Game-onquote:We gaan naar Rock-am-Ring 2005 en nemen mee:
BELANGRIJK
> Festivalticket
> Treintickets
> Paspoort of ID-bewijs
> Portemonnee
> Pinpas
> Euro's
KAMPEREN
> Rugzak (evt. regenhoes)
> Tent (en haringen)
> Slaapzak
> Matje of luchtbed
> Pompje
> WC-papier
> Plastic vuilniszakken
> Kussen
> Klapstoeltjes
> Tafeltje
> Hamer
> Koelbox/tas
> Zaklamp
ELEKTRONICA
> Digitale camera
> Batterijen
> Mobiele telefoon
> Oplader mobiel
KLEDING
> Lange & korte broeken
> T-shirts
> Trui / Sweaters
> Regenjas / Poncho
> Schoenen
> Handdoeken
> Sokken
> Boxershorts
> Jas
> Pet
> Slaapkleding
OVERIGE
> Zonnebrand
> Zonnebril
> Deodorant
> Oordoppen / Filters
> Lenzen(vloeistof)
> Tandenborstel
> Tandpasta
> Gel / Schuim
> Kam / Borstel
> Keycord
> Medicijnen
> Paracetamol
> Drank
> Eten
> Woordenboek Duits/Nederlands (en v.v.)
> Speelkaarten
> Pen & papier
> Leesvoer
TIPS:
> Doe spullen die kunnen lekken zoals zonnebrand, gel e.d. in plastic zakjes.
> Kleding oprollen spaart ruimte in je rugzak.
> Waardevolle spullen onderin je rugzak.
Nee dusquote:F: Gibt es Strom und Wasseranschlüsse auf den Campingplätzen?
A: Auf den Campingplätzen gibt es keine Strom oder Wasseranschlüsse für die einzelnen Fahrzeuge. Es befindet sich auf den jeweiligen Campingplätzen eine installierte Sanitärenanlage.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:27 schreef Itch het volgende:
Nog een tip voor de paklijst: diarreeremmers ...
En wie neemt er in godsnaam de oplader van zijn mobiele telefoon mee![]()
Limp Bizkit heeft een deel van de Europese tour afgezegd/uitgesteld, en er bestaat een kans dat LB ook RaR/RiP cancelt. Er is inmiddels al contact geweest met organisator MLK en die zegt dat er geen enkele reden is om aan te nemen dat ze niet komen, dus ik ga er gewoon vanuit dat ze komen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:41 schreef SCS het volgende:
Edit: Mijn Duits is niet zo goed, maar wat ik er uit opmaak is dat het nog onzeker is of Limp komt (zoals we eigenlijk al verwachten). Velvet Revolverzou een nieuwe head kunnen worden of ze gaan proberen om Black Sabbath alsnog binnen te halen.
Vraagje: Als een head speelt op Center zijn er dan ook optredens op de twee andere podia?
Nee, er is geen stroom op de camping. Wil wel graag bereikbaar blijven gedurende het hele weekend, je weet maar nooit. Daarnaast, op Pinkpop kon ik destijds m'n mobiel ergens opladen bij een stand op de camping (kostte je dan wel 2 euris, maar dan kon je ook weer bellen)quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:27 schreef Itch het volgende:
En wie neemt er in godsnaam de oplader van zijn mobiele telefoon meeHeb je stroom daar op de camping ofzo.
Donderdagochtend. Heb woensdag nog één werkoverleg op school helaas :Squote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:06 schreef SCS het volgende:
@ Klingon: Jullie gaan op woensdag al heen of niet?
Als we gewoon met z'n allen op B2 of B3 gaan zitten en voor elkaar wat plaatsen reserveren dan zou dat natuurlijk wel gezellig zijnquote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:15 schreef SCS het volgende:
Het zijn voornamelijk werk en school die em nekken merk ik al. Wij gaan (zoals je wellicht gelezen had) pas op donderagavond weg. Gaan we dan wel ff op zoek naar Nederlanders.
Hmm das wel jammer. Maar jij bent er wat dat betreft ook vroeg bij, dus dan is er ook zeker nog plaats op D4/5. Tegen de tijd dat wij er zijn zullen die wel vol zitten denk ik, want zo groot zien die campings er niet uit op de plattegrondquote:Op vrijdag 6 mei 2005 21:21 schreef The_Hives het volgende:
jullie mogen van mij op camping B2 en B3, maar ik ga op camping D5/D4. Daar heb je alles vlak bij de hand, en persoonlijk vind ik die ingang beter dan de hoofdingang. Ingang B is veel dichter bij center stage en de andere podia volgens mij.
Ik ben verkocht aan D5
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |