Duidelijk.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:48 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De Amazone.
Das toch veel te klein om te lezen!!!!!quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:56 schreef -Angel- het volgende:
Kun je toch zien op het naambordje dat in het middenop de foto te zien. Dus aan de rechterkant van deze rivier zie je een straat open (bij de eerste korte bocht). Zoom in op de foto en je ziet een naambordje staan.
Djekko, kopieer de afbeelding maar eens in Paint Shop Pro en zoom maar eens in. Dan zul je de naam van de rivier weten.quote:Op donderdag 5 mei 2005 17:57 schreef Djekko het volgende:
Das toch veel te klein om te lezen!!!!!![]()
:D:D:D
D !!
Ik zie geen flikker hoorquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:59 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Djekko, kopieer de afbeelding maar eens in Paint Shop Pro en zoom maar eens in. Dan zul je de naam van de rivier weten.
quote:
Djekko, je hebt toch wel ingezoomd op de eerste bocht aan de rechterkant, he. En je gebruikt toch geen Paint of zo, nee, je moet een volwassen tekenprogramma hebben.quote:
Photoshop! Maar ik zie het nietquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:10 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Djekko, je hebt toch wel ingezoomd op de eerste bocht aan de rechterkant, he. En je gebruikt toch geen Paint of zo, nee, je moet een volwassen tekenprogramma hebben.
Neen, ook nietquote:
Ik zoom me te pletter, maar ik zie niksquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:13 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Je gebruikt toch wel de inzoom mogelijkheid? Kijk anders even in de help van Photoshop.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:15 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ik zoom me te pletter, maar ik zie niks![]()
Je moet niet alles geloven wat ze je wijsmaken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:15 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ik zoom me te pletter, maar ik zie niks![]()
Sinds wanneer bouwen ze in Amerika typisch Duitse huisjes?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:29 schreef Tembaco3kwart het volgende:
mississippi
quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:24 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat ze je wijsmaken.
ik wil gewoon weten welke rivier dit isquote:Op donderdag 5 mei 2005 19:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Toch ben ik best benieuwd wat de bedoeling van dit topic isTS?
je vergeet prinsengrachtquote:Op donderdag 5 mei 2005 20:25 schreef Klonk het volgende:
korte samenvatting van de serieuze kandidaten
Rijn
Moezel
Donau
Persoonlijk gok ik de eerste.
ok die kastelen en misschien kloosters is een goed plan. ik ben wat minder in elke oever. voor hetzelfde geld is dit in vruchtbaar china.... maar ik denk ook rijn. ook al vanwege de aak. italiaans zou ook kunnen...quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:35 schreef Klonk het volgende:
wat ik al eerder schreef, de moezeloevers/vallei zijn steiler en ik vind het wel erg breed voor de moezel, ik hou het op de rijn.
* Klonk zoekt verder naar duitse rhein kastelen.
de oevers is je houvast toch?quote:Op donderdag 5 mei 2005 20:40 schreef Klonk het volgende:
vruchtbaar china lijkt me niet helemaal juist, ik denk trouwens dat die aak een rondvaartboot is, maar goed das ook weinig houvast.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:39 schreef longinus het volgende:
De Amstel
Daar dacht ik ook meteen aan, ik ga als ik straks kom meteen dvdje draaien en het opzoeken!quote:Op vrijdag 6 mei 2005 02:33 schreef CasB het volgende:
Die ene in Duitsland toch? Waar ze met Bassie en Adriaan ook naartoe gaan?
Haha ik ook, echt ubervette serie vind ik dat. Vooral het 'mobieltje' van B100 ofzo..quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:36 schreef MeneerMuis het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook meteen aan, ik ga als ik straks kom meteen dvdje draaien en het opzoeken!![]()
Klinkertje kopen dan maar?quote:Op vrijdag 6 mei 2005 14:33 schreef Dskedar het volgende:
het is niet de rijn, de moezel of de maas
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |