Wat een vergelijking zeg.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:46 schreef BB-King het volgende:
Het is vandaag toch bevrijdingsdag... voelt alsof het nog steeds dodenherdenking is.

ja zelfde met psv gister... maargoed ik ga kappen... word er zo niet vrolijker op... hoeren...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:47 schreef Ludacriss het volgende:
Omg waarom moet het dan op z'on manier gaan. Dan heb ik liever dat ze verliezen met 0-3 dan dat ze 3-2 winnen ( 4-4 gelijk staan op 2 wedstrijden ) en niet doorgaan vanwege die kut uitdoelpunt.

trusten lieve jongenquote:

quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:46 schreef BB-King het volgende:
Het is vandaag toch bevrijdingsdag... voelt alsof het nog steeds dodenherdenking is.

Europa kan m'n rug op, die twee baggerfinales ook...quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:49 schreef ASSpirine het volgende:
even geen Europees voetbal meer voor mij...
het komt mijn strot uit

geen spektakel meerquote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:50 schreef Radegast het volgende:
[..]
Europa kan m'n rug op, die twee baggerfinales ook...

"Moroccan international Tarik Sektioui got to the byline and his cross was met by Sebastien Perez who headed in past Ricardo in goal."quote:

Kansen AZ:quote:Op vrijdag 6 mei 2005 01:09 schreef Visionist_069 het volgende:
Sporting heeft terecht gewonnen als je kijkt naar de wedstrijd van vanavond. Was het nog zo dat AC Milan gister de onterechte winnaar was van het duel, deze keer kan ik toch echt niet concluderen dat AZ sterker was. Sporting had teveel balbezit en was vaak in het strafschopgebied te vinden van AZ, die als ze balbezit hadden het vaak "binnen no time" weer inleverden. Tja, als je je tegenstander steeds maar laat voetballen dan komen die kansen wel. Sporting domineerde, AZ kon alleen verdedigen en faalde. Gisteren was ik nog erg zuur van het verlies van psv, maar dit was toch een andere wedstrijd.

Je heb gelijk hier staat het in de regelementen. Zelfs GEEN blesuretijd in de verlening.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 00:28 schreef scanman01 het volgende:
Feit blijft dat er nooit twee minuten extra tijd aan het eind van de tweede verlenging had mogen zijn. Daar was totaal geen aanleiding toe. Er heeft niemand geblesseerd op de grond gelegen of wat dan ook. Na 15 minuten had het gewoon einde wedstrijdmoeten zijn en dan had AZ in de finale gestaan. AZ moet toch maar eens gaan navragen waar die twee minuten extra tijd goed voor waren. Niet dat het iets helpt, maar navragen kan nooit kwaad.

Mwah,stond deze keer aan de goede kant als getuige.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:09 schreef RedGuy het volgende:
Ah, het Alkmaarse politiebureau is best gezellig.

Het is een onderzoek waardigquote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:12 schreef typtypo het volgende:
[..]
Je heb gelijk hier staat het in de regelementen. Zelfs GEEN blesuretijd in de verlening.
De wedstrijd was officieel al AFGELOPEN!!!
AZ MOET hier tegen protesteren. Een AZ-er moet het maar bij zijn club aanhangig maken.
Al is het maar om duidelijkheid te krijgen in de regels.
Bron:
http://www.manitobamajors(...)5/rules-changes.html
Rules Changes
Uniformity on extra time and penalty shoot-outs
Artificial turf approved for use in official matches
At its l8th Annual General Meeting in London today (28 February 2004), the International Football Association Board (IFAB), chaired by FIFA President
Joseph S. Blatter, approved a number of amendments to the Laws of the Game.
o.a.
Law 10 - Method of Scoring: Very applicable to playoffs and Cup Qualifiers
With regard to the method for determining the winner of a match, the IFAB ruled in favour of extra-time, consisting of two periods of no more than 15 minutes each, followed by kicks from the penalty mark. As a result, matches will no longer be decided by "golden goal" or "silver goal".
All of the changes to the Laws of the Game shall come into force worldwide on 1 July 2004.

Iets anders verwoord maar het staat er wel.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:41 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Het is een onderzoek waardigAnders kan AZ uiteraard een klacht indienen. Maargoed op de site van FIFA staat hier niks over. Enkel "extra time"

Maar dan kunnen ze het juridisch aanvechten en een rematch eruit slepen of schade vergoeding.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:43 schreef DutchGooner het volgende:
Mocht het daadwerkelijk zo zijn doet de UEFA MAFFIA dat af als arbitrale blunder,niets aan te doen dus

Je hebt gelijkquote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:55 schreef typtypo het volgende:
[..]
Iets anders verwoord maar het staat er wel.
http://www.fifa.com/en/laws/log02.htm
Extra Time
Competition rules may provide for two further equal periods, not exceeding 15 minutes each, to be played. The conditions of Law 8 will apply

quote:

Ik heb nog gemaild ookquote:Op vrijdag 6 mei 2005 04:16 schreef typtypo het volgende:
[..]
![]()
Ik hoop dat ze die F**king portugezen dwars kunnen zitten.![]()
Anti voetballers.

trustenquote:Op vrijdag 6 mei 2005 04:19 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Ik heb nog gemaild ook![]()
maar ga nu toch maar slapen ofzo..

quote:Op vrijdag 6 mei 2005 03:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mwah,stond deze keer aan de goede kant als getuige.
Nu kreeg ik de kans om een Portugees een oor aan te naaien en dan moet je die kans zeker niet laten lopen.
Teringvolk,hij heeft niet lang genoten van de finaleplaats

Wat is de golden goal regel?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 06:59 schreef scanman01 het volgende:
Hadden we nog maar de golden goal regel gehad

Het is hetzelfde. Maar de Fifa heeft in al haar wijsheid destijds besloten dat dat Golden Goal moest heten.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 09:40 schreef Christine het volgende:
Dat heet toch sudden death? Of niet in de voetbalwereld...?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |