Opzoute, Liedsonkloonquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
AZ gun ik het wel, alleen Co niet.
Methodmich, ga es wegquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Als ajacied moet je Co niet?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik ben geen Ajacied.quote:
Sorry, ik haal wel eens users door elkaarquote:
ja helaas welquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:23 schreef rotskibo het volgende:
Als Sporting scoort, telt ie dan dubbel of neit ?
Liverpool gaf het goede voorbeeld, Alkmaar volgt het!quote:
Ja, lijkt me welquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:23 schreef rotskibo het volgende:
Als Sporting scoort, telt ie dan dubbel of neit ?
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:24 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ja precies, gewoon blijven voetballen anders gaat het mis.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:25 schreef Vork het volgende:
INSO! Kom eens hier! We moeten een heel erg nodig een flink partijtje gaan knuffelen, want dit werkt behoorlijk op m'n zenuwen!
Kutmarrokaanquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:25 schreef rubbereend het volgende:
ALi wat doe je?
Tasjesdief.quote:
Welnee!quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:26 schreef jp84 het volgende:
omg dit gaat nog zooo fout straks
Ik ook!quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:26 schreef Vork het volgende:
[..]
Ik bedoel maar![]()
en nu wil ik een doelpunt!
Juich niet te vroeg...quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:24 schreef RoelerMF het volgende:
Gaat Sporting toch mooi verliezen van die amateur club met dat kleine klote stadionnetje!![]()
![]()
Ja, waarom is dat geen geel? Huysegems was op weg naar de goal.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:27 schreef VoreG het volgende:
Geel voor die kutportugees het is toch gvd geen keeper
Kan ik mee leven.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:27 schreef golfer het volgende:
Voor alle zekerheid nu nog even een extra doelpuntje voor AZ om de zenuwen wat minder te laten worden.
Ik doe meequote:Op donderdag 5 mei 2005 23:27 schreef Vork het volgende:
[..]
Die voel ik!!
Zelfs in het verre verre Oosten.
jou als sexmod zou zo'n tijd ook als bekend in de oren moeten klinkenquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:27 schreef Insomaniac het volgende:
3,5 minuten....
AZ!quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:27 schreef Vork het volgende:
[..]
Die voel ik!!
Zelfs in het verre verre Oosten.
Ja, over 3.5 minuten wordt er hard geneukt als het een beetje mee zit.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:28 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
jou als sexmod zou zo'n tijd ook als bekend in de oren moeten klinken![]()
Tijd trekken, een nieuwe Co-uitdrukking?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:29 schreef Max-Westerman het volgende:
WAAROM TREK JE NOU GEEN TIJD
Dan heb jij dus duidelijk Liverpool niet gezienquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:29 schreef Max-Westerman het volgende:
Dat ze nog zo een lawaai kunnne maken jezus
Wanneer is die Finale? Misschien moet ik maar gewoon even een willekeurige Alkmaarse kroeg opzoeken tegen die tijd.quote:
Die hadden ook wel een tikkie meer manmacht op de tribunes he?quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:30 schreef VoreG het volgende:
[..]
Dan heb jij dus duidelijk Liverpool niet gezien
18 meiquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:30 schreef Vork het volgende:
[..]
Wanneer is die Finale? Misschien moet ik maar gewoon even een willekeurige Alkmaarse kroeg opzoeken tegen die tijd.
En Vlaar natuurlijk in Hensbroekquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:29 schreef golfer het volgende:
Standbeeld voor Co en Jaliens in Alkmaar?
18 mei!quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:30 schreef Vork het volgende:
[..]
Wanneer is die Finale? Misschien moet ik maar gewoon even een willekeurige Alkmaarse kroeg opzoeken tegen die tijd.
Janga is een leuk spelletje!!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:31 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Janga, een integere neger. Hij gaat het meemaken.
Volmondig ja.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:31 schreef golfer het volgende:
Gaat het dan na 1981 voor de 2e keer lukken voor AZ?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |