Ik hoop dat er morgenavond vordering komtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:37 schreef WeirdMicky het volgende:
Ja ff een algemene vraag hier dan maar spuien, dit begint nergens op te lijken
Hoe staat het single leven er bij jou bij? Nog een beetje sjans, nog vorderingen of juist mislukkingen?
Sterkte beachquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:39 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik hoop dat er morgenavond vordering komt![]()
Het is hier al tijden rustig aan het front en eigenlijk boeit het me ook totaal nietquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:37 schreef WeirdMicky het volgende:
Hoe staat het single leven er bij jou bij? Nog een beetje sjans, nog vorderingen of juist mislukkingen?
Sjans wel , vorderingen weinig, en de mislukkingen liggen niet aan mijquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:37 schreef WeirdMicky het volgende:
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:33 schreef petitlapin het volgende:
[..]
dan toch niet met iemand die zulke onnozele opmerkingen maakt als jij
Voor zover ik weet geen sjans, maar morgenavond ga ik stappen, dus wie weet wat er nog gebeurt danquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:37 schreef WeirdMicky het volgende:
Hoe lekker ben je dan? nu we t er toch over hebbenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:43 schreef mystery1980 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik was degene die hem dumpte hoor, weet niet wat ie jou verteld heeft??? Maargoed wel typisch dat hij 2 dagen na zijn ex mij had en nog geen week na mij een nieuwe vriendin.... trek zelf je conclusie dan maar.
[..]
Uhu, als ik naar een meisje toe stap die ik allee in de bus heb gezien en heb geflirt en ik vraag haar mee uit, en ik zie der zowat elke dag en het is er na 3 weken nog niet van gekomen omdat ik niks van haar hoor en ze het er nooit over heeft.quote:
Heb een vage scharrel net afgekapt. Voelde niks voor dat kind. Heb meer zin in wat vastigheid. Maar ik heb wat op t oog... Tis nog wel in het allereerste begin stadium. Maar zien wat eruit komt. De sjans is er iigquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:37 schreef WeirdMicky het volgende:
veel te weinig sjansquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:37 schreef WeirdMicky het volgende:
Hou deze bagger ff voor je joh.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:43 schreef mystery1980 het volgende:
Even voor de duidelijkheid, ik was degene die hem dumpte hoor, weet niet wat ie jou verteld heeft??? Maargoed wel typisch dat hij 2 dagen na zijn ex mij had en nog geen week na mij een nieuwe vriendin.... trek zelf je conclusie dan maar.
Even op mn eigen vraag reageren:quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:37 schreef WeirdMicky het volgende:
Lekker bezig dusquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:49 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Even op mn eigen vraag reageren:
Het single leven bevalt me wel. Behalve dat C....... en ik het meer dan gezellig hebben (), kijk ook ik nog lekker rond. Veel feesten geweest en veel leuke dames gezien en ontmoet, alleen bij beiden mijn schuld dat ik niet nét wat meer initiatief nam. Volgende keer beter
Dat lijkt me ook niet helemaal normaal nee.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:43 schreef mystery1980 het volgende:
Jij ook lees ikquote:
Nope..werken en afstuderenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:00 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Jij ook lees ik![]()
Kom je nog naar de singles meeting?
Ik vind single zijn zo tof en daardoor ben ik zo bang; dat ik na zo een meeting geen single meer ben, dat ik besloten heb niet te gaan...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:00 schreef WeirdMicky het volgende:
[..]
Jij ook lees ik![]()
Kom je nog naar de singles meeting?
Volgende week heb ik een verjaardag met.... allemaal leidse studentes geneeskundequote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:47 schreef akkien het volgende:
[..]
Owja en geneeskunde studentes braaf...Ik wel hoor
![]()
die zijn vast allemaal net zo braafquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:30 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Volgende week heb ik een verjaardag met.... allemaal studentes geneeskunde![]()
Definieer iets? We hebben geen relatie in ieder gevalquote:
Op het moment gebeurd er niet veel in mijn single leven, maar ik geloof dat dat mijn eigen schuld isquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:37 schreef WeirdMicky het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |