatie is niet alleen een verrijking, ik snap alleen niet dat er altijd over lasten gesproken moet worden. Sommige zullen dat inderdaad zo zien, maar vind ik eigenlijk onzin. Pheno hoeft ook niet de enige uitzondering te zijn. Het is zelf hoe je het ziet.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 21:29:53 #169
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26788436
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 21:26 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Nee een relatie is niet alleen een verrijking, ik snap alleen niet dat er altijd over lasten gesproken moet worden. Sommige zullen dat inderdaad zo zien, maar vind ik eigenlijk onzin. Pheno hoeft ook niet de enige uitzondering te zijn. Het is zelf hoe je het ziet.
een relatie beknot je wel degelijk in je vrijheid, en verdorie niet zo'n beetje. Je krijgt er ook nog een schoonfamile bij, en je vriend is hun zoontje, hun kindje, hij is door die familie opgevoed, en dat kan allemaal wel voor enorm vuurwerk zorgen. Zal je wel zien als het zo ver is. Er zijn lusten, maar wel degelijk lasten !
pi_26788449
quote:

[..]

Gek he dat er in een singles topic over lasten wordt gesproken. We zijn niet voor niets single, bijna iedereen heeft wel een mislukte relatie achter de rug. Die zijn uiteindelijk beïndigd om 100 en 1 redenen. Als Pheno zn relatie verbreekt zal die ook niet alleen meer dan lof hebben denk ik...er niet automatisch vanuit gaande dat dat gebeurt, maar als voorbeeld.

Ik heb overigens hier al genoeg stellingen gewijd aan liefde, wat je mist aan een relatie, etc...mensen zijn hier niet alleen negatief.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 21:31:27 #171
91676 Plato1980
Gloriosus et liber
pi_26788467
quote:

Nee een relatie is niet alleen een verrijking, ik snap alleen niet dat er altijd over lasten gesproken moet worden.
Natuurlijk zitten er lasten aan een relatie verbonden. Om met de groot filosoof Johan te spreken: Elk nadeeld heb z'n voordeel.

Anyway, genoeg gefokt voor vandaag.
pi_26788469
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 21:29 schreef petitlapin het volgende:

[..]

een relatie beknot je wel degelijk in je vrijheid, en verdorie niet zo'n beetje. Je krijgt er ook nog een schoonfamile bij, en je vriend is hun zoontje, hun kindje, hij is door die familie opgevoed, en dat kan allemaal wel voor enorm vuurwerk zorgen. Zal je wel zien als het zo ver is. Er zijn lusten, maar wel degelijk lasten !
Dat kan voor vuurwerk zorgen, maar hoeft niet. Je doet net of het zo ramp is dat je vriend een familie heeft. De meesten hebben dat. Ik zal het alleen geen lasten noemen, maar misschien doe ik dat ooit weleens.
pi_26788496
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 21:29 schreef petitlapin het volgende:

[..]

Lasten heb je maar een paar dagen per maand hoor.
pi_26788516
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 21:30 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Gek he dat er in een singles topic over lasten wordt gesproken. We zijn niet voor niets single, bijna iedereen heeft wel een mislukte relatie achter de rug. Die zijn uiteindelijk beïndigd om 100 en 1 redenen. Als Pheno zn relatie verbreekt zal die ook niet alleen meer dan lof hebben denk ik...er niet automatisch vanuit gaande dat dat gebeurt, maar als voorbeeld.

Ik heb overigens hier al genoeg stellingen gewijd aan liefde, wat je mist aan een relatie, etc...mensen zijn hier niet alleen negatief.
Ik zeg ook niet dat je vol lof moet zijn over een verbroken relatie.

Zo stelling moet ook kunnen, heb ik geen probleem mee, maar net zoals met alle andere stelling is niet iedereen het ermee eens.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 21:34:12 #175
90092 petitlapin
bijna mama
pi_26788521
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 21:31 schreef Sabrina1981 het volgende:

[..]

Dat kan voor vuurwerk zorgen, maar hoeft niet. Je doet net of het zo ramp is dat je vriend een familie heeft. De meesten hebben dat. Ik zal het alleen geen lasten noemen, maar misschien doe ik dat ooit weleens.
ooit zul je dat inderdaad wel doen, als je met een echt moederskindje zit opgescheept ( en het moet dan nog niet zo'n moederskindje te zijn ...)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')