quote:Op donderdag 12 mei 2005 20:53 schreef lucien86 het volgende:
hallo! leuke site hierzo! maargoed ik ga dus ook naar rock am ring! vanuit utrecht met de auto! vorig jaar ook geweest helemaal tegek! weinig nederlands ontmoet.. komt er dit jaar verandering in??? mij mailen mag altijd
Voordat we vertrekken mail ik je wel ff m'n mobiele nummer (ook aan diedlaughing trouwens). Heb die van evil-me namelijk ook al. Als wij er zijn donderdagmiddag zijn (ong. 14.00 uur) dan sms ik jullie allemaal wel ff waar we zitten, en probeer ik met afzetlint wat ruimte te reserveren. Kan namelijk ook nog zo zijn dat camping B2/B3 allang volzit als we er aankomen, je weet maar nooit. Hoelaat denken jullie allemaal ong. aan te komen donderdagavond?quote:Op donderdag 12 mei 2005 21:07 schreef SCS het volgende:
We komen met een groep Fokkers bij elkaar op de camping, zoals je miss. hier al wel gelezen had. We zijn tot nu toe met 18 mensen (10 dames en 8 jongens als ik het goed heb). Des te meer zielen des te meer vreugd natuurlijk.
Gelukt dacht ik zoquote:Op vrijdag 13 mei 2005 19:59 schreef lucien86 het volgende:
test
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:12 schreef Lucjah het volgende:
zooo kben er eens eindelijk ook op...
quote:Op zaterdag 14 mei 2005 21:23 schreef Lucjah het volgende:
t lukte me niet... moest ander mailadres maken...
al weet ik niet of daar ook een ontbijt tent wasquote:Op zondag 15 mei 2005 14:51 schreef evil-me het volgende:
ja the hives krijgt mede fokkers op zn camping
Grote tent voor 4/5 personen (incl voortent), en de stokken waren ook niet al te licht. Maja, we gaan maar van goed weer uit, dan hebben we de tenten alleen maar nodig om te slapenquote:Op zondag 15 mei 2005 12:23 schreef The_Hives het volgende:
Een tent van 25-30 kiloWat voor tent is dat dan?
jaa kheb alles gelezen... kga zelf met nog 3 andere (2 jongens en 1 meisje)... kweet niet of k ga ligge bij nog mense uit m'n klas die erheen gaan, eens vrage welke camping zij gaan ligge... en anders wil ik gewoon een camping waar nederlanders zijnquote:Op zondag 15 mei 2005 14:51 schreef evil-me het volgende:
ja the hives krijgt mede fokkers op zn camping
ik neem aan dat luc alles al heeft gelezen, ik weet niet of ie nog deel uit wil maken van een groep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |