Jaquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:51 schreef tong80 het volgende:
Kut, 1-1 in de laatste seconde wat hebben we toch de laatste jaren met die laatste minuut ?
Ik heb deze show in het theater gezien, door z'n improvisatie ging ik met buikpijn van het lachen de zaal uit. Zag er niks van terug op TV. Maar nog blijft ie tien keer leuker dan alle Joeps van het Hek bij elkaar.quote:Op donderdag 5 mei 2005 21:47 schreef rubbereend het volgende:
Teeuwen, nog wel een van zn slechtste programma's ooker vats ook wel iets leuks strax
lekker zo'n doelpunt voor mn verwerkingsproces van gisterenquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:51 schreef tong80 het volgende:
Kut, 1-1 in de laatste seconde wat hebben we toch de laatste jaren met die laatste minuut ?
Eindelijk deel ik je smaak eens nietquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb deze show in het theater gezien, door z'n improvisatie ging ik met buikpijn van het lachen de zaal uit. Zag er niks van terug op TV. Maar nog blijft ie tien keer leuker dan alle Joeps van het Hek bij elkaar.
Zwaktebod om Tom er bij te halen dat is één van de leukste mensen van Nederland. Dan kan ik niks meer terugzeggen.quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Eindelijk deel ik je smaak eens niet![]()
Ik heb me moeten beheersen om bij zijn laatste show niet weg te lopen, nog geen milliseconde een fractie van het niveau van zelfs maar de broer van Joep.
Bij Lans de Lijn hebben ze het al over een nieuw Nederlandsch Traumaquote:Op donderdag 5 mei 2005 21:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
lekker zo'n doelpunt voor mn verwerkingsproces van gisteren
k ken trouwens wel een club die over het algemeen een handje heeft van scoren in de laatste minuten
na de strafschoppen dit weerquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:06 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij Lans de Lijn hebben ze het al over een nieuw Nederlandsch Trauma
Hij heeft lekker nog meer broers hoor, misschien bedoelde ik wel een anderquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zwaktebod om Tom er bij te halen dat is één van de leukste mensen van Nederland. Dan kan ik niks meer terugzeggen.
Ik ken Lans nietquote:Op donderdag 5 mei 2005 22:06 schreef Againzender het volgende:
Bij Lans de Lijn hebben ze het al over een nieuw Nederlandsch Trauma
Welke dan misschien ?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:10 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij heeft lekker nog meer broers hoor, misschien bedoelde ik wel een ander
Wie is Lans Niet ?quote:
die van pberends?quote:Op donderdag 5 mei 2005 22:11 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben uit bad
Het eendje SCHreeuwde om je
Ow my Gowd het was echt een hockey gedoe.quote:
Je gelooft ook alles hequote:Op donderdag 5 mei 2005 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ow my Gowd het was echt een hockey gedoe.
Nee, maar nu is het niet meer leukquote:
Het is een keuze Tong, jouw keuzequote:Op donderdag 5 mei 2005 22:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nee, maar nu is het niet meer leuk
We verliezen elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |