4 boeken voor Duits, Frans en Engels. Voor NL uiteraard meer, zo'n 7.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:48 schreef Eilanden het volgende:
4 boeken per jaar? Dat lag bij mij een stuk hoger... men werkte bij ons met een 'sterrensysteem' vam 1 tot en met 3, waarbij 1 stond voor makkelijk en 3 moeilijk. Ik moest véééél meer lezen dan 4 boeken
Wij hadden ook zoiets. Bij Nederlands was er één vijf-sterrenboek, namelijk Het verdriet van België. Dat durfde niemand dan ook te lezenquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:48 schreef Eilanden het volgende:
4 boeken per jaar? Dat lag bij mij een stuk hoger... men werkte bij ons met een 'sterrensysteem' vam 1 tot en met 3, waarbij 1 stond voor makkelijk en 3 moeilijk. Ik moest véééél meer lezen dan 4 boeken
Van die nacompetitie na. Mocht Zuidvogels niet promoveren dan krijgen we volgend jaar de derby Huizen - Zuidvogels. De clubs liggen letterlijk naast elkaar. Paar vrienden van me spelen in het eerstequote:Op donderdag 5 mei 2005 15:48 schreef methodmich het volgende:
[..]
Gaat de winnaar naar de hoofdklasse B volgend jaar??
Dat is hemquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:50 schreef methodmich het volgende:
Van Hugo Claus? Goed boek, wel lastig door te komen.
Gewoon eens doen. Desnoods kijk je eerst de film, die is er volgens mij ook. Lees hem voor aan Axel desnoods, over een paar maanden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 15:51 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat is hem
Ik ben nog steeds voornemens het een keertje te gaan lezen. Zal wel na mijn pensioen worden denk ik
geen eurosport hierquote:Op donderdag 5 mei 2005 15:57 schreef tong80 het volgende:
Voor de liefhebbers :
Nederland onder de 17 tegen Zwitserland nu op eurosport.
Yups.quote:
Hoe dan ook niet mijn smaak, maar ik heb nooit iets aan die hiphop-groepjes gevonden.quote:Op donderdag 5 mei 2005 16:55 schreef Eilanden het volgende:
Ik zou De La Soul ook niet direct als zooi omschrijven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |