Ik zie geen flikker hoorquote:Op donderdag 5 mei 2005 17:59 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Djekko, kopieer de afbeelding maar eens in Paint Shop Pro en zoom maar eens in. Dan zul je de naam van de rivier weten.
quote:
Djekko, je hebt toch wel ingezoomd op de eerste bocht aan de rechterkant, he. En je gebruikt toch geen Paint of zo, nee, je moet een volwassen tekenprogramma hebben.quote:
Photoshop! Maar ik zie het nietquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:10 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Djekko, je hebt toch wel ingezoomd op de eerste bocht aan de rechterkant, he. En je gebruikt toch geen Paint of zo, nee, je moet een volwassen tekenprogramma hebben.
Neen, ook nietquote:
Ik zoom me te pletter, maar ik zie niksquote:Op donderdag 5 mei 2005 18:13 schreef -Angel- het volgende:
[..]
Je gebruikt toch wel de inzoom mogelijkheid? Kijk anders even in de help van Photoshop.
quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:15 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ik zoom me te pletter, maar ik zie niks![]()
Je moet niet alles geloven wat ze je wijsmaken.quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:15 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ik zoom me te pletter, maar ik zie niks![]()
Sinds wanneer bouwen ze in Amerika typisch Duitse huisjes?quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:29 schreef Tembaco3kwart het volgende:
mississippi
quote:Op donderdag 5 mei 2005 18:24 schreef Bob-B het volgende:
[..]
Je moet niet alles geloven wat ze je wijsmaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |