Maar niet door hequote:Op donderdag 5 mei 2005 23:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus op basis van 90 min. wint PSV![]()
sorry dat ik zo laat was dan, ik had wel een paar topics vol gebaggerdquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:10 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dus op basis van 90 min. wint PSV![]()
Ik ook nietquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:11 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik durf 'm bijna niet te posten....
zou hij direct uitgekookt wordenquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:10 schreef gimme.shelter het volgende:
Waarom heeft AJAX die Vlaar nooit gespot??? Geweldig jochie!!
de vraag stellen is hem beantwoordenquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:10 schreef gimme.shelter het volgende:
Omdat die dekselse 20-jarige uit Hensbroek....quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:10 schreef gimme.shelter het volgende:
KOMT-IE DAN HE!!quote:
Zullen ze nu zeker wel gaan doen lijkt me.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:10 schreef gimme.shelter het volgende:
Ze kunnen hem nog halen voor volgend seizoen.... let's hope soquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:10 schreef gimme.shelter het volgende:
Bouma had tegen AC anders geen vleugels.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:12 schreef erikh het volgende:
[..]
Zullen ze nu zeker wel gaan doen lijkt me.
Maar vergeet niet dat een wedstrijd als deze spelers altijd vleugels geeft he.
Vraag mij af of hij nog pijn heeft, dat zou best een probleem kunnen vormenquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:12 schreef Ludacriss het volgende:
Come On dan maar penalty's!! Heb er alle vertrouwen in me Timmer!
juich maar niet te vroegquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ok, maar AZ gaat wel naar de finale
Kijk maar naar Lucius, die speelde gisteren volgens mij de beste wedstrijd van z'n leven.quote:Op donderdag 5 mei 2005 23:12 schreef erikh het volgende:
[..]
Zullen ze nu zeker wel gaan doen lijkt me.
Maar vergeet niet dat een wedstrijd als deze spelers altijd vleugels geeft he.
idd Landzaat verdient meer dan Kuijtquote:Op donderdag 5 mei 2005 23:12 schreef Stpan het volgende:
Waarom heeft Ajax niet gewoon Sektioui ipv Boukhari, Soetaers, Mitea of Sikora gehaald?![]()
En waarom wilde Feyenoord niet dat beetje extra voor Landzaat neerleggen? En waarom.........ach.....boeiend, AZ doet slim en kan fijne salarissen neerleggen dankzij ome Dick.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |