Hee dat is mijn lijst ook, even zelf ook wat verzinnenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zijn weleens games die een groot aantal mensen tof vind, of beschouwd worden als beste van een bepaalde console. Toch vind jij er niets aan. Post hier welke games iedereen tof vind, en jij niet.
Doe dat inclusief argumentatie, Speknek en Tain houden namelijk NIET van simpele opsomtopics
Ik trap af met
Grand Theft Auto San Andreas:![]()
San Andreas heeft een geweldige setting (negers en hiphop zijn tof) maar qua gameplay trek ik die game niet. Ik vind de missies nietszeggend en saai, de besturing vreemd en grafisch is de game zo slecht dat het de gameplay beinvloed.
Metroid Prime:![]()
Metroid Prime is één van de mooiste Cube games die er is, maar het backtracken in deze game trek ik niet. Metroid 2D op de GBA vind ik geweldig, maar de 3D overzetting is niet aan mij besteed. Ik loop doelloos rond en heb geen idee wat ik in deze game te zoeken heb.
REmake:![]()
Sfeer, graphics, geluid, spanning, alles was goed, maar een fucked up besturing heeft deze game voor mij verpest. Ik liep te tegen de muren op en recht in de armen van zombies vanwege een raar camerastandpunt.
Was ook een kutspel.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:09 schreef Tain het volgende:
Rollercoaster Tycoon 3
Mee eensch isquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:11 schreef HansvanOchten het volgende:
Balck&White
Saai, duf, niet leuk, boring enz
Voor meer informatie over BMH's lijstje in dit topic kun je hier terechtquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:32 schreef BMH het volgende:
Ik kan nog wel doorgaan, maar daar heb ik geen zin in.
Verzin eens een keer wat anders. Je wordt saai.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:44 schreef twi het volgende:
[..]
Voor meer informatie over BMH's lijstje in dit topic kun je hier terecht
Ik vond het juist wel een toffe game! Ik moet ook nog steeds deel 2 van dat spel halenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ik vind een beetje wat al eerder is gezegt
prince of persia : sands of time
hoe dit spel zoveel 8en en 9ens heeft kunnen bemachtigen weet ik ook niet. dat tijd terug draaien kon me ook niet zoveel boeien. en het vechtsysteem was ook bagger. binnen een dag 48% uitgespeeld met een klein beetje hulp, het was wel bar makkelijk.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:54 schreef PandorasBox het volgende:
Gaylo 2
Het is Splinter Cell en gewoon Halo 2 trouwensquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:54 schreef PandorasBox het volgende:
De Slpinter Cell franchise
Wat een bagger zeg. Deel 1 was tot het midden wel leuk, maar daarna werd het erg eentonig allemaal. Deel 2 was hetzelfde als deel 1 en deel 3 alweer hetzelfde als deel 1 en 2. Een zaaddoden saaie franchise.
Gaylo 2
Halo vond ik geweldig, maar deel 2 was een verwaterde versie van deel 1. Op een of andere manier vond ik deel 1 in alle opzichten beter. Grafisch ging Halo 2 ook niet echt op vooruit. Hoge cijfers krijgt het omdat de online modus super schijnt te wezen. Maar ik vind het zo sloom gaan allemaal.
Dit zijn de meest overrated spellen van deze generatie. IMO
Dat lijstje hoef je hier toch niet te postenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:02 schreef twi het volgende:
[..]
* twi breidt z'n lijstje uit, Markster, BMH, Ruzbeh, PandorasBox
???quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:02 schreef twi het volgende:
[..]
't zijn ook totaal verschillende games.quote:Splinter Cell idd, sam kan gewoon niet aan Snake tippen imo.
Ja, maar het werd eerst gepresenteerd als DE mgs beater, snake kon wel inpakken enz enz. Dat viel me dus nogal tegen.quote:
Kun je Twi's offtopic onzin ff deleten. Deze post ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:14 schreef Tain het volgende:
[..]
Het is Splinter Cell en gewoon Halo 2 trouwens
Dat is juist de charme van doom 3 , als je er niet tegenkunt moet je maar disney spellen gaan spelen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:10 schreef kareltje_de_grote het volgende:
DOOM 3
Zoals al vaker vermeld hierzo, te donker. De sfeer is opzich wel leuk, maar er zijn gewoon momenten waar je niets kunt zien, hoe kun je dan schrikken?
Nog irritanter is het dat je zaklamp niet op je gun zit, waardoor je dus de hele tijd moet wisselen, wordt je net aangevallen door tig monsters, schiet je er twee dood, moet je eerst je zaklamp pakken om de rest te vinden.
Ik vond hem erg geslaagdquote:WoW
Niet echt veel gespeeld, even bij een vriend bekeken. Maar ik snap niet dat mensen hier dagen/weken mee zoet kunnen zijn.
Een beetje tactiek hoort er ook wel in te zitten, anders hou je een serious sam game over die je in 3 uur uitspeeld.quote:SOF2
Na de eerste Soldier of Fortune helemaal grijs gespeeld te hebben viel deze zwaar tegen. Het hele idee van lekker met je shotgun rondlopen en raggen was eruit, er kwam ineens tactiek om de hoek kijken.
Splinter Cell heeft me geen seconde geinteresseerd, wat een saaie kudtgame.quote:Splinter Cell
1e versie vrij serieus gespeeld, totdat ik vast kwam te zitten en niet meer verder kwam.
Hierdoor geen zit gehad in de volgende delen, te veel taktiek, ik heb nooit zin om serieus achter m'n pc te gaan zitten. Ik wil gewoon ff snel schieten of racen ofzo, al die taktiek hoeft van mij niet.
Ik lees vaak kritiek dat GAM saai is geworden en als ik dan ergens anders een topic tegen kom dat potentie heeft gebruik ik dat idee gewoon hier om GAM diverser te maken.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik zie het al, Roy. Je hebt gewoon een kopie-topic gemaakt van de topic op Gaming-Age forums!!
Goed zoquote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik lees vaak kritiek dat GAM saai is geworden en als ik dan ergens anders een topic tegen kom dat potentie heeft gebruik ik dat idee gewoon hier om GAM diverser te maken.
Precies, niks mis mee!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 17:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik lees vaak kritiek dat GAM saai is geworden en als ik dan ergens anders een topic tegen kom dat potentie heeft gebruik ik dat idee gewoon hier om GAM diverser te maken.
AZIJNPISSER!!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:20 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Precies, niks mis mee!
Stelletje azijnpissers hier ook af en toe.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 18:52 schreef Steeven het volgende:
World of Warcraft:
het vechten was saai: klap, klap, incasseer, klap, dood, xp, next. Geef mij maar Diablo II.
Wat ga je mij aansmeren?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 16:23 schreef Strolie75 het volgende:
Jade Empire
Extra toelichting: In Diablo II had je nog coole effecten met spetterend bloed, vliegende ingewanden en geluid van krakende botten. Je moorde echt tig beesten uit en het effect daarvan bleef zichtbaar. In WoW is dat gewoon oersaai. Dat bedoelde ik met klap, klap, incasseer, klap, dood, XP, next.quote:
WAT DOE JE ME AAN!!!!!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:08 schreef twi het volgende:
Ninja Gaiden
[afbeelding]
Een van de absolute toppers op de Xbox kon me gewoon niet bekoren, ik vond er geen bal aan. Een Prince of Persia kon dat hack 'n slash-werk nog fris en leuk combineren met puzzels, maar al die combo's en weet ik wat er allemaal in zit. Ik kan begrijpen dat mensen wie dit genre ligt 't fantastisch vinden, maar ik vond er zelf helemaal geen klap aan.
Dead or Alive: Ultimate
[afbeelding]
Ik vind het werkelijk waar heerlijk om naar al die dames te kijken. Hoe kleiner het lapje stof, hoe beter. Ze maakten me zelfs zo enthousiast dat ik zowel DOA3 als DOAX en DOAU een kans heb gegeven. DOAX natuurlijk als buitenbeentje. Maar als spel vind ik ze allemaal lang niet leuk genoeg om ook daadwerkelijk alle pakjes te laten showen door de dames. Ik hou 't dus bij screenshots.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:32 schreef BMH het volgende:
Halo 2:
Grafisch laat de game steekjes vallen door de vele pop-ups en inladende textures. aleen in cutscenes Multiplayer is een blast als je met vrienden speelt, maar dankzij de idiote peer 2 peer optimatch mode kom je bij de grootste idioten in een game en heb je te vaak te veel lag. Zonde! Custom game
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:13 schreef Croupouque het volgende:
Final Fantasy 7.
Oersaai en ronduit vervelend. De eerste én laatste keer dat ik blind een computerspel kocht, gebaseerd op lovende reacties van anderen. Tevens de eerste én laatste keer dat ik in slaap ben gevallen tijdens het spelen van een game. Wat een troep!
MP is geen shooterquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
Metroid Prime 1 & 2
Één van de mooiste spellen die op de GC zijn uitgebracht. Ik trek slecht die shooters waarbij je de hele tijd moet backtracen, m'n broertje heeft de spellen dan ook gekocht.
...en daarom kocht ik hem dus ook.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:48 schreef HAL9000S het volgende:
[..]....dit is toch een der heilige gralen in gameswereld.
Dat kan me ook aan me reet roesten, als het een First-Person Adventure was... gewoon a-boeiendquote:
quote:
IYHO'squote:gewoon a-boeiend
kennelijk welquote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:48 schreef HAL9000S het volgende:
[..]....dit is toch een der heilige gralen in gameswereld.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:13 schreef Croupouque het volgende:
Final Fantasy 7.
Oersaai en ronduit vervelend. De eerste én laatste keer dat ik blind een computerspel kocht, gebaseerd op lovende reacties van anderen. Tevens de eerste én laatste keer dat ik in slaap ben gevallen tijdens het spelen van een game. Wat een troep!
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:49 schreef mikando18 het volgende:
Final Fantasy X
Het hele spel ben je alleen maar bezig met het doorploeteren van filmpjes met die oh zo irritante Tidus in de hoofdrol, het vervelende upgrade systeem maakt het spel nog kloterig.
[afbeelding]
Tidus, de jankende Meg Ryan wannabee.
quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooi dit soort dingen, ik kan het AB-SO-LUUT dus niet begrijpen dat iemand FFVII niet tof vindTop 10 allertijden voor mij persoonlijk.
Hier nog zo eentje.FF kan mij absoluut niet bekorenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mooi dit soort dingen, ik kan het AB-SO-LUUT dus niet begrijpen dat iemand FFVII niet tof vindTop 10 allertijden voor mij persoonlijk.
Tidus was best tof eigenlijk!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 20:49 schreef mikando18 het volgende:
Final Fantasy X
Het hele spel ben je alleen maar bezig met het doorploeteren van filmpjes met die oh zo irritante Tidus in de hoofdrol, het vervelende upgrade systeem maakt het spel nog kloterig.
[afbeelding]
Tidus, de jankende Meg Ryan wannabee.
Het is persoonlijk. Als je in het Jade Empire topic kijkt zie je ook genoeg mensen die het geweldig vinden.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 19:12 schreef Sharkdoggie het volgende:
Wat ga je mij aansmeren?!
Kan zelf niet zo snel populaire games verzinnen waarvan ik echt zeg die is niet tof. Zal later hier wel op terug komen.
Advance Wars vind ik dan nog wel één van de meest geniale Turn Based Strategy games die er "recent" zijn uitgekomen.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:02 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Het is persoonlijk. Als je in het Jade Empire topic kijkt zie je ook genoeg mensen die het geweldig vinden.Ik ben denk ik meer een oldschool turn-based RPG man.
Maakt niet uit.quote:
Unreal Tournement is een jaar na Half-Life uitgebrachtquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:13 schreef YourMaster het volgende:
Er zijn niet veel topspellen die ik niet leuk vind en wel gespeeld heb. Er is echter een wereldtopper waar ik niks aan vond, en dat was Half Life.
Ik denk niet dat het nodig is om er een screenshot bij te plaatsen:)
De singleplayer vond ik van het begin af aan al saai en sloom, en ook de multiplayer had niet de snelheid van UT. Ik vond het gewoon allemaal precies niet leuk.
Ik ben nog nooit zo onverwachts uit een spel gerukt als bij GS, wat een dikke anticlimax was dat zegquote:Op zaterdag 7 mei 2005 19:49 schreef BMH het volgende:
[..]
Ja, die was er niet.. Moest je eerst deel 2 uitspelen
Dan doe je toch echt iets verkeerdquote:Op vrijdag 6 mei 2005 13:49 schreef mschol het volgende:
doom 3, veels te donker en te eentonig
half life 2, te liniear, te langdradig, en ook best wel eentonig
diablo 2: te veel lopen, 1 was leuk 2 niet...
heb er vast nog wel mmeer kan er nu alleen niet opkomen...
neuh hoor, in de missie's is het contineu heen en weer tusssen missie + camp, daar word ik helemaal gek van zeker omdat je gewoon niet even loopt neem maar gelijk LANG...quote:Op zaterdag 7 mei 2005 23:08 schreef Zebbie het volgende:
[..]
Dan doe je toch echt iets verkeerd.
Ik speel het nog steeds, na 4 jaar, MP is fantastisch..
* kingmob mompelt iets over town portals en waypointsquote:Op zondag 8 mei 2005 07:24 schreef mschol het volgende:
[..]
neuh hoor, in de missie's is het contineu heen en weer tusssen missie + camp, daar word ik helemaal gek van zeker omdat je gewoon niet even loopt neem maar gelijk LANG...
en MP lijkt me al helemaal niks...
Je weet toch wel dat je zo vaak als je wil d.m.v. een townportal naar je kamp en terug naar je missie kan teleporteren?quote:Op zondag 8 mei 2005 07:24 schreef mschol het volgende:
[..]
neuh hoor, in de missie's is het contineu heen en weer tusssen missie + camp, daar word ik helemaal gek van zeker omdat je gewoon niet even loopt neem maar gelijk LANG...
en MP lijkt me al helemaal niks...
Op de high levels krijg je eccht hele grote quest chains, iets meer verhaal zegmaar. Verder heb je wel gelijk, but really could not care less. MMORPG's met een verhaal kunnen me aan mn kont roestenquote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:06 schreef Strolie75 het volgende:
World of Warcraft
Mooi concept en geweldig utitgewerkt. De cartoonachtige graphics, de besturing, de mogelijkheden. Alles klopt. Spel is wat dat betreft af. Toch is er een groot mankement: en dat is geen overkoepelend verhaal. De quests bestaan meestal uit "ga daarheen en dood een x aantal vijanden" wat na een tijdje erg saai wordt. Doel van het spel is levellen, en niet een opdracht vervullen of de wereld redden. Het spel mist een doel. Ik was er na het bereiken van lvl 23 dan ook op uitgekeken.
SP was niet van het, MP was/is de bomquote:Halo 2
Geweldig begin op aarde. Maar wanneer je opeens als een slijmerige alien moet spelen is de lol er snel af. En net als je denkt dat er een cool einde komt is het spel afgelopen. Grootste anti-climax in een spel ooit.
Enigzins mee eens. Half life was best leuk, vooral de vuurgevechten met militairen hadden wel wat. Maar ik vond het lang niet zo spannend en vernieuwend als wel de indruk werd gegeven. Was meer een leuke shoot em up.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 00:13 schreef YourMaster het volgende:
Er zijn niet veel topspellen die ik niet leuk vind en wel gespeeld heb. Er is echter een wereldtopper waar ik niks aan vond, en dat was Half Life.
Ik denk niet dat het nodig is om er een screenshot bij te plaatsen:)
De singleplayer vond ik van het begin af aan al saai en sloom, en ook de multiplayer had niet de snelheid van UT. Ik vond het gewoon allemaal precies niet leuk.
quote:Op zondag 8 mei 2005 10:01 schreef YourMaster het volgende:
[..]
Je weet toch wel dat je zo vaak als je wil d.m.v. een townportal naar je kamp en terug naar je missie kan teleporteren?
het zag er imo wel goed uit.... maar dat varen was echt verschrikkelijk kutquote:Op zaterdag 7 mei 2005 20:13 schreef Jefkie het volgende:
The Legend of Zelda: The Windwaker
Met een woord heeft nintendo dit verkloot: Cellshading, wat een oerlelijke game zeg, andere delen waren nog wel te doen maar The Windwaker zuigt echt teveel...
Dan kan ik het begrijpen ja, ik vergeet ze soms ook wel een in te kopen en zeker toen ik nog geen maphack (na een tijdje kun je niet meer zonderquote:Op zondag 8 mei 2005 12:34 schreef mschol het volgende:
[..]ben ik niet tegen gekomen...
maar ach geef niet... was toch maar om te proberen...
blijf er dan toch bij dat ik 1 leuker vond...
wtfquote:Op vrijdag 6 mei 2005 15:02 schreef twi het volgende:
[..]
Met button bashen kom je hooguit met 2 of 3 poppetjes ver, met anderen heb je echt wel de combo's nodig om een tegenstander te verslaanquote:Op maandag 9 mei 2005 13:30 schreef speknek het volgende:
Inderdaad jammer dat je met button bashen zo ver komt bij Soul Calibur 2, maar een echt gelouterde speler zul je er niet mee verslaan. Dan spreek je alleen wel van een heel erg groot ervaringsverschil.
Ik had het niet veel beter kunnen omschrijven. Ik heb me echt wel vermaakt met dit spel en ik heb er zo'n 90 uur in gestoken. Maar het is inderdaad typisch dat een PS2 game die zo veel verkocht is en werkelijk àchterlijk hogen cijfers kreeg (IGN!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 10:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zijn weleens games die een groot aantal mensen tof vind, of beschouwd worden als beste van een bepaalde console. Toch vind jij er niets aan. Post hier welke games iedereen tof vind, en jij niet.
Doe dat inclusief argumentatie, Speknek en Tain houden namelijk NIET van simpele opsomtopics
Ik trap af met
Grand Theft Auto San Andreas:![]()
San Andreas heeft een geweldige setting (negers en hiphop zijn tof) maar qua gameplay trek ik die game niet. Ik vind de missies nietszeggend en saai, de besturing vreemd en grafisch is de game zo slecht dat het de gameplay beinvloed.
Dat vind ik zo'n flauw (veelgebruikt) argument. De makers hebben gewoon een spel afgeleverd dat erg slecht draait op de PS2. Ze zijn niet goed in compromissen sluiten en het optimaliseren van games.quote:Op maandag 9 mei 2005 14:54 schreef Markster het volgende:
Het spel is gewoon teveel voor de playstation, maar dat was het vanaf deel 3 al.
over die gaurdians geef ik je gelijk das echt ellendig dat je die niet kan over slaan... (de animaties)quote:Op maandag 9 mei 2005 13:40 schreef Pain_Elemental het volgende:
Final Fantasy 8
Waarschijnlijk zou ik wel wat woede op me hals halen, maar toch. Ik vond het spel heel erg saai met die duffe guardians. Ook vond ik de hoofdpersoon, Kwal, erg triest.
Tja, kan wel zo zijn, maar we kunnen het gewoon niet meer negeren. Daarom komen er ook steeds meer spellen van consoles naar de PCquote:Op maandag 9 mei 2005 16:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n flauw (veelgebruikt) argument. De makers hebben gewoon een spel afgeleverd dat erg slecht draait op de PS2. Ze zijn niet goed in compromissen sluiten en het optimaliseren van games.
Hoe graag ik het ook met je eens wilk zijn, de hardware trekt het hoeveelheid textures ed gewoon niet.quote:Op maandag 9 mei 2005 16:35 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat vind ik zo'n flauw (veelgebruikt) argument. De makers hebben gewoon een spel afgeleverd dat erg slecht draait op de PS2. Ze zijn niet goed in compromissen sluiten en het optimaliseren van games.
Het is geen kwestie van wel of niet met me eens zijn. Natuurlijk trekt de hardware het niet, dat is al làng duidelijk! En daarom hadden ze het beter moeten programmeren. Dan maar wat minder mannetjes en auto's tegelijk op je scherm, dan maar een iets kortere drawdistance, dan maar laadtijden tussen de verschillende eilanden, dan maar iets minder details in de gebouwen... Dat, samen met een stabiele hoge framerate heb ik véél liever dan wat ze er nu van gemaakt hebben.quote:Op maandag 9 mei 2005 21:53 schreef Markster het volgende:
Hoe graag ik het ook met je eens wilk zijn, de hardware trekt het hoeveelheid textures ed gewoon niet.
De leercurve van de game bouwt ongekend goed op, alleen als je het een tijdje niet meer speelt is het moeilijk inkomen. Ik vind het nog steeds een van de betere games deze generatiequote:Op maandag 9 mei 2005 23:23 schreef Tware het volgende:
mmz waarom vond iedereen Fzero GX zo moeilijk? ik vond m precies goed (ik hou van moeilijke games, makkelijk games heb je vaak zo snel uitgespeeld en er zit weinig uitdaging in). Ik heb het spel dan ook helemaal uitgespeeld en speel het nog regelmatig...
Dan heb ik toch gelijkquote:Op maandag 9 mei 2005 23:12 schreef P-Style het volgende:
[..]
Het is geen kwestie van wel of niet met me eens zijn. Natuurlijk trekt de hardware het niet, dat is al làng duidelijk! En daarom hadden ze het beter moeten programmeren. Dan maar wat minder mannetjes en auto's tegelijk op je scherm, dan maar een iets kortere drawdistance, dan maar laadtijden tussen de verschillende eilanden, dan maar iets minder details in de gebouwen... Dat, samen met een stabiele hoge framerate heb ik véél liever dan wat ze er nu van gemaakt hebben.Compromissen sluiten... iets waar Rockstar niet erg goed in is.
Ik heb ook nooit beweerd dat je ongelijk hebt! Het punt is dat het een slap excuus is om een slecht draaiend spel op de markt te brengen! Hadden ze er maar niet zoveel in moeten stoppenquote:Op dinsdag 10 mei 2005 08:48 schreef Markster het volgende:
Dan heb ik toch gelijk
Hetgeen wat zij neergezet kan de ps2 niet aan, en ja als je het minder zwaar gaat maken wel ja, dat is gewoon een keuze die Rockstar (verkeerd) heeft gemaakt
Ik had precies hetzelfde bij dit spel. Het kon mij ook compleet niet boeien om ze de dagelijkse dingen te laten doen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 11:22 schreef SIGMA-X10 het volgende:
The Sims
Eigenlijk dezelfde reden als vorige posters. Het ontwerp gedeelte is leuk maar dan houd het ook op. Het boeit mij totaal niet om mensen eten te geven, op tijd te laten schijten en uiteraard te laten neuken terwijl je dat weer niet mag zien
Ja okay daar heb je gelijk in, dat is gewoon erg matig van rockstar.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 13:57 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat je ongelijk hebt! Het punt is dat het een slap excuus is om een slecht draaiend spel op de markt te brengen! Hadden ze er maar niet zoveel in moeten stoppen
Vond ik ook, maar toen ik eenmaal verder was werd het interessanter. Ik ben em nu voor de 2de keer aan het uitspelen en ik heb er meer plezier in dan de eerste keer. Nu weet ik wat ik moet dan en dan kun je snel door de irritante stukken heen.quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:40 schreef Ninedarts het volgende:
ToS vond ik enorm tegenvallen in het begini, hebt het meteen weggelegd.......misschien dat ik over tijdje weer de moed hebt om te spelen, ik vond het veel te langzaam gaan...............
ToS ???quote:Op dinsdag 10 mei 2005 18:40 schreef Ninedarts het volgende:
ToS vond ik enorm tegenvallen in het begini, hebt het meteen weggelegd.......misschien dat ik over tijdje weer de moed hebt om te spelen, ik vond het veel te langzaam gaan...............
Hmm sorry hoor maar zeg je nu dat gta1 de grootste maps had ?quote:GTA 3
Ik probeer nu vice city een beetje te doen en san andreas heb ik niet gespeeld maar de eerste 3D versie van GTA zoog echt kont.
Een auto die de hoek om gaat is meteen weg als je hem achterna gaat, schieten en richten is bijna onmogelijk als er meerdere lui op je afkomen.
Het enige wat ze toegevoegd hebben aan de vorige delen is het hele 3D en dat maakt het spel er juist minder op. Deel 1 vind ik nog steeds de allerbeste in de serie. Speelde veel lekkerder en de steden waren groter ook.
ik vind het juiste slecht de 3d conversie maar het is niet extreem slecht...quote:Op woensdag 11 mei 2005 13:58 schreef dark-future het volgende:
[..]
Hmm sorry hoor maar zeg je nu dat gta1 de grootste maps had ?
Ik persoonlijk vind gta echt top vooral nu 3d. Echt grote steden en ze blijven groeien.
Zelf vind ik dus ook de sim reeks echt zo iets van Wat moet ik hier nu weer meedoen
Natuurlijk is er niets meer aan als je hem volledig uitgespeeld hebt, bij hoeveel games is dat niet zo?quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:11 schreef borisz het volgende:
[afbeelding]
HEt spel was na het spelen van de Missies, het halen van alle gebouwen etc. niks meer aan. Agenten en anderen neer knallen is dan ook niet leuk meer.
Precies, en een beetje rondtouren en proberen tanks enzo te krijgen blijft ook nog een tijd vermakelijk, en alle races uitspelen.quote:Op woensdag 11 mei 2005 18:50 schreef Markster het volgende:
[..]
Natuurlijk is er niets meer aan als je hem volledig uitgespeeld hebt, bij hoeveel games is dat niet zo?
Ik vind GTA anders en enorm lange levensduur hebben.
Het was niet Sony die dat hypte als halo-killer, dat waren de fans. Dat spel werd nooit gemaakt om als halokiller op de markt te verschijnen, daarbij heeft het spel op heel veel review wel een goed cijfer gekregen, het wisselde nog al.quote:Op zaterdag 14 mei 2005 02:09 schreef alex4allofyou het volgende:
"Killzone is misschien een beetje leuk in de singleplayer, maar de multiplayer is nog erger dan ganzenborden."
Het gaat hier over GOED scorende spellen en daar valt Killzone niet onder. Hij kreeg bij Gamespot een 6 ofzo (en dat is heel erg laag). Ja in NL is ie gehyped vanwege de nederlandse inbreng. Oh en Sony heeft t spel ook gehyped als Halo-killer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |